21.Kapitola-první část

84 5 3
                                    


DANNYHO POHLED:

Držel jsem jí v obětí a byl mooc šťastný, že jí mám zase u sebe už nikdy jí nechci pustit. Měl jsem o ní takový strach. Nenechala žádný vzkaz prostě zmizela. Netušil jsem kde může být. A co by potom řekl můj šéf, na to že jsem jí ztratil. Tuhle hru mám geniálně rozehranou. Myslí si, že jí miluju a že jsem kvůli ní nechal mafie.. PCHE blbost nikdy bych kvůli žádný ženský nenechal mafie! Za pár týdnů jí prodám někam hodně daleko a hodně draho!

Dneska jí, ale seznámím s klukama. Jsem zvědavý co na ně řekne. Vím, že je má ráda několikrát chodila po domě zpívala jejich písničky.

„Zlato chtěl bych tě někomu představit. Jsou to moji nejlepší přátelé. Myslím, že je znáš. Kluci z 1D"

Viděl jsem to překvapení v jejích očích.

Tu radost.

To nadšení.

Tu nedůvěřivost.

Jen ať je šťastná než jí prodám.

„Děláš si srandu!? Ne to není možný to se mi jen zdá!!!BOOŽE miluju tě Danny děkuju strašně hrozně moc. Jsi to nejlepší co mě kdy potkalo!"

Při těch slovech jsem se od srdce zasmál. Miluju tě Dany..Jsi to nejlepší co mě v životě potkalo kdy bys jen věděla holčičko, kdybys jen věděla..

POHLED LILI:

Nemůžu tomu uvěřit!

Já potkám kluky z 1D a dokonce jsou to nejlepší přátelé mého přítele.

Šla jsem si sbalit pár věcí k Dannymu.

Nevěděla jsem, ale co když jsem asi po 10 proklela celý svůj šatník přišel Danny do ložnice a jakoby tušil co mě trápí zašeptal

„Notak lásko ty vypadáš famózně ve všem."

Slovo lásko řekl tak nějak jinak, zvláštně. Ale nepřikládala jsem tomu moc pozornosti.

.

.

.

.

.

Každou chvilku by měli přijet kluci zrovna jsem ve sprše a chystám se.

Danny je dole a dělá pohostinství.

Nakonec si obleču černou skater sukni a bílý crop top nechci vypadat moc strojeně, ale ani neslušně.

Když jsem si to oblékla doladila jsem to ještě páskovými boty a teď už je vyřešit vlasy. Fénuju si je a přemýšlím co s nimi. Nakonec jsem si ji vyžehlila a pár předních pramínků sepla dozadu.

Teď už jen líčení, nechce si mi to nějak přehánět přece jenom pořád budeme doma. Takže uplně nejjednoduší make-up co jde—korektor, make-up, pudr, tvářenka, řasenka, a světle růžové rty.

Hotovo.

Už slyším zvonek.

Smích a 4 hluboké hlasy a taky Dannho chraplák.

Pomalu scházím schody a naskýtá se mi pohled na 5 kluků rozvalených na pohovce a svíjících se smíchy.

V tom si mě Danny všimne a odkašle si a říká.

Kluci tohle je Lili moje přítelkyně.

Všichni 4 jakoby na povel vstanou a smějou se od ucha k uchu a jdou se vítat.

První jde Harry. Nejprve natáhne ruku a když jí přijmu stáhne mě do mého obětí. Směju se zatímco říká

„Těší mě jsem Harry"

„Taky mě těší"

Potom Liam ten se spokojí s obyčejným potřesením ruky a

„Ahoj Liam"

Jen se na něj usměju.

Potom jde Luis

„Ahoj jsem Luis ten co se rád obímá"

Ani se nenaděju a už jsem v obětí

A nakonec Niall.

Je vážně tak krásný jako ve videích a fotkách.

Natáhne ke mně ruku a řekne

„Niall těší mě"

A usměje se dvakrát tolik.

Taky se usměju a jdeme si zase sednout na pohovku a pokračovat v hovoru.

DALŠÍ DÍL ZA NÁMI, DOUFÁM ŽE JSEM VÁS MOC NENAŠTVALA S DANNYHO PRAVOU TTVÁŘÍ

JINAK DALŠÍ BUDE ASI AŽ O VÍKENDU PŘES TÝDEN NEMÁM MOC ČAS

BAY LOVES


Sorry, I think I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat