20.Kapitola

78 6 2
                                    


O PÁR DNŮ POZDĚJI

Ráno jsem se probudila v JEHO obětí, sice jsem tu s ním už několik dní, ale stále nemohu uvěřit tomu, že jsem spolu.

Dneska jsem chtěla jít domů, už jsem tam dlouho nebyla..Kytky musí trpět. A taky bych si chtěla vzít pár věcí. Ono jako chodit v Dannyho věcech je fajn, jenže na věřejnosti?

Pomalu jsem se otočila, spinkal jako neviňátko, tak jsem se rozhodla ho nebudit. Pomalu jsem odsunula jeho ruku a vstala z postele oblékla si tričko /jak jinak než jeho/ a šortky /ty už byli moje/ a svoje milované bíle conversky. Tričko jsem si zastrkala do kraťásků a outfit byl na světě.

Teď už jenom vyřešit vlasy..Byla jsem líná s nimi cokoliv dělat tak jsem si prostě půjčila Dannyho snapback a zastrkala si je pod něj. Možná jsem vypadala malinko jako kluk, ale v tu chvíli mi to bylo jedno.

Teď už jen vymyslet jak se dostanu domů?

Půjčím si jedno z jeho aut?

Ne při mé šikovnosti bych ho nabourala jen bych vyjela z ulice.

Na autobus se mi taky moc nechce...

Takže zbývá jediné... Poběžím !

Už jsem dlouho neběhala, takže ze začátku jsem myslela , že se na místě otočím a potupneě vzbudím Dannyho s prosbou odvozu.

Po chvilce jsem se, ale dostala do tempa a už to šlo.

.

.

.

.

Doma jsem si hned vlezla do vany plné bublinek a pěny. Když jsem asi po půl hodince vylézala byla jsem rudá jako rajče!

Ale co pustila jsem si písničky a v nich samozřejmě mé oblíbené 1D, nejbožejší je Niall. Ty modré oči a blonďaté vlásky je nehorázně roztomilý!

I might never be your knight in shining armor

I might never be the one you take home to mother

And I might never be the one who brings you flowers

But I can be the one, be the one tonight

When I first saw you, from across the room

I could tell that you were curious, oh yeah

Girl I hope you're sure, what you're looking for

'Cause I'm not good at making promises

But if you like causing trouble up in hotel rooms

And if you like having secret little rendezvous

If you like to do the things you know that we shouldn't do

Baby I'm perfect, baby I'm perfect for you

And if you like midnight driving with the windows down

And if you like going places we can't even pronounce

If you like to do whatever you've been dreaming about

Baby you're perfect, baby you're perfect

So let's start right now

I might never be the hands you've put your heart in

Or the arms that hold you any time you want it

But that don't mean we can't live here in the moment

'Cause I can be the one you love from time to time¨

Zpívala jsem spolu s rukama, a pomalu se pustila do úklidu bytu.

Čas běžel jako zblázněný, ale já ho nějak zapomněla vnímat. Z úklidové euforie mě vytrhlo až zběsile, zvonění mého zvonku.

„No jo no jo vždyť už jdu" brblala jsem si sama pro sebe po cestě ke dveřím.

Když jsem se otevřela stál tam Danny, měl zarudlé oči jako by plakal.

Okamžitě se mi vrhl do náruče.

„Lili, Lili měl jsem takový strach to už mi nikdy nedělej!"

Sice jsem nechápala, ale přikyvovala jsem.

„Po chvilce se Danny odtáhl a řekl něco co mi vyrazilo dech...



MOC SE OMLOUVÁM ZA TAKOVÉ UKONČENÍ, ALE POTŘEBOVALA JSEM NAPSAT NĚCO JAKO TAKOVÝ MOST K DALŠÍMU DÍLU, KTERÝ UŽ MÁM ROZEPSANÝ A ROZHODNĚ HO ČEKEJTE MNOHEM DŘÍV NEŽ TENTO!

TAKY SE OMLOVÁM ZA TO, ŽE MI TENHLE DÍL TRVAL TAK DLOUHO JE SICE O NIČEM, ALE I TAK JSEM NEVĚDĚLA JAK HO NAPSAT.

TĚŠTE SE MYSLÍM, ŽE PŘÍŠTĚ BUDE NEČEKANÝ ZLOM..A MENŠÍ SPOILER OBJEVÍ SE TAM L'KLUCI Z 1D!!!

S LÁSKOU VAŠE BARČA :)

BTW. MŮJ NEJDELŠÍ DÍL!/ 600/


Sorry, I think I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat