37.Kapitola

69 4 0
                                    


Tohle nezvládnu, s tímhle s Ni být nemůžu..

Vyběhla jsem ke skříni jak nejrychleji to šlo a začala do ní zběsile házet všechno oblečení, které mi přišli pod ruku. Tohle se mi děje celkem často..zběsilé balení na, které přes slzy pomlau ani nevidím.

Když jsem kufr zapla šla jsem k místu kde Niall měl peněženku, věděla jsem že v ní má zpáteční letenky, snad mi jí vymnění za dnešní.

Vzala jsem letenku a do druhé ruky kufr a už jsem chtěla vyjít. Jenže pak jsem si to uvědomila..Nemohla jsem takhle zmizet. Niall si to nezaslouží, ne!

Vrátila jsem se tedy do středu  pokoje k psacímu stolu, vzala jsem si papír a tužku a začala jsem psát.

Milý Nialle,

neměj o mě strach. Letím domů vzala jsem si letenku s tvé peněženky, chci jí vyměnit na dnešní, snad t půjde.

Moc se ti omlouvá, ale nemůžu jinak...

Nemůžu být tvou přítelkyní když mi 12 leté holčičky píší, že jsem děvka. Nejsem na to připravená.

Moc ti děkuji za vše co jsi pro mě kdy udělal, ale teď tě chci poprosit aby jsi se mě už nepokoušel kontaktovat i tak to pro nás oba bude myslím si dost složité..

S láskou Lili

Ps. Uvědomila jsem si něco důležitého...Miluju tě Nialle, ale je konec.

Dopsala jsem a nedokázala zabránit aby pár kapek nedopadlo na  papír.

Opět jsem vstala a šla opět ke dveřím. Uchopila jsem svůj kufr, otevřela dveře od pokoje. Naposledy se rozhlédla a ujistila se, že je dopis na místě kde ho určitě Niall najde.

Zbouchla jsem tedy ty dveře. Ale moc dobře jsem si uvědomovala, že to není obyčejné  zavření dveří, že je v tom skryto zavření dveří i od společné budoucnosti mě a Nialla. Bolelo to víc než jsem si myslela, ale musela jsem.

POHLED NIALLA:

"Lil, půjdeme na večeří k tomu stánku na pláži?" Zahučel jsem ještě z koupelny.

Žádná odpověď

"Lil, slyšíš mě?"

Zase nic.

Ještě tak aby se jí něco stalo, pomyslel jsem si.

Vběhl jsem tedy do pokoje a po Lli ani jejích věcech nikde ani památky..

Jediná věc co upoutala mou pozornost byl papír položený na stole.

Vzal jsem ho a hned poznal Liliin rukopis, všiml jsem si i že je papír lehounce promočený, nejspíš od slz.

"Kurva!" zařval jsem když jsem dočetl.

Stále jen v ručníku jsem vyběhl z pokoje na recepci.

Jen ať si paparazzi smlsnou.

Ano!

¨V davu jsem zahlédl její krásné blonďaté vlásky.

"Lili stůj, prosím"

Lidi se na mě začali otáčet, otočila se i LIl, ale zavrtěla hlavou a rozeběhla se.

"Zastavte jí, zastavte tu blondýnku prosím"

Otočila se, ano!

Doběhl jsem jí a ona na mě jen smutně koukala.

"Lili, pro-proč.." nenechala mě domluvit.

"Ni nedělej to ještě horší" zašeptala a já věděl, že má slzy na krajičku.

"A-a-ale Lili vždyť oba dva víme, že bez sebe nemůžeme být" řekl jsem a bylo mi uplně jedno, že se na nás lidi dívají a foťáky cvakají jako zběsilé.

"Není to pravda" řekl pořád se skleným pohledem.

"Lžeš!" řekl jsem a slzy mi začali stékat po tvářích. "Já vím že lžeš! Sakra psala jsi, že mě miluješ"

Rozklepala se jí brada a já jí přitáhl do svého obětí.

Celá se klepala a tak jsem využil situace a odnesl jí do pokoje.

"šhhh" neplakej "šhh, tady si to můžeme všechno vyříkat"

Roztřeseně přikývla, ale mě bylo jasné, že dnes už o ničem mluvit nebudeme.

Cítil jsem jak se postupně uvolňovala až nakonec usla.

Přikryl jsem jí dekou a políbil na čelo. Trošku se zavrtěla, ale jinak spala dál.

Přešel jsem tedy ke stolu vzal si notebook a otevřel twitter, kde jsem začal psát.

One Direction vznikol, protože se nám líbilo dělat fanynky šťasné naší hudbou. Vždycky pro mě byl úžasný pocit, když jsem se podíval z pódia dolů a viděl tolik šťastných  lidí a mnohdy i párů, kterým jsem většinou záviděl. Teď když jsem ovšem konečně našel dívku ze kterou bych mohl bát šťastný, vy jí budete psát odporné nadávky?!

Je mi líto, že něco takového píšu a je mi i jasné, že se vždycky najdou lidi, kterým na ní bude něco vadit, ale já jsem s ní šťastný a jestli vaše nadávky budou pokračovat ve 1D končím.

Několikrát jsem si přečetl co jsem napsal a pak jsem to zveřejnil.

Lehl jsem si vedle Lili a odebral se do říše snů.

Tadadá nový díl je tu <3

Moc se omlouvám, že jsem dlouho nic nevydala, ale naprosto jsem se zažrala do povídky Motel 6 je to příběh z Británie, který ovšem překládá jedna češka a je to úplně skvěle propracovaná story! Je o Niallovi <3 určo se na ní koukněte!

Btw. nechcete někdo štěně? Máme štěňta a 2 pejsci nám zbývají.

Bye loves

Sorry, I think I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat