„No a pak mi řekl ne Hazzy to nemusíš to je jenom tvoje povinnost.Chápete to já nemusím, ale je to moje povinnost.." mlaskl Harry a všichni kluci se mohli potrhat smíchy. Taky jsem se zasmála, ale jen ze slušnosti moc vtipné mi to nepřišlo.
Seděla jsem vedle Dannyho a on měl ruku okolo mých ramen, což bylo moc příjemné cítila jsem se uvolněněji.
Kluci jsou hrozně fajn, a je s nimi opravdu sranda. Teda většinou :D
„Selfie!" Najednou vykřikne Lui a než se stihnu vzpamatovat už dává fotku na instagram.
„Nee vypadám tam hrozně" naoko si stěžuje Liam.
Jen Niall je celou návštěvu nějak potichu, ovšem nemohla jsem si nevšimnout jak mě pořád skenuje pohledem.
Rozhodnu se odnést prázdné misky od čipsů do kuchyně. Jakmile se zvednu taky vyskočí, že mi prý pomůže. Mám z toho radost jak už jsem říkala Niall se mi vždycky líbil, a byla jsem malinko zklamaná z toho jak je tichý. Bože teď to znělo jako bych byla no Ni zamilovaná :D Samozřejmě, že ne miluju Dannyho. A on mě, dneska se sice choval divně přisuzuju to ovšem tomu ránu měl o mě strach.
Zaujatá svými myšlenkami pomalu dojdu do kuchyně v Niallovu doprovodu. Pomalu skládáme misky do dřezu.
V tichu.
V nehorázně trapném tichu.
Konečně ho prolomí.
„ Víš El je to asi hloupý, ale mohl bych se s tebou vyfotit na instagram? Už dlouho jsem nic nepřidal a no..zní to blbě, ale mám určitý plán a no je to něco jako sázka s rukama je to něco ve smyslu kdo bude mít nejvíc příspěvků, ale má to i určitý pravidla...tak nevadilo by ti to?"
W.A.U
Dost mě tím zaskočil, ale asi bych byla dost blbá kdybych řekla ne. Vždyť můžu mít fotku s TÍM Niallem Horanem a ještě ke všemu na JEHO instagrmu!
Musím se v duchu usmát když vidím jeho prosebný výraz.
„Samozřejmě" řeknu.
Oči se mu rozzáří a už vytahuje telefon. Celkem mě překvapí když nevytáhne nejnovější Iphon, ale samsung ano nejnovější, ale pořád jen samsung.
Zapíná foťák a začíná fotit.
„Uděláme jich víc a pak vybereme tu nejhezčí?"
„Taky jsem ti to chtěla navrhnout" vyhrknu a pak se začnu smát.
Taky se usměje a začne fotit.
Nejdřív se snažím tvářit normálně, ale po chvilce se nechám strhnout k Niovím duck facům pak mu telefon prozměnu beru z ruky a fotím já. Moc si to užívám je to fakt sranda! Je mi s Niallem dobře.
Ani si nestihnu všimnout jak ten čas letí, když do kuchyně vpálí vysmátý Luis „Už budeme muset jít Nialle. A tebe hledá Danny Lili"
Kývnu a ve stále veselé náladě přijdu do obýváku.
„Tady jsi" usměje se Danny a vtáhne mě do obětí.
„No nic teď je na řadě mé neoblíbené loučení...Ale určitě se ještě někdy uvidíme!" řekne Hazza a vtáhne mě do obětí „ Rád jsem tě poznal Lil" pak si potřese s Dannym a jde k autu.
Podobné loučení jen bez toho objímání proběhne i s Liamem a Luisem.
Pak Niall.
„ Taky jsem tě moc rád poznal Lili, je s tebou zábava, těším se na příště" a obejme mě a ještě zašeptá „už aby to bylo"
A odejde.
Danny zavře dveře a najednou se tváří jinak.
Tenhle výraz neznám.
To v těch očích je zlost?
„Co si do prdele myslíš že to bylo?"
Zařval a odešel do pracovny.
„Dnes spím tady"
Absoultně netuším o čem mluvil?
Zmatená jdu do ložnice, lehnu si do postele a přemýšlím. Co jsem udělala špatně?
Zapnu si instagram a vidím fotku od Nialla. Musím se zasmát.
A ten popisek, vyloženě mě zahřál u srdce!
„I meet new friends every day, just the right time to time and it is always important day. I had the privilege to live it today.
thank you for a wonderful evening!
@LiliMont."
TADÁDÁ NOVÝ DÍL JE NA SVĚTĚ. DOUFÁM ŽE SE LÍBÍ !
BTW. FOTKU MÁTE NAHOŘE
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanficVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?