Probudilo mě lehké zatřesení, a zašimrání v okolí mého pasu. Neochotně jsem rozlepila oči a zamžourala na Nialla, který přede mnou klečel a něco dělal rukama u mého pasu. Měl hrozně roztomile soustředěný výraz. Chvilku jsem jen tak seděla a koukala co to ten roztomilý blonďáček dělá.
„Ni co t děláš?"
Podíval se na mě opravdu hodně překvapeně.
„Lil ty už jsi vzhůru? Jak dlouho prosímtě?"
Musela jsem se pousmát nad tím jak roztomile se mu začervenali táře.
„ No jenom chviličku" řekla jsem rozespale.
„Aha, no budeme přistávat tak jsem se tě snažil připoutat, ale moc mi to nešlo"
„A proč si mě prosímtě neprobudil?"
„Spala jsi strašně kráásně a roztomileee"
Některá písmena v těch dvou slovech opravdu zvláštně protáhl.
Pousmála jsem se připnula si pás a doufala, že mi Niall nabídne svou ruku abych měla co drtit.
.
.
.
„Bože Niallíčku to je ten nejkrásnější hotel jaký jsem kdy viděla"
„A to jsi ještě neviděla vnitřek, jezdíme sem s klukama vždycky když jsme na Hawaii" řekl a samolibě se pousmál, očividně mu má radost udělala radost.
POHLED NIALL:
„Hele Lili běž si zatím dát nějaký drink já nás půjdu ubytovat"
„Dobře" řekla a dala mi myslím, že jen přátelskou pusu na tvář. Doufám, že si nevšimla jak jsem zrudnul.
Přišel jsem tedy k recepci a sladce se usmál na recepční, je tady snad pokaždé co tu jsme.
„Dobrý den Niall Horan měl bych tu mít rezervaci na toto jméno"
„Zajisté vidím to tady pokoj 206, půjdete k tomuto výtahu tam pojedete do 5 patra a půjdete chodbou vpravo, jsou to tam jediné dveře. Apartmán je moc pěkný a má krásný výhled, přeji příjemný pobyt, kdyby jste cokoli potřebovali jsem vám plně k dispozici." Dokončila svůj perfektně nacivečný monolog a s úsměvem mi podala kartu od pokoje.
Vzal jsem tedy věci a vydal se k pokoji.
Hned jak jsem otevřel dveře našeho apartmá jsem uviděl něco co mě skutečně zaskočilo.
Byla tu jen 1 postel.
Jedna velký manželská postel.
Jako upřímně mě to nevadí, ale pochybuju že Lil bude nadšená.
Položil jsem tedy kufry, opět pokoj zavřel a pozvolna se vydal k baru kde jsem doufal Lili bude.
.
.
Když jsem tam přišel, uviděl jsem ovšem něco co se mi moc nelíbilo.
Lili seděla u baru a opravdu popíjela jakýsi drink na který jsem jí poslal, nebyla ovšem sama. Vedle ní seděl nějaký muž mohl být o pár let starší. Zrovna se smála nějakému vtipu, takhle se na mě nikdy nesmála.
Tohle mě píchlo u srdíčka.
Nohy jakoby mě neposlouchali, nechtěl jsem tam jít, nechtěl jsem vědět kdo je ten s kým se tak náramně baví. Ty nohy však šli.
Došel jsem tedy k baru zrovna ve chvíli kdy se začala moc nápadně přibližovat svým obličejem k obličeji toho kluka.
Trošku jsem si odkašlal.
Nic
Zkusil jsem to hlasitěji.
Zase nic
Zaklepal jsem jí tedy na rameno, opravdu jsem si v tu chvíli přišel jako nějaký blbec, vždyť toho kluka chtěla políbit.!
Otočila se na mě a usmála se.
„Jé ahoj Nialle konečně jsi tady, potkala jsem tady Jamese je to....
No a kdo to je se dozvíte až v příštím díle, dnešek je sice krátkej, ale končí nám prázdniny a učení je hodně takže moc nestíhám a jsem ráda, že jsem napsala aspoň něco.
Kdy bude další netušíím, doufám že brzo.
Bye loves
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanficVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?