Najprv som stratila tričko, ktoré mi Tony šikovne prevliekol cez hlavu a hneď na to som stratila aj prúd všetkých myšlienok. Stačilo, aby pokračoval v lačných dotykoch a vášnivých bozkoch a moja myseľ bola úplne mimo.
„My-myslím," vzdychla som pomedzi bozky a zatiahla ho za vlasy „Že by sme sa o tom mali porozprávať."
Tony odmietavo zastonal, odtiahol pery od tých mojich, ale okamžite mi ich priložil na krk, kde si vytváral cestičku až ku kľúčnej kosti, ktorej sa ľahko dotkol zubami. Spôsobilo to, že mi z pier ušiel ďalší celkom hlasný vzdych.
„Tony," oslovila som ho, ale opäť som zlyhala, pretože to čo vo mne spôsoboval ma nútilo pevne sa ho držať a vôbec nepremýšľať. Všetko čo som chcela povedať odrazu zmizlo.
Stáli sme uprostred jeho izby, do ktorej ma zatiahol hneď ako sme si obaja z ramien zložili ruksaky. Celý čas mal na tvári zamyslený výraz a keď sme sa dostali k nemu domov, pochopila som prečo. Nevideli sme sa pár dní a v škole sme spolu vôbec neboli,lenže keď sme osameli, vrhli sme sa na seba akoby neexistovalo žiadne iné východisko. Trvalo to pár krátkych sekúnd, pár nežných bozkov a môj sveter ležal na podlahe. Za pár sekúnd nasledovalo aj tričko, ktoré Tonymu odhalilo čiernu čipkovanú podprsenku. Usmial sa, akoby sa mu páčilo to čo vidí a opäť ma pobozkal.
Strácala som hlavu, sebazaprenie a jediné po čom som v tej chvíli túžila bolo, aby to čo som zažívala nikdy neskončilo.
„Možno," zavzdychala som. „Možno má Cam pravdu."
„Ria," Tony zachrapčal oproti mojej horúcej pokožke a potiahol ma bližšie k sebe. „Nevidel som ťa pár dní a strácal som hlavu. A teraz, keď ťa tu mám, chceš riešiť to čo povedala Cam?"
„Ja len..."
Nedopovedala som, pretože dvihol hlavu a prisal sa mi na pery. Pomaly, jemne ma bozkával, dotýkal sa ma rukami a cúval dozadu smerom k posteli. Dopadol na ňu ako prvý a mňa stiahol so sebou.
„Môžeš na chvíľu prestať premýšľať a sústrediť sa na to, že sme konečne spolu?" opýtal sa, keď sa na krátky moment odtiahol. Dívala som sa mu priamo do očí a tá emócia, ktorá sa v nich odrážala ma donútila chabo prikývnuť.
„Lenže..."
„Ria," zavrčal a ani neviem ako ležala som pod ním. Pridržiaval sa na lakťoch, čelom sa opieral o moje a oči mal privreté. „Nechcem od teba nič, len aby si na chvíľu zabudla na všetko a sústredila sa len na to čo je teraz najdôležitejšie."
„Nemôžem len tak zabudnúť na všetky problémy," oponovala som a mierne sa striasla, keď sa Tonyho oči prudko otvorili. Tá emócia, ktorá v nich bola pred tým, úplne zmizla a vystriedal ju číri hnev.
„Tak fajn," odsekol a zvalil sa na voľné miesto vedľa mňa. „Fajn!"
To nebolo práve to čo som chcela dosiahnuť.
„Tony, ja..."
Posadil sa na kraj postele tak, že mi bol otočený chrbtom a ruky si vsunul do vlasov. „Nie Ria, chápem. Vždy sú tu dôležitejšie veci."
„O čom to hovoríš?" spýtala som sa a rýchlo sa posadila. Prekrížila som si ruky na prsiach a pohľad venovala jeho svalnatému chrbtu.
„Hovorím o tom," odvrkol a mne z tónu jeho hlasu došlo, že nasledujúce slová nebudú dvakrát najmilšie. „Že je to vždy o tom istom! Nechávaš ľudí, aby tebou manipulovali a mne to už lezie poriadne na nervy!"
Otvorila som ústa a prekvapene nadvihla obočie. „Ach tak."
Tony ticho zanadával a zase sa otočil mojim smerom. „Doteraz som sa ťa snažil chápať, ale už nemôžem. Pozri sa na seba Ria," vzdychol a na chvíľu zatvoril oči. „Nerobíš nič, len nechávaš ostatných, aby ti ničili život a neustále ťa komandovali."
„Ty- ty vôbec nevieš ako to je!" zvýšila som hlas a nahnevane vstala.
„Ale áno!" nedal sa. „Stačilo pár slov od Cam a už nedokážeš reálne uvažovať. Prečo sa niekedy nesústredíš na to čo chceš ty?"
Podišla som ku kôpke svojich veci, zohla som sa po sveter a rýchlo si ho prevliekla cez hlavu.
„A teraz sa snažíš ujsť, fakt skvelé," zaironizoval a rozhodil rukami.
„O nič sa nesnažím!" zvreskla som a venovala mu vražedný pohľad. „Čo ti vôbec vadí, Anthony?"
Vstal, ruky si prekrížil na hrudi a podišiel ku mne. „Vadí mi to, Victoria, že jediné čo chcem si ty a dokážem ti to povedať,zatiaľ čo ty sa neustále nechávaš ovplyvňovať tým, čo hovorí Kate a Cam."
„Nenechávam sa nikým ovplyvňovať," pokrútila som hlavou a jemu sa na tvári objavil silený úsmev.
„Samozrejme."
„Čo chceš počuť?" opýtala som sa a on pristúpil ešte bližšie. Stáli sme oproti sebe, obaja nahnevaní, obaja neschopní reálne uvažovať.
„Chcem počuť to čo chceš ty. Celý náš vzťah je založený na tom, že sme zo začiatku riešili Kate, neskôr mojich rodičov a teraz sa nám do toho pletie aj Cam. Vážne Ria, čo chceš ty?"
„Teba," odpovedala som okamžite a uvedomovala som si, že to čo hovorím je číra pravda. Lenže pravda sa schovávala aj za tým,čo povedal Tony. Vždy som sa obávala, že sa Kate o niečo pokúsi,že on neodolá a rozmyslí si to. Následne som sa zľakla jeho rodičov a v poslednom rade som sa nechala obmedziť tým, čo povedala Cam. Ale celý ten čas som si neuvedomovala, že vo vzťahu to tak býva. Existujú ľudia, veci a situácie, ktoré sa vzťah snažia roztrhať, ale keď toho človeka potrebujete, nenecháte sastrhnúť dole. Nikdy.
„Máš pravdu," vydýchla som a objala ho okolo krku. „Kašľať na všetkých, chcem teba."
Na perách sa mu sformoval široký úsmev, chytil ma za pás, potiahol bližšie k sebe a už po stý krát v ten deň ma pobozkal. Najprv jemne, ľahko, akoby sa do toho bozku snažil dať všetko,ale o pár sekúnd sme zase strácali hlavu. Bozky sa zintenzívnili. Jeho ruky si našli cestu pod môj sveter a o chvíľu zase ležal na zemi. Nasledovala som jeho krok a vyhrnula mu tričko, ktoré si okamžite prevliekol cez hlavu a zhodil ho vedľa toho môjho. Vychutnávala som si, že sa môžem dotýkať nahej pokožky jeho hrude, bez toho, aby sa mi na tvári objavil rumenec. Keď sme dopadli na posteľ ,vedela som, že necháme veci zájsť poriadne ďaleko. Lenže v tom momente na tom nezáležalo. Boli sme len dvaja mladí ľudia, ktorý sa stali závislí. Nie na drogách, alkohole,či tabaku, ale jeden na druhom. V ten deň som pochopila, že to čo medzi nami dvoma vzniklo je toxické, šialené a úprimne. Pochopila som, že Tonyho vo svojom živote potrebujem, pretože práve o tom je láska. O potrebe mať toho druhého neustále pri sebe. Nech to Cam nazýva závislosťou, ale pre mňa.. pre mňa to bola láska.
YOU ARE READING
Crazy In Love
Teen FictionRia už má po krk ako ju všetci prirovnávajú k staršej sestre Kate. Netúži po ničom inom, len vyštudovať a konečne opustiť mesto, ktoré z duše nenávidí. Plány sa však rýchlo skomplikujú, keď sa v jej živote objaví chalan, ktorý odrazu nejaví záujem...