"Haha. Vidiš kakve ste" rekao mi je. "Ja?! Haha ja takva nisam sigurno. Vidiš da sam smirena makar znam da te za koji dan više ni neću vidjeti ovdje" rekla sam i ruku stavila na prsa te se nasmijala.
(Niall pov)
Nemoj biti toliko sigurna. Ni ne zna što ju čeka. Napravio sam joj takvo iznenađenje da će ga pamtiti za sva vremena. Nadam se da će joj se svidjeti. Ona je posebna djevojka i zaslužuje sve najbolje. Zavolio sam ju. Jako. Stvarno ju volim a poznajem ju dan i pol. Kad si zaljubljen, osjećaš odmah. A jam osjetio ljubav prvi put kada sam ju vidio. Jadnica, upoznala me na najspontaniji način na svijetu. Čim sam ju vidio, ukrala mi je srce njenim očima. Bila je užasno zbunjena kada me prepoznala i to neću zaboraviti nikada. Zaljubio sam se na prvi pogled. I želim dalje s njom. Vidjet ćemo što će se dogoditi.
(Jessica pov)
"Haha nemoj misliti na to molim te, poslije je koncert i ima da se zabaviš kao nikad" rekao mi je Niall i pogledao te nasmijao. "Misliš da neću? Prvi live koncert na koji idem nakon 164 dana od kad sam kupila karte. Presretna sam što je to danas i što će mi se želja ostvariti. A čujem da je sljedeći tjedan u srijedu opet koncert u areni jel da?" rekla sam veselo pa upitala. "Da. Dolaziš?" pitao me. "Normalno. Jučer sam kupila kartu. A to će za mene biti najposebniji dan ikada" rekla sam i nasmijala se od uha do uha te podigla glavu ponosno i isprsila se. "Karta za backstage? I zašto najposebniji?" dao mi je 'what' look i pogledao. "I karta za backstage. Pa... Najposebniji jer... Moj je rođendan sljedeću srijedu. Imat ću 18 i proslavit ću rođendan na koncertu One Directiona" rekla sam i nasmijala se. "Stvarno?! Joooj!!!! Koji će to show biti hahaha" rekao je Niall veselo i počeo se smijati. "Hahha... Jedva čekam večeras. Bit će predobro, imam taj osjećaj" rekla sam.
I tako, razgovarali smo cijeli put dok nismo stigli ispred jednog restorana. Otvorio mi je vrata, uhvatio za ruku i pomogao mi da izađem. Zašto dovraga?! Nisam nosila štikle od 20 cm nego normalne crne Conversice. No dobro, nije mi smetalo. Ušli smo u restoran, sjeli za stol, naručili piće i pričekali konobara. Niall je prije svega zamolio da nitko ne govori da je ovdje sa mnom pogotovo ne novinarima i fanovima. Želio je mir. Barem sada. Doobroo... Čudno. Konobar se pojavio vrlo brzo.
"Dobar dan! Izvolite?" potao nas je gospodin konobar ljubazno. "Paa... Ja ću ovo, pa onda ovo, ma može i ovo i ovo pa ovo i onda ovo" cijelo je vrijeme pokazivao prstom u jelovnik.
Ja sam ga gledala i mislila 'jebote kamo ti trpaš svu tu silnu hranu a imaš tako dobru formu i kondiciju i tako dobro izgledaš' i onda me pogledao sa smješkom.
"Jess, ti ćeš?" pogledao me. "Hm... Ja bih juhu od rajčice molim vas" rekla sam i pogledala konobara. "U redu. Vraćam se odmah" rekao nam je.
Brzo se vratio, s obzirom na to da je trebalo reći sve ono što je Niall naručio. Šašavac mali. Kad se vratio i sve stavio na stol, doslovno sam mislila da Niall ovo sve neće pojesti. Stol je bio pun svega i svačega. No prevarila sam se. Bili smo u restoranu od pola 2 do 4 poslijepodne, sve smo pojeli (Niall zapravo) i pričali o svemu. Izašli smo i ušli u auto.
"U koliko moraš biti u areni?" pitala sam ga. "Ne brini. Haha imamo vremena za iznenađenje još a onda se vraćamo" rekao mi je. "Kakvo iznenađenje?" skupila sam obrve i pitala. "Gle, ako ti kažem, onda to više nije iznenađeje. Shvaćaš? O da, vidjet ćeš kad stignemo, ne smiješ, zato ću ti zavezati okice i kad stignemo i sve bude spremno vidjet ćeš" rekao mi je. "A nee.. Reci molim te!!" rekla sam i pogledala ga te trepnula par puta. "Ne. Ajde, okreni se da ti zavežem oči. Čim prije stignemo, to bolje. I za mene a i za tebe vjeruj mi" rekao mi je. "Ajde nek ti bude. Evo" zakolutala sam očima.
Okrenula sam se a Niall mi je stavio povez na oči. Apsolutno ništa nisam vidjela. Počeli smo se voziti. Mislim da smo se vozili otprilike 10-tak minuta dok se nismo zaustavili. Vani je bilo vruće, mislim, bili smo usred ljeta, sedmi mjesec. Niall me izveo van iz auta, uhvatio za ruke i vodio nekamo. Držao me da znam kuda hodam. Čvrsto me držao za ruke. Njegove ruke su premekane. Stvarno premekane. Uskoro smo stali.
"Mogu skinuti povez?" pitala sam. "Ne! Ne još. Čekaj tu, reći ćuti dok ćeš moći dobro?" rekao mi je. "Dobro" nasmijala sam se.
Pustio me i otišao nekamo. Mislim da je otišao ispred mene. Nešto je premiješato ili slično.
"Niall? Gdje si?" pitala sam pomalo uplašeno. "Tu ne brini. Evo, možeš skinuti povez sada" rekao mi je.
Skinula sam povez, kada sam otvorila oči, umalo sam dobila infarkt. Ispred mene stajao je Niall s najljepšim bićem na svijetu, malenom mačkicom i imala je nešto oko vrata. Nekakvo pismo. Prišla sam bliže i Niall mi je predao predivnu malu macu.
"Isuse Bože!! Niall!! Od kud ti ova ideja o moj Bože preslatka je. Hva ti puno!" rekla sam i primila macu u ruke. "Ne zahvaljuj. Ovo je najmanje što mogu učiniti za tebe. Pročitaj pismo" rekao mi je i pokazao na pismo.
Polako i nježno skinula sam pismo s mačke i otvorila ga.
"Jučer mi je jedan anđelak ukrao srce zaletjevši se u mene. Tražio sam ga i našao u ovom anđelu koji ovo čita. Zaljubio sam se u oči ovog anđela. Zaljubio sam se u njen osmijeh i nju. Volim tog anđela od početka".
Ja sam jednostavno ostala zatečena i jedna je suza kliznula niz moje lice.
"Hej hej, Jess. Ne. Ne plači. Nemoj" prišao mi je, obrisao suzu i zagrlio. "Ja...Ja.. Neznam što bih rekla. Ovo je dirljivo. Jako. Emocionalno. Neznam što da kažem" rekla sam u njegovu majicu. "Samo reci da me voliš onako kako ja volim tebe. Želio sam te pitati, želiš li biti sa mnom, ali bojao sam se odgovora. Sada shvaćam da, što god rekla, ja ću te voljeti jednako. Još i više" rekao mi je i rukama po leđima išao gore-dolje da me malo smiri. Počela sam plakati od sreće "Moj Bože. Niall, da da da i tisuću puta da! Ali ne kažem da onome slavnome pjevaču, nego onome malome srdačnom dobrom sramežljivom Niallu. Volim te. Jako. I kažem DA!" rekla sam.
Zapravo derala.
Zagrlila sam ga čvrsto, a on me podigao i zavrtio par puta smijući se. Nisam vjerovala. Niall Horan i ja, mi.... Mi smo u vezi. Pitao me za vezu. I u najvećim snovima nisam sanjala da se ovo može dogoditi baš meni, sasvim normalnoj curi iz Londona koja je jako vjeran fan One Directiona i ne voli ih kao slavne osobe, nego kao Nialla, Harryija, Louisa i Liama. Kao one male bezbrižne dečke. Bila sam presretna. Spustio me i pogledao. Nasmiješio se i stavio ruke na moje lice. Ja sam ga zagrlila oko vrata. Gledali smo se dugo, barem se meni tako činilo, a onda se počeo približavati. Sve bliže i bliže. Nisam se odmicala, naprotiv. Njegove predivne usne dotakle su moje. Poljubio me. Jako nježno. Bio je to prvi, i dugi poljubac. Sladak poljubac. Nevjerojatan. Nestvaran. Spojio je svoje čelo s mojim i gledao me s smiješkom.
"Volim te Jess. Jako" rekao mi je i spojio naša čela. "I ja tebe Niall. Puno" rekla sam mu. "Sretan sam što te imam. Napokon si moja. Želim upoznati svaki dio tebe, želim.znati svaki dio tvojeg tijela, svaku tvoju misao, sve postupke, jednostavno, želim biti dio tebe" rekao mi je i nasmijao se. "Već jesi. Dobrih 5 godina. Uvijek si tu uz mene, u pjesmi, snovima, mislima, riječima. Ja sam presretna što mi se ovo dogodilo. Znam koliko bi djevojaka željelo biti na mojem mjestu, ali ja sam ta. Nevjerojatno. Stvarno nevjerojatno. Volim te" rekla sam mu i nasmijala se i ja. "Ja tebe volim više" rekao je.
Poljubio me još jednom slatko i zagrlili smo se. Odlučili smo se vratiti jer koncert počinje uskoro i ja se moram spremiti, a i on. Uzela sam mačku, ušli smo u auto i krenuli prema centru Londona. Stigli smo za otprilike pola sata, a pošto sam se trebala spremiti, poljubio me još jednom u autu i pustio ispred arene. Cure su vrištale a ja sam brzo otišla kući spremiti se za koncert. Došla sam doma, a Lou se već spremala punom parom. Upoznala sam macu sa Silly. Prihvatila ju je, čemu se nisam nadala. Postale su prijateljice. Tko bi rekao, maca i psić, pa najbolji prijatelji. Odlično.
YOU ARE READING
Angel Without Wings #WWC
FanfictionI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.