Part 14.

415 39 17
                                    

(Jessica pov)

"Mama... Ja vam nešto moram reći" neodlučno sam rekla i pogledala mamu.

"Reci dušo" mama je odgovorila

"Znate da dečki sutra odlaze dalje na turneju i Niall i ja smo razgovarali i ja sam odlučila ići s njima dalje. Nadam se da-" počela sam govoriti kad...

"Naravno dušo. Ako ste vi sretni i mi smo. Ako želiš ići, idi. Samostalna si osoba i možeš se brinuti sama za sebe" rekla mi je mama, a ja sam blenula. Nikad nisam mislila da će mi ovo reći.

Osjetila sam ogromnu sreću i leptiriće u trbuhu pa sam poskočila s kauča i zagrlila mamu. Otrčala sam po kofere i spremila ih u Niallov auto. Prije nego što smo se vratili u hotel, pozdravila sam se s mamom i sestrom. "Zvat ću vas svaki dan" rekla sam i obje ih zagrlila čvrsto. "Haha ludice. Hajde. Zabavljaj mi se. I nabavi mi kartu za jedan koncert" rekla mi je Lou i namignula "Haha ne brini hoću. A ti čuvaj mamu i Sally".

Sally.

Potpuno sam zaboravila na nju i mačkicu. "Sally!!" derala sam se i predivno bijelo biće spustilo se niz stepenice kad sam kleknula i primila ju u svoj zagrljaj. "Budi dobra... Nedostajat ćeš mi. I ti ljubavi malena. Obje ćete mi nedostajati" govorila sam im. Još smo se jednom pozdravili i otišli prema hotelu.

***predvečer***

Niall i ja ležimo na krevetu a ispred nas hrpetina kofera. Sve samo gitare i naša odjeća.

Užas. Pa tko će to sve odnijeti u autobus sutra, pa na avion, pa opet u autobus? O. Moj. Bože.

Ubrzo sam se sklupčala u Niallov zagrljaj i zaklopila oči jer smo morali na spavanje, ipak rano ustajemo na avion sutra.

***

"Baby... Hej... Jess... Babygirl... Ajde ljubavi, probudi se, moramo na avion" začula sam nečije šaptanje kraj mojeg uha. "Mhhmmm" bilo je jedino što sam mogla reći i okrenula sam se na drugu stranu. Niall je omotao ruke oko mojeg struka i polako me počeo škakljati po trbuhu.

Slaba točka.

Uz vrat također.

Dva mjesta na kojima sam najsenzitivnija i najškakljivija

Ne.

Počela sam se kikotati i okretati u krevetu dok napokon nisam pronašla Niallovu ruku i zaustavila ga. "Dobro dobro... Niall budna sam samo prestani me škakljati" rekla sam mu i okrenula se prema njemu.

Poljubila sam ga nježno i zagrizla ga za usnu. "Ajde buđenje spavalice malena. Moramo na avion ajde" još je jednom prošaptao i ustao s kreveta. Sjela sam na krevet samo negovoj majici i gaćicama, protrljala oči ustala. Otišla sam do terase, gledala van kroz prozor i istegnula se dok nisam osjetila ruke oko mojeg struka i dah na vratu. "Spremaj se ljenčino" Niall je disao u moj vrat. Primila sam njegove ruke i okrenula glavu prema njemu poljubivši njegove premekane ružičaste usne.

Trnci su prošli mojim tijelom i osjetila sam bombu leptirića u mojem trbuhu. Protresla sam se lagano na njegov dodir na što me pogledao i skupio obrve i gledao me čudno. "Haha što je ovo bilo babygirl?" smijao se i upitao me. "N-neznam... Osjećam se čudno. Zaista. Možda jer neću ovako skoro vidjeti ovaj grad" rekla sam mu i pogledala kroz prozor.

Tama. Ulične lampe osvjetljavale su cestu dok je pokoji auto projurio po njoj. Sve je bilo mirno. Šum vjetra i drveća čuo se u sobu dok sam gledala van zajedno s Niallom.

"Babe... Ako želiš ne mor-"

"Nema šanse da ostanem. Idem s tobom" rekla sam jer sam znala što će reći. Ostala sam u njegovoj bijeloj 'Crazy Mofos' majici i obukla baggy trenirku i obula vansice. Još smo jednom pogledali dali nam je išta ostalo u sobi ili kupaonici, ugasila sam sva svjetla ostavljajući sobu kao da i nismo bili unutra. Zatvorila sam vrata sobe, zaključala ih i krenuli smo dolje prema recepciji držajući se za ruke isprepletenim prstima. Odjavili smo se iz hotela i krenuli putem aerodroma. Uzeli smo Taxi i nismo se vozili dugo. Putem je Ni razoovarao s nekim na mobitel.

Angel Without Wings #WWCМесто, где живут истории. Откройте их для себя