Nádech
Výdech
Nádech
Výdech
Utřít poslední slzu.
Stéká mi po prstu. Pozoruji jako by v dané chvíly nic jiného ani neexistovalo. Přece jen je to poslední náznak smutku, truchlení po něm..Po něm s kým jsem se aspoň chvilku cítila šťastná.
Slza z mého prstu pomalu dopadla na zem, a byl konec. Od teď pro mě neexistuje, jako by nikdy nebyl.
„Lili, Lili sakra Lili slyšíš mě jsi v pořádku?!" Skoro křičí Niall a mává mi rukou před obličejem.
Až teď mi došlo jako jak moc velkej idiot jsem musela vypadat když jsem čuměla na svůj prst jak z něj stýká nějaká debilní slza.
Mlčky jsem Niallovi podala ten dopis a usrkla si čaje. Měl pravdu vážně chutná skvěle.
„Takže on tě chtěl prodat?"
Jediné na co se vzmůžu je přikývnutí.
„A co těch 10 miliónů na tvém účtě?"
Údajných 10 miliónů, podotknu si v hlavě.
„Možná bys měla jít do banky zjistit jak to je"
Opět jen přikývnu.
„Sakra Lili řekni už něco."
„Půjdeš se mnou prosím?"
„Že se ptáš" Na jeho tváři se rozline milý úsměv a vtáhne mě do obětí.
.
.
.
.
„Už můžu" volám na Nialla když si obouvám boty. A on se vřítí do předsíně s úšklebkem a sovy „No konečně"
„No co no musela jsem ze sebe udělat trošku člověka"
Tím člověkem myslím rychlou sprchu vyžehlení vlasů, hodně lehký make-up a na sebe jsem si vzala krátkou sukni a crop-top a taky cardigen. Vše jsem doladila obyčejným černými balerýnkami.
„Dneska je vážně vedro" říká Niall zatím co mi otevírá dveře spolujezdce."Nechceš se pak zajít někam vykoupat"
„Jo šla bych docela ráda." Usměju se a to už vyrážíme směr banka!
Po cestě je ticho, ale není to takové to trapné ticho jako bylo třeba tenkrát v kuchyni. Tohle ticho je jako by jsme si užívali přítomnosti jeden druhého <3
Do banky jsem dojeli během pár minut, ovšem najít místo na zaparkování bylo mnohem těžší.
Když se konečně povedlo nějaké najít, vystoupili jsme a pomalu se bok po boku vydali ke vchodovým dveřím.
„Dobrý den jak vám mohu pomoci" zeptala se mile paní na recepci.
„Dobrý den já jsem Lili Montgomeriová a jdu se zeptat na momentální stav svého účtu." Řekla jsem, doufám že mile.
„Dobře tak to běžte do 4 patra, kancelář 418 a můžete jít rovnou dovnitř, protože momentálně tam nikdo není." Řekla a my se teda vydali k výtahu
Niall zmáčkl čudlík s 4 patrem a výtah se pomalu rozjel. Ni a opět postavil vedle mě a několikrát se otřel o mou ruku.
Bylo t docela příjemné.Ale vsadím se že držet ji je mnohem lepší. Sakra Lili! Nad čím to přemýšlíš, ani ne před 3 dny jsi se rozešla. Teda vlastně jsme se ani nerozešli on se prostě obvěsil...
No a co prostě do udělám.
Stiskla jsem mu ruku.
Nemohla jsem ignorovat jeho hooodně překvapený pohled. Otočila jsem na něj tedy hlavu a usmála se co nejvíc nevinně to šlo.
Oplatil mi stisk ruky a my už tedy ruku v ruce vyšli z výtahu.
Lehce jsem klepla na dveře a vstoupila dovnitř.
„Dobrý den, já jsem..."
„Vy jste Lili Montgomeriová, já vím volala mi slečna Greenová z recepce, a teď už tedy ke stavu vašeho účtu. Než ovšem začneme myslím, že není vhodné aby tady byl někdo cizí" podotkla a očima zabloudila k Niallovi.
„To je v pořádku já mu věřím"
„Dobře tedy začneme"
Postupně se mě ptala na různé informace aby se dostala do mého účtu.
„Takže stav vašeho účtu je momentálně 381 000 + ovšem vidím tady i, že za 14 dní budete mít 21 první narozeniny a tím pádem vám budeme moct přičíst ještě dědictví po matce což činí něco okolo 500 000."
„A..aha, děkuju moc"
Kde je těch 10 miliónů o kterých do háje Dannyel psal?!
„Naschledanou" řeknu a pomalu vycházíme.
Sjedeme výtahem zase dolů a na recepci na nás ta milá paní volá
„Slečno Montgomeriová halooo"
Otočím se na ní a ona už pokračuje
„Nějaký pán vám tu nechal vzkaz" a podává mi bílý lísteček
„Děkuju" řeknu když přebírám ten lístek a odcházím za Niallem do auta.
Když zapadnu na místo spolujezdce, rozevírám lístek a čtu.
To si vážně myslela, že bych ti ty peníze dal?! Jsi fakt naivní
XOXO Danny
Ahoooj tak a jsem tu s nový dílem!!!
Moc bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře, hvězdičky reads! jste úžasní!!!
Bye loves
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanficVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?