30.Kapitola-2 část

73 4 0
                                    


O 3 dny později:

Ležím doma, už několikátý den. Utápím se ve slzách. Ve zmrzlině, ale nechápu jak jim to v těch filmech vždycky pomůže..mě to teda úlevu nepřináší.

Pořád si prohlížím naše společné fotky, a nemůžu uvěřit tomu, že to vážně udělal..

Nejhorší na tom je, že je to moje vina. Kdybych neodešla žili bychom spolu šťastně.

Nezvládám to.

Musím to udělat!

Jdu tedy do koupelny a hledám tu jedinou věc, která mi teď může pomoct.

Žiletka.

Pomalu jí přikládám k ruce a přemlouvám se k tomu jedinému tahu. Notak stačí jen potáhnout a tvoje starosti vytečou spolu s tou krví. Stačí tak málo!

NE!

Odhodila jsem žiletku!

Kurva Lili co si to právě chtěla udělat!

Moc dobře víš, že je to blbost! Nepomůžeš tak ničemu!

Potřebuju jíst.

Jdu teda pro mobil abych si objednala pizzu. Ve chvíli kdy vezmu telefon do ruky začne zvonit.-Niall

Už zase. Volá mi každý den několikrát. Nikdy jsem mu to nevzala. Ale teď? Potřebuju slyšet někoho jiného než poslíčka s pizzou.

Přijímám tedy hovor.

„Lili, jsi v pořádku?"

„Ano Nialle teda aspoň fyzicky ano."

„To je dobře..Víš prohledávali jsem Dannyelovo dům a našli jsme na stole obálku s tvým jménem. Mám ti jí donést?"

Když řekl jeho jméno malinko mě zamrazilo.

„Ni já..ještě se necítím na to se s tebou vidět. Potřebuju ještě pár dní"

„Dobře..ale stojím před tvým barákem nemohla by jsi mě pustit dovnitř abych ti položil tu obálku před dveře a zase odejdu."

„To nezní špatně dostanu tu obálku+se s nikým neuvidím.

„Dobře zazvoň pustím tě dovnitř."a položila jsem telefon.

Bytem se rozezněl zvonek já jsem ho pustila dovnitř a čekala jsem na nějaký signál, že už je pryč.

Asi za 3 minuty mi přišla sms-„už jsem pryč Nialler XOXO"

Otevřela jsem tedy dveře a opravdu na mé rohožce ležela bíla obálka s nápisem „LILI"

Vzala jsem jí tedy do ruky a až teď jsem si všimla, že je na mé rohožce navíc ještě něco.

Dvě boty, tedy konkrétně dvě boty ze kterých pokračovali dál dvě nohy. Sakra doufám, že nepatří tomu komu si myslím, že patří.

Pomalu jsem se zvedla a zahleděla se do těch nádherných modrých očí ve kterých se dennodenně ztrácí spousta holek. Já taky, ale to byla dávno před Dannym.

Chtěla jsem hned zabouchnout, ale strčil mi tam nohu.

Chtěla jsem ho přes dveře přetlačit, jenže pochopitelně byl silnější. Určitě poslední 3 dny nežil jen z pizzy, zmrzliny a černé kávy.

Vešel do bytu a mlčky mě obejmul. Sakra to jsem potřebovala! Stulila jsem se mu do náruče a začala tiše plakat. Hladil mě po zádech a sice nevím jak, ale ocitli jsme se v obýváku.

„ššš neplakej ššš" šeptal. Jeho slova měla ovšem opačný účinek.

Plakala jsem takhle v jeho obětí docela dlouho.

Když jsem se konečně jakž takž uklidnila Niall vstal a šel udělat čaj. Jeho maminka mu ho v Irsku prý vždycky dělala když byl rozrušený.

Odešel tedy do kuchyně a mě pohled padl na tu obálku.

Roztřesenou rukou jsem se po ní pomalu natáhla. Rychlím cuknutím jsem jí roztrhla a vytáhlá bílý papír přeložený na půl.

Pomalilinku jsem ho rozložila a začala jsem si potich číst jeho nejspíš poslední slova.

Drahá Lili,

Když si tohle čteš jsem už nejspíš dávno po smrti.Chtěl jsem ti aspoň objasnit důvod proč jsem to udělal, tak tedy od začátku...

Víš jak jsi tehdy slyšela ten telefonát z mé pracovny?A jak jsem ti pak slíbil, že toho nechám? Omyl! Nikdy jsem toho nenechal. Ty jsi měla být jen další mrcha, kterou bych nejdřív jen sprostě využil a posléze prodal někam daleko. Tebe si vybral jeden chlap ze Sírie. Pěkně bohatej chlapík. Nabídl mi za tebe 10 milionů.

Jenže ty jsi mi pak zdrhla a já byl v prdeli a bylo mi jasný že už se stoprocentně nevrátíš. A to znamenalo, že je po mě protože když tihle chlápci nedostanou svoje zboží zabijou jeho prodeje. A tenhle osud hrozil i mě. Rozhodl jsem se to tedy skončit sám.

Aby sis nemyslela, že jsem ale až takový blbec ty peníze jsem ti převedl na účet. Neboj se nikdo po tobě nepůjde. On je odeslal a v tu chvíli ztratil s nimi kontakt naše země má tohle dobře pohlídaný. Teď už ti nic nehrozí.

A ano nikdy jsem tě nemiloval sex s tebou byl ovšem nejlepší co jsem kdy měl!

Danny

Ta poslední věta mě dorazila.!

Ve chvíly kdy jsem to dočetla vešel Niall do pokoje s dvěma hrnky čaje.

Tak a rozhodnuto!

Od téhle chvíle pro něj končím s veškerým truchlením!

Od teď si zase užívám života!!!!

A je tu další!! Nakonec jí vydávám dřív. Sice není tak dlouhá jak jsem si myslela, ale do konce týdne tím pádem bude ještě aspoň 1.

Doufám, že se líbí.

Bye loves


Sorry, I think I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat