Helló!
Omg!!! 11k+ megtekintés O.O Nagyon, nagyon köszönöm ^^ Aranyosak vagytok, hogy kommenteltek (és így tovább) meg néhányan írtak is üzit és ez amúgy nekem nagyon jól esett :D Ez nem számít nagy dolognak, pedig az :) Szóval köszönöm mégegszer :) (hű, de értelmes mondatokat raktam össze:DDD)
JÓ OLVASÁST!
Nem tudtam hol vagyok. Minden sötétségben úszott. Próbáltam kitapogatni valamit, hátha fel tudok állni, ugyanis a hátamon feküdtem az előbb.
Elértem valami vizes, nyálkás részt és azonnal visszakaptam a kezem. Ismét megpróbálkoztam a tapogatózással és éreztem valami hideget. Csőszerű volt, és ahogy mentem tovább, felismertem, hogy ez egy rács. Egy cellában voltam.
Próbáltam megkeresni a kijáratot, de sehol sem találtam. Hirtelen kicsapódott egy ajtó, és a helyiséget homályba vonta. Nem volt teljes világosság, de már láttam valamit.Az alak egyre csak közeledett felém, és mikor megláttam az arcát, elhátráltam a falig.
- Matt- leheltem ijedten. Az arcán gonosz mosoly ült, amivel még jobban megrémített.
- Hol vagyok?- kérdeztem, de ő nem szólt semmit csak balra nézett, ami nekem a jobb oldalam volt.
Egy széken megkötözve Chris ült. Feje ernyedten lógott lefelé, a ruhái elvoltak szakítva és vér folyt róla.
- Mit tettél?- kérdeztem könnyes szemmel.
- Kezdődhet a játék- szólalt meg Matt és egy késsel a kezében Chris-hez közeledett.
- Ne!- remegve és zakatoló szívvel riadtam fel.
Csak egy álom volt.
Nagyokat lélegeztem, így próbáltam megnyugodni. Körülnéztem a félhomályban. Mellettem Chris mélyen aludt.
Elmosolyodtam a gondolatra, hogy egész éjszaka mellettem volt. Annyira aranyos tőle, hogy vigyázni akar rám.
Megsimogattam a haját, amire egy hangos szuszogással reagált.Kikeltem az ágyból és kimentem a konyha részbe. Feltettem főni egy teát és megtámaszkodtam a pult szélébe.
Szombat volt, ami nekem szabadnapot jelentett. Most lesz időm egy kicsit magamra. Talán elmegyünk Hannah-val vásárolgatni ezt-azt, beülünk egy kávézóba vagy valami kis kajáldába, ahol egy jót beszélünk. Előttünk az egész nap.
Hirtelen két kar ölelte át a derekamat. Oldalra fordítottam a fejem, és megláttam Chris álomittas arcát.
Elmosolyodtam, majd visszafordultam a vízhez, ami már felforrt. Elzártam a gázt, majd egy teafilterért nyúltam, azonban hiába nyújtózkodtam, nem értem el.
- Elengedsz?- mondtam mosolyogva.
- Nem- felelte egyszerűen.
Sóhajtottam.- De így nem tudom megcsinálni a teát.
- Nekem nem a tea kell- mondta, majd megpuszilta a nyakamat.
- De nekem igen, szóval hadd vegyem le a dobozt.
Ahelyett, hogy elhátrált volna, inkább felnyúlt érte ő és a kezembe adta.
Kivettem belőle egy epreset és beletettem a kannába.
Megfordultam Chris karjaiban és a kezemet a nyaka köré fontam.- Jó reggelt- suttogtam és közelebb hajoltam hozzá, de szája helyett az arcára adtam egy puszit.
- Ez mi volt?- kérdezte homlokráncolva.
YOU ARE READING
Engedj el! (BEFEJEZETT)
RomanceMelissa sosem bízott az emberekben. Mindig is félt attól, hogy ha valakit közel enged magához, akkor összetörik. Apja elől állandóan menekülnie kellett, de most már hivatalosan is 18 éves lett és így elköltözött a legjobb barátnőjéhez, azonban van e...