Ahogy ígértem a végső rész és a végén ott lesz az új sztorimból egy kis "előzetes" :)
JÓ OLVASÁST!
Három hónap telt el. Még mindig nagyon hiányzik, de ezt kellett tennem. El kellett őt engednem. Azóta senkit sem láttam. Se Christ, Se Matt-et, még az apám felől sem hallottam. Talán meghalt. Hah! Persze! Magáról az ördögről beszélünk. Ő halhatatlan.
Bár a motelt fizikailag elhagytam, a lelkem ott maradt. Az első hét maga volt a pokol. Minden este sikítva ébredtem fel a rémálmokból. A magány teljesen körülvett. Senkivel nem tudtam róla beszélni. Igaz, Mike velem volt, de mégse beszélhetek egy fiúnak egy fiúról.
Bárcsak itt lenne Hannah. Ő biztos megértene, hiszen Chris a lakótársa volt és ismerte. De már ő sincs köztünk. Még a temetésére se mehettem el. Bár... jobb is így. Inkább emlékszek rá mosolyogva, minthogy egy koporsóban lássam.
Az álmaimban sokszor szerepelt Chris. Láttam ahogy meghal a kezeim között és nem tehettem semmit. Mindenhol őt láttam. Minden szőke hajú fiúban. Már-már kezdtem a depresszió határát megütni.
Mike próbált nyugtatgatni, de sokszor ez se volt elég, és altatót csempészett a poharamba. Azt hitte nem tudok róla, de mégis hagytam neki. Csak el akartam űzni a démonokat, amik minden este megtaláltak.
- Min gondolkodsz?- kérdezte hirtelen Mike.
- Semmin.
- Azért ennél jobban is próbálkozhatnál. Tudod, hogy minden az arcodra van írva.
Mélyet sóhajtottam.
- Mi a következő állomás?- kérdeztem, hogy eltereljem a témát. Már voltunk Chicagoban, Indianapolisban és most egy újabb hely felé tartunk.
- New Orleans.
- Mi?- kerekedtek el szemeim döbbenetemben. - Imádom azt a helyet! Vagyis gondolom. Még sose jártam ott, de azt mondják nagyszerű.
- Meglepetésnek szántam, de mivel látom, hogy így el vagy kenődve, ezért gondoltam felvidítalak- mondta vigyorogva, kivillantva fehér fogait.
- Köszönöm- mondtam és megöleltem. - Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
- Jó, jó, de azért ne fojts meg, mert akkor soha nem jutunk el oda- mondta nevetve.
- Bocsi- hajoltam vissza. - Mike- szólítottam meg pár perc múlva. Valamit nagyon nem értettem.
- Hm?
- Miért?- csak erre az egy szóra szerettem volna választ kapni.
- Mit miért?- ráncolta homlokát.
- Miért vállaltad ezt be? Hogy eljössz velem.
- A barátom vagy. Nem hagyhattam, hogy a nagyvilágban kóborolj, ezért eljöttem.
- De hisz már vagy öt éve nem találkoztunk, te pedig egyből belementél.
- Lis- sóhajtott fáradtan. - Nem mindennek kell indoknak lennie. Segítettem nektek. Apád így is úgy is elkapott volna, ezért így gondoltam miért ne?
- Tényleg ennyire törődsz velem?- kérdeztem halkan.
- Melissa... a barátom vagy. Mindig is törődtem veled.
- Hagyjam, hogy más mentsen meg?- idéztem korábbi szavait mosolyogva.
- Pontosan- ő is elmosolyodott.
YOU ARE READING
Engedj el! (BEFEJEZETT)
RomanceMelissa sosem bízott az emberekben. Mindig is félt attól, hogy ha valakit közel enged magához, akkor összetörik. Apja elől állandóan menekülnie kellett, de most már hivatalosan is 18 éves lett és így elköltözött a legjobb barátnőjéhez, azonban van e...