POHLED LILI:
Otevřel oči...probudil se...ŽIJE! Bože nepopsatelná radost!!! Nepřišla jsem o něj.. Prostě jsem se neubránila a musela jsem ho políbit!
Cítila jsem jak se do polibku usmál :) a rukou mi zajel do vlasů a lehce si mě přitáhl k sobě..
Pak zašeptla skoro neslyšně „Vím, že to co jsi slyšela bylo zlé a musela jsi se kvůli tomu cítít hrozně, ale já kvůli tobě skončím! Kvůli tobě přestanu obchodovat s ženami i zbraněmi, ale musíš pochopit že drogy si nechám nemohu zklamat otce na smrtelné posteli jsem mu slíbil, že jeho v uvozovkách řemeslo budu vždy vykonávat jako on. V jaké míře ovšem neřekl.."
Moc dobře jsem si uvědomovala co mi právě řekl, a taky, že to co udělám se vůbec nehodí, ale nešlo to vydržet prostě jsem se začala smát :D a neuvěřitelně hlasitě, prostě další hysterický záchvat smíchu. A když už jsem se konečně trošku uklidnila a podívala se na Dannyho musela jsem začít znovu ten jeho výraz:D!
A pak když jsem se dosmála šli jsme ruku v ruce k němu domů, kde nás přivítalo nesčetné psí komando.
Ahoj vím že tenhle díl je neuvěřitelně krátký, ale musela jsem něco vydat, a asi budu vydávat jen tyhle kratší díly neumím ty delší psát
A mimochodem tenhle díl je věnovaný Elis-109, si skvělá!!
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanfictionVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?