Louis je ušao nazad u sobu dok smo Sophi i ja sjedile vani na svježem zraku. "Hvala Bogu da danas ne moramo nikamo. Ja sam mrtva umorna" rekla je Sophi i zijevnula. Nasmijala sam se "Ahhh... I ja sam umorna i to jako. Stvarno smo ostali budni cijelu noć, a pogledaj kako ostatak ekipe slatko spava" rekla sam joj i pokazala na Arianu, Harryija, Liama i Nialla koji su i dalje slatko spavali. Doduše, još uvijek svi prepleteni. "Evo kakaa" rekao je Louis kad se vratio na terasu i u ruci držao šalicu toplog kakaa. "Hvala Tommo" rekla sam mu kad mi ju je pružio i sjeo natrag na stolicu.
"Jesmo se mi napili?" odjednom nas je pitao Louis. "Ne Lou. Nismo ni imali alkohola u sobi" rekla je Sophi a ja sam se samo nasmijala. "Vidi kako bebe spavaju aww" opet je rekao Louis i ustao sa stolice. "Kamo ideš?" pitala sam ga. "Probuditi ove spavalice i idemo na doručak" rekao je Lou i ušao u sobu. "Ne! Pusti ih neka spavaju još" rekla sam i pokušavala ga zaustaviti tako što sam ga vukla za ruku.
Ali Louis kao Louis bio je jači.
Mnogo jači.
Ušao je u sobu, uzeo svoj mobitel i pustio 'No Control' i išao do svakog i prislonio im je mobitel na uho. Harry je samo pustio kratak uzdah i okrenuo se na drugu stranu te pao s kreveta i probudio se. "Au! Dobro, koji je vama vrag? Koliko je sati? Koji je dan? Gdje smo? Što se uopće dogodilo?" ispitivao je Harry dok je doslovno sa zatvorenim očima ustao i istegnuo se te zijevnuo. Sophi i ja smo se smijale na terasi dok je Niall vrisnuo i naglo ustao s kreveta kao da je imao noćnu moru.
Ariana se pobudila i vrisnula kao Niall i još uz to pala s kreveta na guzicu pri čemu je uzdahnula i viknula. "A?! Da da budna sam ok!!" rekla je čemu smo se svi dodatno nasmijali. Niall je ustao s kreveta i odmah došao na terasu. "Dobro jutro babygirl" rekao je onim svojim pospanim glasom. "Dobro jutro Nialler" rekla sam mu dok se približio i nježno me poljubio. "Kad ste se svi vi probudili?" pitao je i sjeo na stolicu pored moje te uzeo moj kakao i popio malo. Ja sam ga gledala s skupljenim očima i dala mu onaj 'hej to je moje' look. "Niall..? To je moj kakao" rekla sam i ispučila usnu. Pogledao me onim svojim plavim sjajnim očima koje su se toliko isticale na jutarnjem suncu i bile još ljepše i samo nastavio piti moj kakao.
To. Je. Moj. Kakao.
Zapravo...To. Je. Bio. Moj. Kakao.
Niall ga je popio. "A oprosti babygirl" rekao je i poljubio me u obraz. Usne su mu bile tople od kakaa. "Volim i ja tebe" rekla sam mu te prošla rukom kroz njegovu totalno neurednu plavu kosu koja je bila posvuda i poljubila ga.
***
Kad smo se napokon svi razbudili i pokupili u svoje sobe, zapravo kad smo se Sophi, Ariana i ja pokupile u našu sobu i obukle se, dečki su došli do nas i svi sjeli na krevet. Mi smo se još oblačile. "Jesu li mlade dame spremne za doručak?" pitao je Louis. "Ja jesam!!!" zaderala sam se iz kupaonice dok sam češljala kosu. Izašla sam van i sjela Niallu u krilo dok su Sophi i Ariana obuvale cipele.
Ja sam se obukla sasvim jednostavno: majicu kratkih rukava, vrećastu sivu trenirku i bijele vansice. Zapravo, danas smo se svi obukli nekako sportski. Svi smo nosili normalne majice s kratkim rukavima, trenirke, neki Conversice, neki vansice, neki normalne cipele. I dok sam tako sjedila Niallu u krilu i osjećala kako me njegova lijeva ruka škaklja po struku, sjetila sam se da će sutra biti mjesec dana Niallove i moje veze.
VEĆ??!!
Fuck!! Što sad? Moram smisliti nešto posebno za sutra.
"Jess??!! Dobro jutro!!" mahao mi je Niall ipred lica i vratio me u realnost. "Ha??" upitala sam zbunjeno. "Što si se toliko zamislila babygirl?" pitao me. "Ma... Ništa posebno. Idemo?" rekla sam.
***
17:00
Vrijeme prolazi prebrzo. Stvarno prebrzo. Sutra je još jedan koncert ovdje i nakon toga idemo za Norvešku, pa Francusku, pa u Irsku i tako dalje i tako dalje. Bit će puno putovanja na ovoj turneji. Sjedila sam u sobi na krevetu sama i s mobitelom u ruci. Harry i Ariana bili su u šetnji, dok su Liam i Sophi bili... Negdje vani. Čula sam kucanje na vratima. "Da?" rekla sam. Vrata su se otvorila i najljepše plave oči i najljepši čuperci plave kose provirili su unutra. 'Budala' smiješak uvijek prisutan i ušao je u sobu te se bacio na krevet. "Što te muči babygirl?" pitao me Niall dok je sjeo iza mene i naslonila sam glavu na njegova prsa. "Ništa. Samo... Presretna sam što te imam" rekla sam i podigla pogled te ugledala kako me njegove oči promatraju.
Njegove oči uvijek se tako lijepo sjaje, bio on u tami ili na svijetlu, uvijek zrači tom nekom pozitivom koja te uvijek nasmije. Taj njegov osmijeh potpuno je drugačiji od svih drugih. I taj pogled, uvijek govori kako sam drugačija u njegovim očima i da on gleda drugačije na mene. Niall ne treba reći baš ništa, dovoljan ti je samo njegov pogled i osmijeh da ti uljepša dan i da te nasmije. A njegov nježan dodir nešto je najposebnije na cijelom svijetu. Njegovi topli zagrljajii način na koji on grli je posebno. Kad te zagrli i kad zabije svoju glavu na tvoje rame i kad te obgrle njegove snažne i predivne ruke, ne možeš osjećati ništa drugo nego sigurnost i mir. Jednostavno, Niall je posebna osoba i jednostavno on uvijek zrači tom nekom pozitivom i rijetko kad je tužan. Vrlo rijetko.
"Ne znaš koliko mi značiš i koliko te volim. Ne mogu ti opisati moju ljubav prema tebi, jer ta ljubav je prevelika i volim te najviše na svijetu i uvijek ću te voljeti više od svih" rekao je i još me jače zagrlio i privio uz sebe. Malo mi je trebalo fa nisam zaplakala, ali jedna suza je skliznula niz moj obraz, ali sam ju brzo obrisala rukavom od piđame.
"Volim te Niall" rekla sam i još bolje zabila glavu u njegova prsa. "I ja tebe. Najviše" rekao je i poljubio me u kosu "Znaš što je sutra?" nadodao je. "Znam. Mjesec dana naše veze. Vrijeme stvarno brzo prolazi" rekla sam mu i pogledala ga opet. "Sutra ćemo privesti dan najbolje što možemo. Uživat ćemo i raditi baš sve što ti želiš" rekao mi je. "Stvarno?" pitala sam ga dok sam se lijevom rukom oslonila na njegova prsa i pogledala ga. "Najozbiljnije. Baš sve" rekao je i nasmijao mi se. "Volim te" rekla sam i omotala svoje ruke oko njegovog vrata te ga čvrsto zagrlila. "I.... I ja tebe" rekao je smijući se "Aaaa Jess gušiš me. Umrijet ću... Ne... Ne..." pravio se budala. Pustila sam iz zagrljaja i Niall je legnuo na krevet praveći se da se guši i da je na samrti.
Koja je to budala.
Znam, meni pričaš.
A stvarno si sretnica. Imaš predivnog dečka.
Budi ljubomoran.
"Oh... Jess.. Ja.. Umirem... Želim samo da... Da znaš koliko te.. Volim... Zbogom" rekao je Niall i dalje praveći od sebe kretena, zatvorio oči i isplazio jezik u stranu. "Ne..." počela sam se praviti i ja i lažno plakala i šmrcala a onda sam prasnula u smijeh jer mi je logično sve bilo smiješno i počela sam škakljati Nialla.
Slabe točke su mu trbuh i ispod pauha logično. Smijali smo se tamo na tom krevetu dok Niall nije počeo škakljati mene. Jedva sam se izvukla iz njegovih ruku i pobjegla iz sobe. Stala sam na vratima i isplazila mu jezik.
"Pužu, nećeš me uloviti" rekla sam mu i još jednom mu isplazila jezik te otrčala.
"Sad ćeš dobiti svoje!!!" zaderao se Niall i potrčao za mnom.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey potatoooesiii!!!! Danas sam bila malo lijena pa sam napisala samo 1309 riječi ali ovaj part mi je toliko sladak da sam se skoro i ja sama rasplakala. Sama sebi se divim na ovom partu. Woow.... Nadam se da vam se sviđa i očekujem votove i komentare!!! Posvete isto ko i svaki put odlaze mojoj Doriti, Jovani i Mariji jer su moje bebice naj naj naj i votaju na svakom partu i komentiraju i curke tenkjuuuu!!! :) :) :) :) :* :* :* :* voljim vas jako jako
Love ya xx <3
ESTÁS LEYENDO
Angel Without Wings #WWC
FanficI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.