34.Kapitola

77 6 0
                                    

„Jé ahoj Nialle konečně jsi tady, potkala jsem tu Jamese je to můj bývalý přítel no i když přítel...."řekla jsem a podívala se na Jamese pocity vůči němu se v mě tak různě mísily na jednu stranu jsem měla velkou radost že ho po tak dlouhé době vidím, jenže na tu druhou jsem ho nenáviděla co jen to šlo „nevím jestli ho mohu nazvat přítelem chodili jsme spolu na plavání jsme ze stejné klubu a vždycky jsme si dost rozumněli no a pak jsme spolu chvilku chodili taková ta dětská láska, určitě to Ni znáš. No a potom byla jedna párty kam jsme spolu šli jako pár no a Jamess...P-p..rostě jsem ho pak našla s Melisou v pokoji a asi ti došlo co se tam dělo no...takže jsme se rozešli a nesnášeli se dokonce jsem kvůli toho nechala i plavání..."

„A-aha ty bláho toho je..."řekl Niall značně překvapeně

„No a já se za to co jsem ti udělal ještě ani neomluvil.."začal Jamess „omlouvám se Lil, ale na druhou stranu jsi teď očividně šťastná s Niallem, mimochodem nejsi ten z 1D? no to je jedno a já mám s Mel 2 děti a taky jsem šťastný..ovšem ještě jednou pormiň, doufám že na to není moc pozdě a zůstaneme přáteli" řekl a odešel.

Jeho oslovení Lil mě bodlo u srdíčka (DOMIII :DDDDD)

Nikdo jiný mi takhle nikdy neřekl.

„Niallí ukážeš mi prosím náš pokojíček?" zašišlala jsem jako dítě.

Mírně se usmál nabídl mi rámě a špitl „zajisté madam jen je tu jedna věc co by jste měla vědět.."

Bože doufám že se zase něco pokazilo...

„Máme manželskou postel" pokračoval Ni „ale klidně budu spát na gauči" a to už odemykal dveře od našeho apartmá.

„Ne Nii to je dobrý ta postel je dost velká, vejdeme se tam určitě oba"

Apartmán byl opravdu krásný. Světle béžové stěny s bílým nábidkem->dokonalost.

„Půjdu si dát sprchu jsem dost unavená, nevadí?" zeptala jsem se Nialla

„Nene, jen běž tak pak půjdu" řekl a vyšel dveřmi na balkon.

Šla jsem tedy do koupelny kde jsem si dala rychlou spršku a hned si vlezla zase do postele.

Zavolala jsem na Ni že už může mihl se tedy pokojem. Lehla jsem si tedy co nejvíc na kraj postele a pomalu se odhodlala do říše snů.

Tak jako napůl jsem slyšela jak Ni zavřel dveře od koupleny a přešel pokojem k posteli. Ucítila jsem jak se půlka na druhé straně postele prohla.

Taky tiché vzdychnutí a něco ve smyslu „Ta holka je děsná takhle z tý postele akorát spadne"

Poslední co jsem před svým definitivním odchodem do snu vnímala byli 2 silné paže obmotávajíci můj pas.

.

.
Když jsem vstala Niall nikde nebyl.
Vstala jsem tedy a převlíkla se do plavek a vydala se na pláž.
Už z dálky jsem viděla blonďatou hlavu zářící mezi všemi hnědými a černými vlasy.
Když jsem ovšem přišla blíž zjistila jsem že jedna z těch hnědovlasých hlav mu dělá společnost.
Naštěstí jsem k nim stála zády takže mě neviděli.
Teď se k němu ta hnědovláska nahnula a no to snad ne vždyť ho chce...oni se vážně líbají?!
Ale klid to by mi vadit nemělo, nic spolu nemáme. Není můj přitel. Je jen můj nejlepší kamarád. Nic víc!!!!
Počkat já tu brunetku znám to je...ne prosím ne....to nemůže být..ach..to je Melisa! Ta holka mi prstě vždycky všechno zkazí, ale ona má přece 2 děti a Jamesse a..
To nevydržím!
Vtrhnu tedy mezi ně se slovy "Nialle to je..."
"Co tu děláš bože to nestaci, že jsem tě vzal sem? To mi musíš všechno zkazit?!" Řekl tak hnusně že to ani není možné! To není Niall, to není můj Niall!!
"Lili vstávej, prosím nic se neděje prosím vstávej" říká Niall
Uff to byl jen sen...
Tramtadá jsem ti s dalším díle, který jsem psala na telefonu tak prosím omluvte někteté překlepy.
Doufám že jsem vás aspoň malinko vystrašila tím snem.
Bye loves

Sorry, I think I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat