21.kapitola

6.7K 534 10
                                    

Ráno ma zobudilo nepríjemné, ostré svetlo, ktoré si akýmsi nezvyčajným spôsobom našlo cestu cez obyčajne vždy zastreté žalúzie. Chystala som sa zúfalo zavrčať nad nespravodlivosťou môjho života, ale niečo mi v tom zabránilo.

Ruka.

Ruka, prehodená cez môj pás a niekoho teplý dych, ktorý som cítila vo vlasoch. Hneď ako som si to všetko dala dohromady, preľaknuto som sebou trhla a rozhodila rukami.

„Sakra," ozvalo sa za mnou a ja som prekvapene vykríkla.

„Ty si zabudla, že som tu spal?"

AHA!

„Nie, nezabudla," odsekla som.

„Ale zabudla," zamrmlal a hneď na to sa trochu odtiahol, aby tak medzi nami vznikol aspoň nejaký voľný priestor. Och, áno... Ja Ria Grayová som spala v tej istej posteli s Anthonym Cooperom.

Kto by to bol povedal?

„Ako si spala?" spýtal sa ticho a mňa to donútilo otočiť sa. A to bola asi tá najväčšia chyba v mojom živote.

„Preboha, veď ty nemáš tričko!" skríkla som a rýchlo si rukami zakryla tvár.

Tony sa hlasno rozosmial, až sa pod ním natriasala posteľ a chvíľu mu trvalo, kým sa z toho dostal.

„Ale no tak, Ria," zachrapčal. „Nemôže to byť až také hrozné."

Ale bolo! Teda nieže by jeho hruď nebola nejako.. dobrá, v skutočnosti bola naozaj výnimočná. Preboha, čo to trepem? Lenže, keď sme večer zaspávali on to tričko ešte mal a teraz je preč, fuč.

Možno to znie, že sa správam detinsky, ale nie každý deň spite v posteli s chalanom, ktorý zaspáva s tričkom a zobudí sa bez neho.

„Vcelku mi lichotí, že sa na mňa nechceš pozrieť, to znamená, že sa ti rozklepe srdiečko, vždy, keď sa na mňa musíš dívať," šťastne si vzdychol a na malý moment sa zachichotal.

„Nenamýšľaj si," vyštekla som, no môj hlas naznačoval pravý opak. „Kde si ho dal?"

„Koho?" nechápal.

„To tričko," zamrmlala som.

„Nikdy nespím v tričku, tak som si ho jednoducho vyzliekol. Netušil som, že s tým budeš mať až taký problém, krpec," zasmial sa a ihneď stíchol, čakajúc na moju odpoveď.

Krátko som pokrútila hlavou a potom ticho vyslovila. „Vôbec s tým nemám problém."

„A preto si zakrývaš oči, ako malé dievčatko?"

Namosúrene som vzdychla. „Len dodržiavam tvoje.. súkromie."

„Si milá," šepol. „Ale mne to vôbec nevadí, môžeš sa dívať koľko chceš."

Do čoho som sa to dostala? Spýtala som sa samej seba, keď som odtiahla ruku a hlavu natočila nabok, tak aby som pohľadom nezavadila o jeho hruď. Tony sa zase zasmial a potom vstal z postele, nechávajúc ma úplne samú. Pochopila som, že mi dáva možnosť, aby som sa prezliekla a dala do poriadku, a preto som nečakala ani sekundu a urobila všetko čo je potrebné, aby človek vyzeral života schopný. Nakoniec, keď som bola úplne spokojná so svojim vzhľadom, otvorila som dvere a pomaly odcupkala až na dolné poschodie. Tam som bola chvíľku úplne stratená, až kým som nezacítila príjemnú vôňu vychádzajúcu z jednej z izieb. Pomaly som vošla dnu, nasávajúc všetko naokolo. Príjemnú vôňu palaciniek, obrovskú kuchynskú linku, rodinné fotky a Tonyho, ktorý aj naďalej BEZ trička(!) stál pri sporáku, s rukou opretou o bok.

Crazy In Love Where stories live. Discover now