Už v tichosti jsme dojeli domů, celkem mi to vyhovovalo vážně jsem neměla náladu na Niallovi přihlouplé otázky..Mám ho ráda, ale někdy je jeho snaha a rozhovory dost ubohá.
Když zastavil před mým domem, chtěla jsem s tichým „ahoj" vystoupit jenže on mě chytil za ruku tím pádem si mě v uvozovkách přitáhl zpět do auta a...
„Nemám jít s tebou nahoru, nic proti, ale vážně nevypadáš moc dobře" řekl s mírným úšklebkem.
„Ne Ni, nikam chodit nemusíš, ale děkuju, že se o mě tak moc staráš. Vždyť si to ani nezasloužím.. Upřímně jediné co bych teď potřebovala je odletět někam daleko do tepla aspoň na měsíc." Řekla jsem doufám příjemně a vydala se tentokrát už bez zadržení ke dveřím svého domu.
POHLED NIALLA
Jaká náhod, že mám teď měsíc volno..Vezmu jí někam. Jak sama řekla někam daleko a do tepla, aspoň na měsíc.
Kouknu na letenky a odletíme, nejlíp už zítra. Sakra, ale kam ? No asi se zeptám Louise ten má v tomhle jasno vždycky odletí na nějakou naprosto dokonalou dovolenou o které pak se svou přítelkyní mluví ještě minimálně měsíc.
Mám štěstí je doma.
„Hej Lousiano pojď sem prosíííííím." Zapištěl jsem jako holka.
„Co zase chceš ty jeden Iřane? A prosím ať to zase není nějaká blbost jako, že nevíš jak se zapíná DVD a pak mě nebudeš se nutit s tebou na to dívat, abys se necítil osamělej..."Kníkl Louis
No co tak jsem se nechtěl dívat sám, tak jsem to trošku zahrál no..Ale zabralo to vynikájícně!
Když už ho konečně vydím scházet ty schody začnu...
„No víš byl jsem u Lili..." a postupně jsem mu dovyprávěl celý příběh od toho dopisu až po ten výlet do banky, no a když jsme se konečně dostali dok části kde mi řekla že by ráda někam jela, a pak se na řadu konečně přihlásil můj geniální nápad, že jí někam vezmu.
„No to je sice všechno hezký, ale proč mi to říkáš? Pokud vím jsi dospělí takže povolení ode mě nepotřebuješ.."
Bože to je pitomec
„Jde o to, že absolutně netuším kam jí vzít."
„Bože ty jsi neschopnej" tak tohle se mě doktlo kdybych nevěděl, že už má nějakej geniální nápad asi bych se urazil.! „Zkus třeba Filipíny, nebo Maledivy nebo třeba Havaj...No i když Havaj a Maledivy radši ne slyšel jsem, že si je koupili nějaký super kočky a teď mezi nima staví most..."
„Co..cože?!"
„Ne dělám si prdel nikdo si nic nekoupil :DDDDDDDDddd"„Ale ty Maledivy určitě zkus!"
„Dobře díky bro"
No a tak jsem šel rezervovat letenky hotel a tak dále....Nemůžu se dočkat!
A jsem opět zde! Další díl jste tak rychle nečekali co? No já vlastně taky, ale prostě se psal saám a mě to nedalo ho sem po napsání hned dát.
No, ale chtěla jsem vám říct, že se pomalu, ale jistě blížíme ke konci, vidím to ještě tak na 9 kapitol.
Bye loves
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanfictionVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?