„Veď nás vôbec nevníma," vyslovil niekto a v hlase tej osoby boli cítiť značné obavy. „Mali by sme ju vziať do nemocnice."
„Fakt skvelé, Cam," zatiahol pravdepodobne Chris a môj pohľad zaletel k nemu. „Len pred pár minútami som ju našiel v izbe s chalanom, ktorý sa jej pravdepodobne snažil dostať do nohavičiek a ty ju chceš traumatizovať ešte aj nemocnicou."
„Prepáč," šepla Cam a postavila sa priamo predo mňa. „Len mám o ňu obavy."
„To my všetci," potvrdil Chris a posadil sa na miesto vedľa mňa.
Sedela som totiž na drevenej lavičke, uprostred veľkej záhrady majiteľa domu, kde sa konala party. Z diaľky mi do uši doliehala hlasná hudba a sem-tam sa pri nás objavil niekto opitý.
„Myslím, že je nadrogovaná," prehovorila Cam a ostražito ma pohladila po vlasoch.
„Och, objav roka," zaironizoval Hugo, ktorý sa mi z ničoho nič objavil pred očami.
„Tentokrát to však nie je moja chyba," ozval sa opäť Chris. „Ale tvoja, Anthony."
„Akoby som to nevedel," odsekol Tony rozzúrene a jeho ruky okolo mňa zosilneli. Už som však neplakala, len som mu ostala v náručí, silno sa držiac jeho trička. Keď sme sa posadili, chcel sa odtiahnuť, ale vôbec som mu to nedovolila, takže nakoniec vydýchol a urobil to isté čo ja. Pokračoval v objímaní.
„Ria?" oslovil ma jemne, uvoľňujúc svoje zovretie. „Vnímaš?"
Nechcela som sa s nimi rozprávať, nechcela som pred nimi vyzerať ako troska, ale donútila som sa slabo prikývnuť.
„Och, aleluja!" skríkla Cam a pokľakla si predo mňa. „Čo sa stalo? Ublížil ti? Ako si sa tam dostala? Ako sa cítiš?"
Skrčila som tvár do bolestivej grimasy a rýchlo sa zase schovala do Tonyho trička. Ten sa však ani nepohol, len sa mu roztĺklo srdce, rovnako ako mne.
„Nechcem," prečistila som si hrdlo. „Nechcem."
„Fakt skvelé Cam," zamrmlal Chris a ja som vedela, že som opäť tam, kde som bola.
„Vezmem ju domov," prehovoril Tony po dlhom tichu stále držiac ruky ďalej od môjho tela. „Vy dvaja sa postarajte... veď viete," vzdychol a pomohol mi vstať.
Netušila som o čom hovoril, ale v tej chvíli som netušila vôbec nič.
„Zvládneš urobiť pár krokov k môjmu autu?" opýtal sa ma znejúc chladne, akoby hovoril s náhodným človekom, ktorého iba teraz spoznal.
Chystala som sa prikývnuť, ale napokon som zo seba nedostala žiadnu reakciu.
„Tony," oslovil ho Chris, pokladajúc mu dlaň na rameno. „Nemusíš to robiť, ak nechceš. Môžem ju vziať aj ja."
„Alebo ja," pridala sa Cam a Hugo krátko prikývol.
Prečo sa správajú takto? To už naozaj pre neho nič neznamenám?
Vnímala som ich len okrajovo, ale predsa len som sa cítila ublížene.
„To je v poriadku," vyslovil Tony skúmajúc ma pohľadom. „Ja sa o ňu postarám," hlas sa mu na konci zachvel, ale rýchlo to zakryl. „Nie je to nič, čo som sám pred tým nezažil."
YOU ARE READING
Crazy In Love
Teen FictionRia už má po krk ako ju všetci prirovnávajú k staršej sestre Kate. Netúži po ničom inom, len vyštudovať a konečne opustiť mesto, ktoré z duše nenávidí. Plány sa však rýchlo skomplikujú, keď sa v jej živote objaví chalan, ktorý odrazu nejaví záujem...