"Ah znam" rekao mi je ponosno i podignuo glavu visoko te zamahnuo kosom.
Makar nema čime zamahnuti ali ok.
Ja sam se samo počela smijati i gledala sam ga. "Što je?" pitao me i dao mi 'what' look. "Ma.. Ništa. Samo si presmiješan" rekla sam mu i opet bocnula njegov obraz. "A ti si preslatka" rekao je i bocnuo moj obraz natrag. Namignuo mi je i nasmijao se te pokazao one svoje bijele zube. "Nego... Hoćemo cijeli dan ovdje sjediti ili idemo nekamo?" pitala sam Nialla. "Paa....." počeo je i odugovlačio taj 'A' i pravio se da dugo dugo razmišlja "Zapravo... Idemo negdje" rekao je i naglo pogledao prema meni dok sam ja buljila u njega. "Kamo idemo?" pitala sam ga s skupljenim obrvama. "Vidjet ćeš" bilo je jedino što je rekao a onda me samo uhvatio za ruku i doslovno vukao po Stockholmu.
Hodali smo i hodali i hodali, dok zapravo nisam shvatila kamo me Niall vodi.
O. Moj. Bože.
To. Nije. Moguće.
Ne.. Jednostavno... Blokada.
Počeli smo se uspinjati kroz neku ulicu dok nismo stigli do mosta kojem su ograde bile prepune... Lokota.
I to ne bilo kojih lokota.
Ljubavnih lokota.
Pravih ljubavnih lokota.
Niall i ja zaustavili smo se kod malenog štanda gdje je stajao jedan stariji i ljubazan gospodin. "Molio bih vas jedan najljepši lokot koji imate" rekao je Niall dok me držao za ruku ja sam bila jednostavno šokirana i nisam ništa rekla. "Vaša imena su?" ljubazan gospodin upitao je Nialla. "Niall i Jessica" rekao je Niall i pogledao me. Ja nisam mogla ništa reći. Gospodin je urezao, isklesao, iskreno neznam, naša imena i dao je Niallu u ruke maleni ključić i lokot na kojem su pisala dva imena: Niall i Jessica. Niall je čvršće pritisnuo moju ruku i krenuli smo prema ogradi.
"Niall...?" pitala sam. "Da?" pogledao me i nasmijao se. "Ovo... Ovo je..." počela sam govoriti i nisam se mogla suzdržati, ali jedna je suza skliznula niz moj obraz. Niall ju je odmah maknuo svojim prstom i čvrsto me zagrlio te se malo nasmijao. "Hej... Što je?? Zašto plačeš babygirl?" pitao me. Zabila sam glavu u njegovo rame i zagrlila ga najčvršće što sam mogla omotavši ruke oko njegovog vrata. "Volim te" rekla sam vrlo tiho i nerazumljivo ali ipak Niall me čuo. "I ja tebe" rekao je i pustio iz zagrljaja te me pogledao u oči. Obrisao je suze s mojih očiju i nasmijao mi se. "Znaš da ne volim dok plačeš" rekao mi je. "Znam... Ali... Ovo je predivno" rekla sam te uzela lokot iz njegovih ruku i promatrala naša imena. "Odlučio sam te dovesti ovdje iz vrlo jednostavnog razloga..." počeo je i omotao ruke oko mojeg struka i spojili smo naša čela i gledali se u oči "Da zaključamo našu ljubav zauvijek" rekao mi je, sagnuo se i poljubio.
"Onda i učinimo to" rekla sam, uzela njegovu ruku i veselo ga odvukla do kraja ograde. Čučnuli smo i pronašli slobodno mjesto.
Jedva.
Ta ograda prepuna je ljubavnih lokota s imenima. Neki su čak i zahrđali jer su dugo ovdje. Kad smo čučnuli, još sam jednom pogledala Nialla koji se smijao. Nasmijala sam se i ja. Otključala sam lokot i omotala ga oko jedne 'žice' na ogradi. Niall je primio moje ruke tako da ga zajedno zaključamo. Doslovno sam se maježila od njegovog dodira koji je izazvao lavinu leptirića u mojem trbuhu koji su veselo plesali. "Spremna?" pitao me dok smo zajedno držali lokot i podigla sam pogled prema njemu. Kimnula sam glavom 'da' i u tom trenu zajedno smo pritisnuli ruke i zaključali lokot o ogradu. "Eto" rekla sam kroz izdah i onda smo ustali dok je Niall ispružio ruku u kojoj je bio ključić od lokota. "Još nam preostaje da ovo maleno čudo bacimo i zauvijek zapečatimo našu ljubav ovdje" rekao mi je Niall i pokazao ključ. "Mogu ja?" pitala sam i pogledala ga. "Možeš. Samo ga baci daleko" rekao je Niall, pružio mi ključ koji sam uzela, prišao s leđa obrlio oko struka te zabio glavu u moj vrat. "I.... Ide!!!" rekla sam i svom snagom bacila ključić u rijeku ispod nas. Gledali smo kako je ključić završio u vodi i više se nije mogao vratiti.
Okrenula sam se tako da smo se Niall i ja gledali u lice, stala sam na prste i još jednom ga zagrlila i poljubila u obraz dok je odjednom počelo nešto pucati u zraku. Obratila sam pažnju na nebo koje se ispunjavalo vatrometom koji je predivno izgledao.
"Vatromet?" upitala sam začuđeno i opet pogledala Nialla koji ga je zadivljeno gledao i kad je shvatio da buljim u njega pogledao me i nasmijao mi se te me iznenada poljubio. "Vatromet za princezu" rekao mi je i namignuo. "I to si ti spremio?" pitala sam ga oduševljeno poput malenog djeteta naglašavajući onaj 'TO'. "Da..." rekao mi je. Vrisnula sam jednom i skočila par puta te OPET zagrlila Nialla. Ovaj me put podignuo s poda i par puta zavrtio na mjestu. "Volim te volim te volim te!!!!" malo mi je nedostajalo da sam se derala s mosta. Ljudi su prolazili gledali nas čudnjikavo, no mi nimalo nismo obraćali pažnju na njih. U mojim očima tu smo bili jedino Niall i ja.
Ništa više.
Mi, naš smijeh, pogledi, zagrljaji i poljupci.
Već je sat otkucavao 18:00 što znači da smo Niall i ja dugo vremena bili na tom mostu te se šetali duž ograde prepune ljubavnih lokota. Taman smo se vraćali prema hotelu kad je Niallu zazvonio mobitel. Pogledao je ekran, pa onda mene. "Harry" rekao je i zakolutao očima. "Javi se. Možda je važno" rekla sam mu.
(Niall pov)
"Ok... Gotov sam za minutu" rekao sam Jess i poljubio ju u obraz te povukao zelenu strelicu na ekranu mobitela. "Reci" javio sam se. "Da i tebi bok Nialler" odgovori mi Harry. "Ajde.... Reci što trebaš nemam previše vremena za razgovor" rekao sam mu i pogledao prema Jess koja me promatrala i grizla usnu. "Ne bih želio smetati ali... Mi ako ne znaš ujutro krećemo i... Neko vam treba i spremiti stvari ako se ne mislite ubrzo vratiti" rekao mi je Harry na što sam samo odmah zakolutao očima i lupio se po čelu. "Stvarno Hazz?? Zoveš me da me pitaš da li da nam spremite stvari??? Pa.... Kad se već nudite može" rekao sam mu i nasmijao se. Čuo sam kako se i on nasmijao "Dobro onda... Uživajte vas dvoje i pazite što radite" rekao mi je Harry i poklopio.
Pospremio sam mobitel u đep i krenuo prema Jess koja je i dalje stajala tamo kraj klupice o buljila u mene. "Što je babygirl?" pitao sam kad sam joj se prbližio te uzeo njenu ruku i isprepleo naše prste. Nastavili smo hodati prema hotelu i onda sam se sjetio.
Obala.
Idemo još na obalu.
"Jess... Jesi li ti umorna već?" pitao sam ju i pogledao prema njoj. "Ne... Meni se još šeće" rekla je i maleni smiješak pojavio se na njenim usnama dok me gledala onim njenim plavim očima dok su se plave kovrče njene inače ravne kose micale lijevo-desno dok je hodala. "Onda jesi za šetnju po obali?" pitao sam ju. "Da da da da" rekla mi je veselo i kimala glavom. Bila je poput malenog 5-godišnjeg djeteta. Krenuli smo prema obali kroz ulicu i uskoro smo vidjeli vodu.
Puno vode.
Jako puno vode.
Stigli smo do jedne klupice te sjeli na nju. Jess se naslonila na moja prsa dok sam ja omotao ruku oko njenog ramena. "Ovo je predivno" rekla mi je. "Baš kao i ti" dodao sam i nasmijao se.
"Da se nisam zaletjela u tebe prije mjesec dana, danas ne bih bila ovdje s tobom, danas ne bih hodala po ovom predivnom gradu, i ne bih stavljala ljubavni lokot na ogradu s tobom" rekla je na što su me dirnule njene riječi.
Pogledala me.
"A... Što bi ti radila da se nisi zaletjela u mene prije mjesec dana?" upitao sam ju i lagano se nasmijao.
"Sigurno bih sjedila u sobi i razmišlja o tome kako sam vas upoznala i razmišljala koliko si sexy uživo i na pozornici" rekla je i nasmijala se.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nsnshjbsisoasdd OMGGG!!!!!! Awwwweeeeek.... Dal' se i vama sviđaju svi ti Nessica/Jiall trenuci kao meni??? Omg... Nadam se da vam se sviđa priča i da uživate jer ovo je zapravo tek početak svega onoga što dolazi dalje... Uživajte!!!! :* :*
Posveta opet ide Lemonanda zna se zaš haha :*
Onda dalje za lost_in_neverlandnow isto se zna zaš :*
I mojoj 'sister from another mother' Dori Dora_love jer me ima u svojoj priči grrrr ^^ ^^ i jer svi morate pročitat njenu priču jer je predobra makar je tek na početku :* :*
~K A R L I T A xx
YOU ARE READING
Angel Without Wings #WWC
FanfictionI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.