"Tak proč jsi mě sakra přijímal?! Proč si mě políbil!? Proč si mě vzal na tu večeřij?! Já těmiluju Danny! Ale práci potrebuju!" Pak jsem se rozbrečela a opět se pomalu sesunula do křesla..
Pomalu k mě přešel a obejmul mě. Chvíli jsem protestovala ať toho okamžitě nechá bušila jsem ho do hrudi, ale pak mi došlo, že to nemá cenu a tak jsem se jenom snažila uklidnit a když se mi to konečně povedlo tak jsem i usnula.
Ráno jsem se probudila v posteli..sama...zalila mne vlna smutku. Takže jsem tak 15 minut ležela bez hnutí a snažila se nemyslet, na nic.
Po chvilce mě, ale přepadl hlad tak jsem se odhodlala zvednout. Jak jsem, ale nakonec zjistila bylo by to zbytečné. Na nočním stolku leželo kafe a palačinky, a u nich byl vzkaz " krásné dobré ráno lásko, udělej si dneska krásný den něco si kup a tak dále nevím co děláš ráda, ale každopádně to udělej! A s tamtím si nedělej starosti něco vymyslím. A v 17: 00 tě čekám před domem uděláme si pěkný večer."
Hmm mám si udělat ideální den..Ok tak to z postele nevylezu k obědu obědnám Čínu a pak se vráím opět do postele a pak se půjdu teda připravit.
17:00
Pomalu scázím dolů po schodech. Jsem zvědavá co Danny vymyslel, nechci o něj přijít.
V tom už ke mě, ale běží obímá líbá mě šeptá mi jak moc jsem mu chyběla. Nasedáme do auta a on jede do centra města. Uu to vypadá na další luxusní večeři myslím si jenže on centrem jen projede a pokračuje dál na jih ne sever ne.. kruci! Nikdy mi světový strany nešli.
Projeli jsme celé město a vjíždíme do vilové čtvrti. Kterou, ale taky celou projedeme. A zastavíme až na konci. U té uplně největší vily ze všech. Na poštovní schránce je napsáno Danniel Celvin. Wau on je opravdu hodně bohatý!
Villa je natřená na bílo což skvěle kontrastuje s černou střechou a všude okolo je zahrada plná květin a někde vzadu dokonce slyším bublat potok.
AHOJ TAK A DALŠÍ KAPITOLA JE ZA NÁMA. OMLOUVÁME SE, ŽE JE TAK KRÁTKÁ. ALE VŮBEC NEMÁM NÁPADY :(
TAK JSEM VÁS CHTĚLA POPROSIT JESTLI BY JSTE NEMOHLI V KOMENTÁŘÍCH NAPSAT JAK BY SE TO MOHLO ODVÍJET DÁL. :)
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanfictionVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?