36.kapitola

6.1K 480 15
                                    

Keď som tvrdila, že nie som pripravená, myslela som to naozaj vážne. Nebola som. A vôbec som nevedela ako sa správať a čo je správne, len som sa usmievala a tvárila, že je všetko v pohode.

„Ako si hovorila, že sa to voláš?" opýtal sa Tonyho otec pokojne, natierajúc si na horúcu hrianku čokoládový krém. Bol to starší muž, asi v rovnakom veku ako môj otec. Mal guľatú tvár, veľké oči a šedé vlasy. Na čele sa mu pri rozprávaní rysovala hlboká vráska, ktorá ho robila oveľa desivejším než v skutočnosti bol. Tony po ňom rozhodne zdedil unikátnu výšku a široký úsmev.

„Victoria Grayová, pane," odpovedala som a trocha si odpila z pomarančového džúsu.

Zvyčajne som raňajky do seba tlačila ako malé prasa, ale tentokrát som sa snažila správať disciplinovane a slušne. Všetci okolo stola totiž na mňa upriamovali svoju pozornosť, aj napriek tomu, že sa to snažili zakryť. Najviac pozornosti mi venovala Tonyho mama. Žena, ktorej moja mama nesiahala ani po päty. Už na prvý pohľad, keď ku mne pristúpila a zdvorilo mi podala ruku, mi bolo jasné, že slušná výchova je v tejto domácnosti nesmierne dôležitá. Čakala som nenávistné pohľady a uštipačné poznámky, ale namiesto toho som sa dočkala úsmevu a milých slov, až som sa musela uistiť, či sa mi to náhodou iba nezdá.

„Si dcéra Davida Graya však?" opýtal sa po chvíli premýšľania.

„Áno," prikývla som a trocha neisto sklonila hlavu, nebola som totiž pripravená na tento typ otázok.

„Dave je fajn," kývol hlavou a opäť sa široko usmial, presne ako Tony, Emma a Luke. Do pekla tu aj s celou rodinou a ich dokonalými úsmevmi!

„Ocko ty poznáš Riinho ocka?" spýtala sa Emma a ja som si pokojne vydýchla, že sa na chvíľu pozornosť všetkých obrátila smerom k nej.

„Áno, je to môj obchodný partner," vyslovil a mne zovrelo hrdlo. Väčšina otcových obchodných partnerov mi totiž vôbec nebola sympatická. Boli to namyslení snobi a grobiani, ktorí trávili celý večer pitím vína a nezmyselnými konverzáciami. Z týchto schôdzok odchádzali poznačení alkoholom a veľmi nervózni.

Takmer som vďačne vykríkla, keď všetci okolo stola utíchli a venovali sa jedlu. Zmohla som sa len na nemý pohľad smerom k Tonymu, ktorého ruka hovela na mojom stehne a neskutočne ma upokojovala. Pohľad mi však neopätoval a naďalej sa venoval jedlu. A to najhoršie prišlo ako náhle z úst Tonyho otca vyšla tá najmenej očakávaná otázka, v dejinách neočakávaných otázok.

„Počul som, že sa tvoji rodičia budú rozvádzať, je to pravda?"

Ostala som na neho nemo civieť, neschopná akejkoľvek inej reakcie. Vedela som, že ak pozná môjho otca, bude poznať aj jeho súkromný život, ale že to nechá zájsť až tak ďaleko a opýta sa ma otázku nad ktorou som ani neuvažovala, som nečakala.

Našťastie zakročil Tony, ktorý ma rýchlo schmatol za ruku, akoby vytušil, že to potrebujem a nahnevane pokrútil hlavou. „Fakt otec? To je jediné čo ťa napadlo?"

Pán Cooper však len mykol plecom a chechtavo sa rozosmial. „Nechcem znieť akoby som vyzvedal, ale tvojmu otcovi, Ria, by rozvod určite prospel."

„Odpusť si takéto reči Marcus," zahriakla ho Tonyho mama a on zase len mykol plecom. „Prepáč Ria, zdá sa, že môj manžel netuší ako sa zdvorilo správať voči hosťom."

Crazy In Love Where stories live. Discover now