Part 25

322 33 6
                                    

Ja sam se malo zacrvenila i sjela na kauč. Ostali su nam se pridružili i na kraju smo svi cijelo jutro gledali crtiće. Vozili smo se jako jako dugo jer nismo išli avionom pošto je Norveška pokraj Švedske a i Oslo nije baš daleko Stockholma pa smo cijelu put išli autobusom. Oko 10:00 smo bili u Norveškoj i pošto nam je trebalo još par sati do Osla, stali smo u jednom gradiću i odlučili malo prošetati i istegnuti se.

***nakon dva sata***

"Ljudi, za sat vremena smo u hotelu" rekao je Harry i sjeo na kauč. "I... Što ćemo raditi?" pitala sam. "Imate vi kakve društvene igre ovdje?" pitala je Ariana. Harry je ustao i otišao do jednog regala i kad ga je otvorio, unutra je bilo sve prepuno raznih igara. "Birajte" rekao je i nasmijao se. "Idemo igrat 'Pogodi tko sam' tko je za?" pitala je Sophi. Svi smo se složili. Harry je izvadio igru te sve posložio dok smo se mi složili oko stola. "Ja prva" rekla sam i uzela jednu karticu te ju stavila sebi iznad glave na što su se svi počeli smijati. Louis se čuo najviše. Odmah poslije Nialla.

"Ok... Jesam li ja možda... Životinja?" pitala sam na što je Harry kimnuo glavom i počeo se smijati. "Da li imam 4 noge?" pitala sam opet. Svi su kimnuli glavom i nastavili se smijati. "Imam li kratak rep?" pitala sam. "Nemaš" rekao je Niall. "Dobro.. Životinja sam imam 4 noge i dugi rep... Da li možda imam rogove?" pitala sam. "Itekakve" rekla je Sophi i držala se za trbuh koliko se smijala. "Hm.... Možda nosorog?" pitala sam ih. "Ne" rekla je Ari. "Bik?" pitala sam dalje. "Ne... Evo ti mala pomoć, glasaš se 'Muuu' i ne mirišeš baš najljepše" rekao je Niall i smijao se. "A daj... Krava" rekla sam te skinula karticu i počela se smijati. "BINGO!!" rekao je Liam i svi smo se počeli smijati. "Ajde sad ja" rekao je Harry i uzeo karticu.

Dobio je šunku.

Ja sam prasnula u smijeh "Isuse Harry" i rekla. "Ok... Jesam li ja životinja?" pitao je. "Ne" rekao je Liam. "Jesam ja poznata osoba?" "Pa... Ako ne računamo tebe kao tebe nisi" rekla je Ariana. "Hrana?" "Dap" brzo je rekao Niall "I to jako fina hrana" dodao je. "Jesam slan?" pitao je. "Podosta" rekao je Liam. "Hm... Jesam li u tekućem stanju?" "Nisi. U krutom stanju si" rekla je Sophi.

***

Igrali smo igru sve dok nismo stigli do Osla i do hotela. Lou u London sam poslala dvije karte za sutrašnji koncert i kad smo se smjestili u sobe, ovaj smo put bili na 3. katu. Mi smo cure bile u sobi 300 a dečki u sobi nasuprot nas tj. sobi 310. Bili smo baš jedni nasuprot drugih. Otvoriš vrata i samo ravno dva-tri koraka i eto te u sobi 310. Ostatak dana proveli smo većinom spavajući i šetajući po gradu te pripremajući sve za koncert. Svi smo se primili posla pošto smo bili umorni i željeli smo spavati pa smo ubrzo sve složili i vratili se u hotel. Već je bila večer i svi smo se obukli u piđame i  bacili na spavanje.

***

Ujutro sam se probudila između Ariane i Sophie koje su mirno i spokojno spavale pored mene. Začula sam tiho kucanje na vratima. "Naprijed" rekla sam tiho i ušao je Harry u sobu. "Jutro. Jesam te probudio?" pitao me i ušao tiho zatvorivši vrata iza sebe. "Jutro. Nisi me probudio, ja sam se probudila sad" rekla sam mu. "Aha... Dobro onda. Kad ćete se probuditi sve, spustite se dolje do restorana na doručak mi smo već dolje ja sam samo došao reći" rekao mi je. "Dobro. Doći ćemo ubrzo" rekla sam. Pozdravili smo se i izašao je. Ustala sam i obukla tajice i majicu s rukavima do lakta. Kraj 8. mjeseca je, bliži se Niallov rođendan, bit će jako dobro.

***

2 tjedna kasnije (malo da ubrzam situaciju da ne opišem baš svaki grad i koncert i hotel)

Prošli smo skoro cijelu sjevernu Europu u ovih 2 i pol tjedna. Danas idemo na zapad, točnije,Dublin, Irska. Niall je neopisivo sretan i veseo. Danas je 12.9. i koncert je sutra popodne na Niallov 23 rođendan (OMG OKEJ NEĆU KOMENTIRATI AL U 2016. SMO PA ONDA) i svi smo užasno uzbuđeni radi svega. Kad smo napokon stigli na aerodrom u Dublinu i smjestili se u hotel, na kraju smo završili svi zajedno u sobi gdje su bili dečki. Sjedili smo na krevetu i smijali se. "Niall će biti stariji za godinu dana o moj Bože!!" vrisnula sam, skočila sam i zagrlila Nialla oko vrata s leđa. "Dobro dobro babygirl, smiri se" rekao mi je i potapšao po rukama dok sam ga obgrlila. "Ne mogu!!!" derala sam se i poljubila ga u obraz. "Preslatki ste" rekla je Sophi. "Hvala" odgovorio je Niall i nasmijao se. "Volim te!" rekla sam i poljubila ga u obraz još jednom. "I ja tebe" rekao mi je. "Hoćemo pusu" rekao je Tommo i nagovarao nas da se poljubimo. Nasmijala sam se i poljubila ga.

***

"Cure, ja i Harry ćemo biti skupa ovu noć tako da ste bez mene u sobi" rekla je Ari, izljubila nas i izašla iz sobe. "I ja sam kod Liama, tako da ti možeš biti s Niallom ako želiš" rekla mi je Sophi i zagrlila me te poljubila u obraz i otišla. Izašla sam iz sobe i pokucala na vrata nasuprot mojih. Opet smo bili u sobama jedni nasuprot drugih. Otvorio mi je Niall obučen u... Bio je u crnim Calvin Klein boksericama. "Hej" rekla sam i poljubila ga u obraz. "Čime sam zaslužio ovaj predivan posjet i još ljepši poljubac?" pitao me. "Prvo... Moj irish princ zaslužuje i bolje i drugo, curke su s dečkima a ja ne želim spavati sama pa sam došla pitati bi li-" "Čekaj, dolazim za minutu" nisam ni dovršila a Niall me poljubio u obraz i odjurio po nešto u sobu. Vratio se s mobitelom i uhvatio za ruku te odvukao natrag u sobu.

Zavukli smo se pod toplu deku i zagrlili smo se. "Hoćemo čekati ponoć?" pitala sam ga i pogledala. "Pa... Pošto je 15 minuta do ponoći, a meni se ne spava, nadam se ni tebi, možemo čekati" rekao je i nasmijao se od uha do uha. "Ne spava se ni meni" rekla sam i bocnula njegov obraz. "Zločesta si" rekao mi je odjednom. Pogledala sam ga s skupljenim obrvama "Zašto?" upitala sam i izbacila donju usnu te raširila oči. "Jer si tako prokleto slatka i neodoljiva" rekao mi je i i poljubio te zagrizao donju usnu. "Ti vraže mali" rekla sam mu i namignula. Nasmijao mi se poput vraga i isplazio jezik. "Ti si moja vražica onda" rekao mi je i išao obrvama gore-dolje. "Samo tvoja" rekla sam i prošla rukom kroz njegovu kosu. "Niall... Minuta do ponoći, moj Bože još malo" rekla sam veselo i ustala s kreveta te izašla na terasu.

Niall je došao iza mene na terasu i zagrlio me oko struka. "Zašto si toliko uzbuđena oko mojeg rođendana?" upitao me i poljubio u vrat. "Jer sam dosada uvijek 13.9. provela kod kuće objavljivajući tvoje slike i stavljala tag #HappyBirthdayNiall a sad sam ovdje u tvojem zagrljaju i čekam ponoć i taj 13.9. da ti čestitam rođendan uživo" rekla sam mu i okrenula se prema njemu te omotala ruke oko njegovog vrata i pogledala ga. "Treseš se isto onako kao i prvog dana kad si me zagrlila" rekao mi je i namijao se. Nasmijala sam se i pogledala u pod u naša stopala. "Uzbuđena sam" rekla sam mu i podigla pogled te vidjela kako bulji u moje oči i smije mi se. "Aww još malo i bit će ponoć i ja ću nadam se biti pametniji za jednu godinu" rekao je Niall i nasmijao se. Pogledala sam na sat i baš je otkucala ponoć.

"Niall! Sretan rođendan ljubavi!!!" vrisnula sam veselo i snažno ga zagrlila.

Nasmijao se i zagrlio me "Hvala babygirl" rekao mi je i išao po leđima gore-dolje.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Awwwww OMG ja ne vjerujem. Zar će moja priča stići do 1000 readova?? Stvarno ste najbolji obožavam vas. Uglavnom meni su ovi Jiall/Nessica trenuci toliko slatki da imam feeling da ih nisam ja pisala.

Posvetice opet idu Dori, Dorotei, Mariji i Jovani jer cure čitaju svaki dio i obožavam ih!!!!

P.s. IDITE ČITAT MOJU DRUGU PRIČU ^^^^^^ TENKJUU :* :*

~K A R L I T A xx

Angel Without Wings #WWCWhere stories live. Discover now