Bože větší trapas se mi stát nemohl, kapesníčky jsem smaozřejmě nenašla, takže chudák musel být v politém saku.
Ale byl celkem milý a bral to v pohodě a dokonce se se mnou pak i zasmál tomu :D
Nakonec mě pozval na to vylitý kafe. A povídali jsme si snad 2 hodiny. Já mu o sobě řekla snad všechno. Že ráda sportuju miluju psi a tak dále. Jsme si docela podobní taky miluje psi, dokonce má doma psa! Já sice ne, ale to nevadí. Zajímavé ovšem bylo, že se celou dobu ani jednou nezmínil o práci a jakmile jsem na ní zavedla řeč já rychle z toho vybruslil.
Teď ale nadešel čas se rozloučit :(
Už jsem se zmínila jak byl hezkej, sarmantní, gantelman, milej a všeobecně sexy!
Já snad od malička ujíždím na klucích co mají aspoň metr 90, vypracované tělo, ale ne nijak přehnaně. A hlavně tmavé oči i vlasy ♡♡
Teď když odešel jsem posmutněla, bylo mi s ním tak dobře a já blbec se ani nezeptala na jméno nebo telefon, ACHJO!
Dneska jdu ještě k Julče zdrbnout toho jejího boyfrienda takže jsem se šla připravit.
Vzala jsem si tmavé džíny s malým rozparkem na koleni a k tomu modré tričko které volně splývalo na mén těle a mělo výrazný kožený límeček a samozřejmě mé Vansky ♡ vlasy jsem rozčesala a udělala si vysoký bárbínovský culík. Líčení jsem nechala to samé jako přes den jen jsem přidala linky.
Když jsem dorazila na místo kde jsme měli s Julinkou smluvenou schůzku, ona už tam byla.
Sedla jsem si k ní a zjistila že už nám obědnala, stejně jako vždycky--> losos s americkým bramborem. Skvělá kombinace já vím :D
" Tak povídej přeháněj jak to mám rád"řekla jsem a zasmála se .
Julča se trošku začervenala, ale moc jsem jí pošťuchovat nemusela dala se do toho tak, že jsem sotva stíhala přitakávat :D
A nakonec to skončilo jen u hodně občasného kývnutí.
A vlastně ani nevím jak jsme se od té malé firmičky s oblečením dostaly k tomu, že to vlastně je společnost Nike!
Ano taky jsem valila oči!
Julí se nám teda rozjela!
Ale bohužel ačkoli jsem se skvěle bavila musela jsem se rozloučit. Přece jen mám zítra důležitý pohovor. A v podstatě uplně poslední šancí splnit si svúj sen.
OK DNESKA JEŠTĚ JEDEN DÍL, DOUFÁM ŽE SE VÁM TO LÍBÍ. A TUHLE KAPITOLU JSEM CHTĚLA VĚNOVAT DOMÍNCE :**
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanfictionVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?