Ééés megint itt vagyok egy bónusz résszel :) Nem tudom legyen karácsonyi vagy újévi ajándék, nekem mindegy :D
Remélem tetszeni fog.- Merre vagy?- kérdezte Hannah a telefonból. A vállam és a fülem közé szorítottam a készüléket, hogy fel tudjam venni a nylon harisnyámat.
- Nyugi, mindjárt kész vagyok- fújtam egyet. Hannah néha túlzásba viszi a dolgokat. A bár még csak két órája nyitott, de ő máris aggódik. Jesszus, ki ő az anyám?
- Fél órával ezelőtt is ezt mondtad. Ha nem látná telefonálok! Tudja nekem is van életem!- kiabálta valakinek a vonal túlsó oldaláról. - Istenem ezeknek sincs jobb dolguk?- sóhajtotta mérgesen. - Na, de visszatérve rád. Ha nem készülsz el tíz percen belül Christ küldöm érted.
Felnyögtem. Már a gondolatot is utáltam, hogy egy kocsiban kellene utaznom vele. Az is irritál, ha levegőt vesz.
- Kegyetlen vagy- mondtam.
- Csakis magadnak köszönheted. Jó, Matt mindjárt megyek!- csattant fel ismét. - Figyelj, Melissa most le kell tennem, de ajánlom, hogy húsz perc múlva itt lássalak, mert...
- Igen, igen tudom. Nem kell mégegyszer elmondanod. Máris hívok egy taxit és megyek- a harisnyával kész voltam, már csak a ruhát kell kiválasztanom.
- Remélem is. Nemsokára találkozunk, szia- köszönt el.Ledobtam a telefont az ágyra és a szekrényem előtt álló ruhakupacot méregettem. Egyszerű, fekete ceruzaszoknyát és egy fehér felsőt választottam. Felvettem, majd Hannah szekrényéből kikerestem egy hozzá illő magassarkút. A taxi állomást már korábban felhívtam, így miután bezártam a lakást, elindultam a bár felé.
-------------------------------------
Már az ajtó előtt hallottam a basszus dobogását. Bementem és a hely tele volt emberekkel. Valahogy átnyomakodtam rajtuk, de közben egy idióta megállított és megpróbált felkérni táncolni... vagy legalábbis gondolom azt akarta, de az alkoholtól lassan már állni se tudott.
Odaértem a bárhoz és megláttam, ahogy Hannah, Matt és egy ismeretlen, vörös hajú lány italokat kever.- Szia!- próbáltam túlkiabálni a zenét és úgy látszik sikerült, mert Hannah észrevett. Örömében sikított egyet és odajött hozzám.
- De örülök, hogy itt vagy- mondta vigyorogva, közben valamilyen italokat öntött egymásba.
- Volt más választásom? Konkrétan megfenyegettél- mondtam szemforgatva.
- Ez erős túlzás. Csak próbáltalak reális eszközökkel meggyőzni.
- Na persze- mondtam grimaszolva.
- Helló Melissa! Mégis eljöttél?- fordult oda hozzánk Matt.
- Igen, tudod valaki reális eszközökkel meggyőzött- jelentőségteljesen Hannahra néztem, aki elkapta a tekintetét és a pult másik oldalába ment, hogy egy vendéggel foglalkozzon.
- Mind ismerjük Hannaht- mondta nevetve Matt. - Hozhatok neked valamit?
- Nem tudom. Lepj meg- válaszoltam mosolyogva.
Matt elvigyorodott és pár perc múlva egy poharat tett le elém. Lenyeltem az átlátszó folyadékot, amely lassan végigégette a nyelőcsövemet.
- Ú! Ez erős. Mi volt ez?- kérdeztem fintorogva.
- Az legyen az én titkom- mondta és rám kacsintott. Még szerencse, hogy sötét volt, mert biztos, hogy elpirultam. - Milyen a zene?
Felnéztem a DJ pult mögött álló Chrisre, aki, ahogy láttam értette a dolgát. Különböző gombokat nyomogatott és nagyon összpontosított, hogy el ne rontsa a ritmust a két dal között. Párszor lenézett a hullámzó tömegre és ő is a zene ütemére mozgott. Jobban mondva ugrált.
- Elmegy- vontam vállat és ismét Matt felé fordultam.
- Már értem Chris miért nézett ki magának- szólalt meg mosolyogva pár perc bámulás után.
Majdnem a pultra köptem a következő adag italomat. Ez már a harmadik pohár volt és éreztem a hatását.
- Mi van?
- Ugyan! Csak nem gondoltad, hogy barátkozni akar?
- Azt nem. De én nem egy árucikk vagyok, amivel kénye-kedve szerint játszhat.
- Á, szóval nem érdekel?- kérdezte Matt az egyik szemöldökét megemelve, de a vigyor még mindig ott volt az arcán.
- Szerintem talál más esti játszótársat magának. Engem hidegen hagy.
Csakhogy ez nem volt igaz. Kedveltem Christ az egoista modora ellenére is. És pont ez volt a baj.
- Nincs kedved később táncolni?- kérdeztem és még én is meglepődtem a bátorságomon.
- Miért ne?- vonta meg a vállát. - Nemsokára lejár a műszakom és azután a tiéd vagyok.
Most csak én vettem észre kétértelmű utalást? Mindegy. Ahhoz már eleget ittam, hogy ne foglalkozzam vele.
Ne felejtsetek el csillagozni és kommentelni ;)
YOU ARE READING
Engedj el! (BEFEJEZETT)
RomanceMelissa sosem bízott az emberekben. Mindig is félt attól, hogy ha valakit közel enged magához, akkor összetörik. Apja elől állandóan menekülnie kellett, de most már hivatalosan is 18 éves lett és így elköltözött a legjobb barátnőjéhez, azonban van e...