27.Kapitola

73 4 11
                                    


"Ahoj Lilušeno mám pro tebe skvělou zprávu"  zazpívala Julča do telefonu.

"No tak nenapínej a povídej. Celé odpoledne na tenhle hovor čekám!"

"No tak..Chireli volal Dannymu, ale ten mu to nebral, tak volal k němu do práce tam mu jeho bratr řekl, že si vzal volno na pár dní. No tak se Chireli rozjel k němu domů kde ho samozřejmě našel. Čekal, že bude na mol, ale nebyl seděl v obýváku se zarudlými očmi/oči /netuším jak se to píše :D/ a koukal na vaší fotku. Prý jste tam leželi v postely a oba jste se hodně šťastně usmívali."

Joo teď se mi zastavilo srdce a při vzpomínce na tu fotku se mi podlomila kolena ještě, že jsem si hned měla kam sednout. Ta fotka byla ze dne kdy jsem ho zachránila z toho rybníčku. Ze dne kdy mi poprvé řekl, že mě miluje...

"Lili posloucháš mě vůbec!?" ptala se Julča.

"Jojo no byli jsem na té fotce v postely..a dál?"

"Takže jsi neposlouchala, ale to nevadí nebudu znova vyprávět ty detail prostě přejdu k tomu hlavnímu.." Nadechla se a řekla " povídali se a když se Chireli zeptal proč se k tobě chová jak debil řekl, že si to moc dobře uvědomuje, ale prostě viděl jak jsi byla s Niallem šťastná a neubránil se žárlivosti a přišlo to na něj..Prý je mu to všechno moc líto a pořád tě miluje a hrozně moc by tě chtěl zpátky."

"A..aha děkuju za informaci, já si to promyslím. Brzo zavolám"

a položila jsem to.

Neví jestli mám být ráda, že mě miluje nebo, že se budu muset vrátit teda jako nebudu, ale víte jak to myslím prostě ho teď budu muset vidět po tom co jsem zjistila.

POHLED DANNYHO:¨

Utekla mi do háje!

byl jsem zničenej seděl jsem v obýváku koukal na naší fotku a proklínal jí, budu kvůli ní mít velkej průser u šéfa jen co zjistí, že jí nemám!

Byl jsem z toho tak v prdeli že jsem si dokonce šlehl jednu ze svých zásilek s drogama a asi jsem to trošku přehnal a měl hodně červený oči. Protože když přišel Chireli myslel si že pláču.

No co nechal jsem ho u toho. Dá se z toho využít. Napovídal jsem mu takový ty sračky jako že jí pořád miluju a tak. Doufal jsem že to doma řekne tý svý pipce, se kterou se Lili hodně kamarádí a ta to řekne Lilče. A tu to donutí se vrátit.

Do háje potřebuju jí prodat je to jedna z nejžádanějších tipů holek v Sírii. A navíc bych měl šanci se s ní aspoň ještě 3, 4 vyspat a nebudu vám lhát spát s ní je jako jíst pizzu. Miluju pizzu!

Doufám, že to zabere potřebuju i ty peníze za ní s jedním Arabským šejkem jsem předběžně domluvenej skoro na 10 milionů! Chápete to jak je někdo schopnej dát za obyčejnou ušmudlanou blonsku takový prachy!

Jo čtvrtka by šla šéfovi ale i tak bych měl na kontě o zhruba 7,5 milionu víc!

Tadadá!!! Tak jaká jsem? 2Díly v jednom dni? Ok ten druhej je sice krátkej, ale zase podle mě dost zlomovej.!!!

Nabudili mě vaše komenty u minulé částí děkuju! Rozhodně "hvězdičkujte" komentujte a hlavně čtěte dál!

Bye loves

Sorry, I think I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat