Köszönöm a díjakat, amiket kaptam :) Tényleg nem hiszem el, hogy ennyire tetszik, amit írok, de úgy látszik nem uncsi :)
Én most nem jelölök meg senkit, mert 90%-ban angolul olvasok. A végén fogok írni 10 dolgot magamról és válaszolok a kérdésekre is. De először is az új fejezet :)- Chris, azonnal menj ki!- kiabáltam neki a függöny mögül.
- Miért? Úgyis voltunk már hasonló szituációban, szóval felesleges hisztizned- mondta.
Hallottam, ahogy megengedi a csapot.
- Én nem hisztizek és jobb lesz, ha most azonnal eltűnsz a fürdőszobából!
- Mert, ha nem, mi lesz? Kijönni nem tudsz onnan, szóval maradj nyugton- a függönyre csapott egyet, ezzel megijesztve engem.
Mérgemben kinéztem a függöny mögül és szúrósan néztem rá. Épp a fogát mosta. Csak egy póló és egy boxer volt rajta. Fantasztikus. Még jobban megnehezíti a helyzetet.
- Mi bajod van?- Nekem semmi- vonta meg a vállát. - Te problémázol azon, hogy a fürdőszobában vagyok- mondta és a fogkeféjével rám mutatott.
- Igen, mert tudod vannak olyan dolgok, amit az emberek egyedül szeretnek csinálni!
- Én nem szeretek egyedül zuhanyozni- kacsintott rám a tükörben.
- Én igen, úgyhogy még bírj ki öt percet!- mutattam az ajtóra.
Befejezte a fogmosást, majd megtörölte az arcát és hozzám fordult.
- Nem kell szégyenlősködnöd- mosolygott rám nagyképűen. - Láttam én már nőt meztelenül.
- Kímélj meg a részletektől és menj ki!
A mosdónak támaszkodott és karba fonta a kezét.
- És, ha nem?- még mindig ott volt az az idegesítő vigyor a képén.
- Akkor...- próbáltam valami jó indokot felhozni, de semmi nem jutott az eszembe.
- Akkor?- kérdezett vissza.
- Csak menj ki!- sóhajtottam türelmetlenül.
Odajött és megfogta a zuhanyfüggönyt. Én egyre inkább magam köré csavartam és könyörögve néztem rá, hogy ne csináljon semmi ostobaságot.
- Tudom, hogy most se azért kapkodod a levegőt, mert a barátodra gondolsz, hanem miattam. Elképzeled, ahogy a zuhany alatt csókolózunk és simogatjuk egymást. Nem tudom miért harcolsz ellenem, de el fogsz bukni- suttogta, és közben mélyen a szemembe nézett.
Ah azok a szemek. El tudnék veszni bennük. Mintha egy édes csokoládé tengerben úsznék.
A varázs megtört, mert megfordult és kiment a fürdőszobából. Én csak néztem utána. Igaza volt. Mikor Matt-tel voltam, akkor is ő járt a fejemben. Nem tudok koncentrálni, ha a közelemben van. Vele sokkal jobb lenne minden. Minden nap mellette ébrednék, vele aludnék el. A teste az én testemre tapadna miközben... oké, ezt abba kell hagynom! Nem gondolhatok Chrisre. Nekem barátom van. Matt. Őrá kellene koncentrálnom és nem erre a nagyképű, de mégis észveszejtően szexi fiúra.
Befejeztem a zuhanyzást és a törülközőmért nyúltam, azonban az nem volt a helyén. Körülnéztem a helyiségben, de sehol sem találtam. Még a szennyeskosarat is megnéztem, de abban se volt.
Két lehetőségem maradt. Vagy megkockáztatom, hogy visszamegyek a szobámba vizesen és pucéran, ahol lehet Chris is ott van, vagy kiabálok és hátha meghallja valaki. A második mellett döntöttem.
- Hannah!
Semmi válasz.
- Hannah!- most már az ajtón is dübögtem.
YOU ARE READING
Engedj el! (BEFEJEZETT)
RomanceMelissa sosem bízott az emberekben. Mindig is félt attól, hogy ha valakit közel enged magához, akkor összetörik. Apja elől állandóan menekülnie kellett, de most már hivatalosan is 18 éves lett és így elköltözött a legjobb barátnőjéhez, azonban van e...