36.Kapitola

80 5 0
                                    


Ráno mě probudily sluneční paprsky, které mě šimrali na obličeji.

Chvíli jsem se, ale rozhodla ještě ležet se zavřenými oči.

Snažila jsem se vstřebat situaci.

Je až neuvěřitelné co se během těch pár týdnů stalo. Vždyť to není tak dávno co jsem seděla na kafi s Julinkou a probírali jsme jak je jen možné, že mě nikde nepřijímají.

Vždyť to není tak dávno co jsem v kavárně polila kávou toho neuvěřitelně sympatického kluka. Bylo to taky naplánované? Nebo tohle byla opravdu náhoda? Vybral si mě už dřív? Nebo až po tom co jsem ho polila?

Věděl, že další den přijdu do jeho firmy žádat o místo? Nebo jen další náhoda?

Kdyby se na mě tenkrát nenaštval a já neodjela, hrál by si se mnou stále tu hru na zamilovaný pár, nebo už bych byla u nějakého sultána?

Je to příšerné...Nebýt Nialla, ne..nechci o tom radši ani přemýšlet!

Měla bych na minulost zapomenout!

Měla bych si tu užívat, že ležím v posteli, v náručí jednoho z nejlepších kluků co jsem kdy potkala.

Byla tu ovšem ještě jedna věc, která mou mysl na pár minut určitě zaměstná, a taky se kvůli ním malinko bojím otevřít oči..

Byl to ten včerejší...

Polibek.

Byl to uplně jiný polibek než s Dannym, nebo před tím s Jamessem.

Tamty byli spíš plné chtíče a vášně.

Tenhle byl jemný a upřímný.

„Budeš ten spánek předstírat ještě dlouho nebo už konečně budeme moct něco podniknout?"

Řekl Ni. Tón jeho hlasu mě přinutil ty oči už opravdu otevřít. A ačkoli jsem si to skoro neuvědomovala vykouzlil mi i úsměv na tváři.

Jakmile jsem se ovšem podívala do těch jeho očí. Do těch nejkrásnějších očí na světě, opět povadl.

Zatvářil se nechápavě a já poznala, že se chce zeptat co de děje.

Předběhla jsem ho ovšem svou otázkou.

„Ni..jak to mezi námi teď je? Víš já..nejsem ten typ holky co se vykousne s každým a pak dělá jakože nic..."řekla jsem a hned toho litovala. Bože Lili to se ti fakt povedlo, tleskám!

Muselo to vyznít neuvěřitelně dětinsky.

„Uhmm" zamručel „jsem rád, že jsi se zeptala, protože..protože já tě-t-tě miluju strašně moc, od prvního okamžiku."

Srdce mi poskočilo!

Miluje mě!

On Niall Horan mě miluje, strašně moc!

Úsměv se mi opět vkradl na tvář.

Sledovala jsem jeho výraz, a až teď mi došlo jak ho musí tohle čekání ubíjet.

„Ni...děkuju..teda neděkuju...teda vlastně děkuju!" Ou to jsem se do toho malinko zamotala, to bych asi měla napravit podle jeho nechápavýho výrazu.

„Víš Nialle já..já myslím, že k tobě mám podobné city, ale ještě si nejsem jistá zdali se cítím na další vztah. Já..vždyť se mi před ani ne týdnem obvěsil přítel..."probůh já tak strašně koktám „ ale, pokud ti to nebude vadit, myslím, že bychom pro sebe mohli být něco jako...uhmm. ..rezervovaní"

OMG Lili to tě fakt nic lepšího nenapadlo?! Rezervování? Jako vážně?!

On se tvářil vážně šokovaně!

Asi bych si měla jít sbalit svoje tři švestky a vypadnout nejlíp na druhý konec světa.

„To myslíš vážně?" zašeptal.

Ajkajkajkajkaj

„Vážně si myslíš, že mě miluješ?!"

Tak tím mi vyrazil dech.

„A-ano" řekla jsem skoro neslyšně

Chytil můj obličej do dlaní a podíval se mi hluboko do očí.

„Potřebuju abys mi to řekla nahlas a jasně..Lil potřebuju vědět na čem jsem, když mi řekneš to jedno jediný zásadní slůvko, já na tebe tlačit nebudu, zůstanu s tebou a budeme pro sebe jak jsi sama řekl..rezervovaní."

Pořád jsem se topila v jeho nekonečných očích.

Nádech

Výdech

Nádech

Výdech

„ANO"

Usmál se a políbil mě na rty.

Když se odtáhl usmál se tím nejširším úsměvem na jaký se zmohl.

„Co kdybychom teď šli na snídani a pak na pláž"

Odpověděla jsem jen dalším úsměvem.

.

.

„Ni"

„Nialle!"

„Niallere" řekla jsem už naoko naštvaně „okamžitě na mě přestaň cákat tu vodu nebo tě štípnu!"

Dostal velký záchvat smíchu, chvilku jsem se tvářila uraženě, ale pak jsem to nevydržela a přidala se k jeho záchvatu smíchu.

„Jdeme ven?" Zeptal se když jsme se konečně přestali tlemit jako blázni.

Jen jsem přikývla a pomalu jsme se vydali ven z moře.

Potom jsme chvilku leželi na pláži když se nás pak nějací cizí lidé zeptali jestli si nechceme zahrát volleyball.

Konec konců proč nesouhlasit, že?

Takže nakonec jsme hráli čtyřhru a s Ni jsme vyhráli.

Pak už jsme šli jen na večeři a na hotel. Byla jsem opravdu poměrně unavená.

.

.

Když jsem potom později večer seděla na balkóně našeho pokoje a užívala si to tady, mezitím co byl Niall v koupelně.

Už dlouho jsem nebyla na twitteru tak jsem ho zapla a začala projíždeť.

Do očí mě přímo bylo skoro 200 nových followerů. Kde se najednou všechny vzali?

Měla jsem pár zpráv na mém profilu.

Většinou zněli všechny stejně.

„Ty kurvo dej od Nialla ruce pryč"

„Beztak ho chceš jenom pro peníze!"

„Jsi pěkná pizda! Víš o tom?!"

Dál už jsem číst nemohla, vodopády slz se mi spustili z očí jako na povel!

Tohle nezvládnu, s tímhle s Ni být nemůžu...



whúhú další díl je tůů a v poslední době celkem rekordnní počet slov, nemyslíte? Doufám, že se vám díl líbil. Moc děkuji za všechny reads, votes i komentáře!

Jinak co říkáte na situaci? Za chvilku budeme u konce :/

Bye loves <3


Sorry, I think I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat