Asi jsem z toho přemýšlení nějak usnula, protože když jsem otevřela oči ležela jsem v posteli přikrytá. A nepamatuju si, že bych se přikrývala.
Malinko jsem se zlenivěle otočila, a koho nevidím..
Danny sedí naproti mně s rukama v dlaních. Že by mu došlo jeho včerejší pro mě nepochopitelně chování? Vždyť jsem mu nic neudělala...
Chtěla bych se na něj zlobit, jenže na to ho až moc miluju!
„Dobré ráno miláčku" Zašeptám –
POHLED DANNYHO
Uvědomil jsem si jak jsem se choval, jestli to takhle půjde dál uteče mi a to nechci potom už bych jí nikdy neprodal.. Musí do mě být bezhlavě zamilovaná a jít se mnou klidně až na kraj světa.
Když jsem uslyšel její hlas usoudil jsem, že se na mě nezlobí. Přesto jsem pomalu zvedl hlavu a se zničeným výrazem a zlomeným hlasem jsem zašeptal skoro neslyšné „Promiň"
Usmála se a vyskočila z postele objala mě a řekla „ Vždyť já se vůbec nezlobím..Na všechny je toho někdy moc"
A políbila mě.
Sakra ta holka je vážně zázrak.
„Udělal jsem ti snídani.."
Řekl jsem když jsme se odtrhli.
Usmála se a šla snídat.
POHLED NIALLA
Celou noc jsem nespal.. Pořád na ní myslím. Sakra! Přece jsem se nezamiloval!
Ne!
Ne!
NE!
Do háje Nialle nesmíš! Je to přítelkyně jednoho z tvých nejlepších kamarádů! Tohle prostě nejde!
Ale Dannyho holky po nějaké době vždycky zmizí jakoby se po nich slehla zem..
No tak vzchop se!
Když nemůžu být její přítel budu aspoň její nejlepší kamarád..Sice mě to bude neuvěřitelně ubíjet, ale musím to zvládnout!
POHLED LILI:
„miláčku co máš dnes v plánu?"
„Nic moc chtěl jsem jít do práce, je mi líto, ale dnes nemůžu být s tebou. Večer ti to vynahradím. Ježiš to už je tolik hodin!? Promiň už musím jít pa miláčku"
„A..Aha tak ahoj"
Chvilku mi tvalo než jsem se vzpamatovala, ale to už byl Danny dávno pryč.
Takže co budu dnes dělat?
V tom mi pípla SMS od neznámého číslo.
„Ahoj kočko, co máš dnes v plánu? Nechceš někam zajít?
XOXO Niall"
Aha tak o dnešní zábavu mám postaráno super!
„ Já nic co ty? Chceš se sejít? Jinak bych se asi doma zbláznila..Danny je v práci.
XX Lili"
Ani jsem se pomalu nenadechla a už mi přišla odpověď.
„Moc rád něco podniknu! Ve 3 tě vyzvednu pa Niall"
DALŠÍ DÍL ZA NÁMI, A OPĚT O NIČEM! PÍŠU HO JENOM PRO TO ABYCH VÁS TROŠKU NAVANADILA. DNESKA JEDU DO ALP A BOHUŽEL TAM NENÍ MOC DOBRÁ WI-FI TAKŽE DÍLY ASI MOC VYCHÁZET NEBUDOU, ALE V NEDĚLI SE VRACÍM A MÁM V PLÁNU CELOU CESTU TAM I ZPÁTKY PSÁT TAKŽE SE V NEDĚLI/PONDĚLÍ NEVÍM JAK SE VRÁTÍME PŘIPRAVTE NA POŘÁDNOU NÁLOŽ DÍLŮ!!
BYE LOVES!
ČTEŠ
Sorry, I think I love you!
FanfictionVšechno zlé je pro něco dobré, ale co když je toho zlého až moc? Může se to někdy obrátit v to "dobré" Existuje v životě vůbec nějaké štěstí?