Naproti nám vyběhla smečka psů, rozpoznala jsem tak německého ovčáka belgického ovčáka velkého knírače pitbula a erdel teriéra. Jak jsem říkala jsem fanatyk do psů takže tohle pro mne až tak těžké nebylo.
"Neříkal jsi, že máš tolik psů..!
"miluju je, skoro jako tebe."
AAAj to neměl říkat! Podlomila se mi kolena, ale jelikož mi bylo trapné mu padnout kolem krku nebo prostě nějak se ho dotknout tak jsem se rychle sehla pohladit jednoho ze psů.
" A co jsi teda vymyslel?"
"Pojď si sednout dovnitř, tohle bude dlouhý večer..."
Z DANNYHO POHLEDU
Je 17:00 stojím před jejím domem, a malinko se bojím, že z něj nevyjde po tom co jsem jí řekl včera. Co si to nalhávám!? Bojím se jak blázen!!
Otevírají se dveře už jsem k nim chtěl jít, ale vyšla z nich jen stará paní..
Nepřijde..je to jasný.
Skoro už jsem chtěl odejet, když vyšla. Vypadala úchvatně na druhou! Usmívala se mile a já jsem se prostě neovládl přiběhl jsem k ní objal jsem jí šeptám jak moc mi chyběla.
Sakra já tu holku asi fakt miluju, ale jsem moc velkej srab na to abych jí to přiznal.
Vezu jí k sobě domů, kde je nejdřív v šoku z mého domu potom z mojí smečky psů a nakonec, ačkoli si myslela, že to zamaskovala se jí podlomila kolena když jsem jí přiznal co k ní cítím. Asi už to nevydržela a zeptala se..
.
Zeptala se na tu osinu co mám v zadku!
Nadechl jsem se a poprosil by jestli by nemohla jít se mnou dovnitř, že to bude na dlouhé vysvětlování.Přijala mou ruku a já jí odvedl na sedačku do svého prostorného obýváku a začal jsem..
" Jak už asi víš jsem opravdu hoodně bohatý, jsem přímo nechutně bohatý! A to všechno mám z toho kšeftu co jsem rozjel, to kde si mi měla pomáhat, a ty jsi souhlasila i když si nevěděla o co jde...
Jde.. Jde.. Jde o to..že.. prostě jsem mafián! Obchoduju se zbraněmi s drogami s auty a tak dále..
Uff a je to venku, teď to víš, ale teď už k tomu jak jsem to vymyslel..Mohu nás uživit oba naprosto v pohodě a bez mrknutí oka, ale i když tě znám teprve krátce vím, že nebudeš souhlasit, tak mám jný návrh..
Zaměstnám na tvé místo někoho jiného, nejspíš nějakou blondýnu s vymytým mozkem. A ty budeš dělat její práci z domu všichni si ovšem budou myslet, že to dělá ona...
To je všechno, pochopím když nebudeš souhlasit, když se teď naštveš a odejdeš a už nikdy mě nebudeš chtít vidět, ale než to uděláš tak ti řeknu ještě tyhle dvě slova..
MILUJU TĚ!"
POHLED LILI
Nádech
Výdech
NádechVýdech
seděla jsem na sedačce jako zařezaná a poslouchala jeho projev. Nemůžu tomu uvěřit! On je mafián! Ale vymyslel to geniálně to se musí nechat. Přece si nemyslel, že ho kvůli tomu opustím..
Vstala jsem došla k němu a políbila ho pak jsem se mu svinula na hruď a cítila jak si znatelně oddechl.
Sakra Lil ty ses nám asi taky zabouchla...
JO POKRAČUJU, ALE JENOM PROTO, ŽE MĚ TO BAVÍ I KDYŽ MNE MRZÍ, ŽE TO NEMÁ OHLAS...
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanfictionVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?