(Jessica pov)
"A da?" pitao me Niall i pogledao sa skupljenim obrvama "Ja sam sexy?" pitao je. Ja sam ga pogledala ispod oka i dala mu 'really' look i nasmijala se. "Ne Niall... Ružan si. Ti si najsexy osoba koju ja znam. Pogotovo kad nosiš naočale. I kad imaš spuštenu kosu. Mislim ti si stalno se-" nisam ni dovršila a Niall me poljubio i omotao ruke oko mene. "I ti si sexy. I to jako" rekao mi je i namignuo. Malo sam se zacrvenila i tiho rekla 'hvala' dok se Niall nasmijao.
***
"Ovaj dan je prošao prebrzo" rekla sam dok smo hodali prema hotelu držeći se za ruke. "Da... Ali ovo su tek dva dana ovdje a turneja traje par mjeseci i stalno putujemo negdje i vidimo neka nova mjesta i bit će super. Kako smo počeli s našim večernjim druženjima poslije koncerta, mogli bi tako i nastaviti" rekao je Niall i smijao se nekako čudno. "Meni ne smeta... Samo pod uvjetom da ne budem uvijek ja ta koja će dobiti najviše perverzija za izazov" rekla sam i pokazivala rukom sama na sebe. Niall se nasmijao "Ma.. To je slatko kad vi cure dobijete neki perverzni izazov" rekao je te me pogledao. "A da? E onda... Vidjet ćemo sljedeći put" rekla sam.
***
Kad smo došli do našeg kata, na jednoj strani hodnika bili su Louis, Harry i Liam, ana drugoj Sophi i Ariana.
Što su dovraga radili?
"Hej golupčići" pozdravio nas je Louis te nam mahnuo. "Što vi radite?" upitala sam i ispružila ruku kao 'koji je vama' a oni su i dalje stajali tamo. Dečki su se polako približavali curama a one su brzo pobjegle u sobu i zaključale vrata. Nisu ih mogli uloviti.
Igrali su se lovice??
Pa oni su gori od male djece.
"Idem na spavanje. Vidimo se ujutro" rekla sam i zagrlila Nialla na hodniku. "Dobro. Laku noć babygirl" rekao mi je i poljubio u obraz. Ušla sam u sobu i Ari i Sophi su buljile u mene s kreveta. Pogledala sam ih "Što je?" pitala sam. "Imaš pet minuta da se spremiš u piđamu i onda ćeš nam sve reći" rekla je Ariana i rukom pokazala broj '5'. "Mogu barem pod tuš?" pitala sam. "Normalno. A onda ćeš nam sve ispričati" rekla je Sophi. "Hvala Bogu" rekla sam veselo i odjurila u kupaonicu. Na brzinu sam se otuširala i obukla u piđamu te izletjela iz kupaonice praveći se da sam Superman. Skočila sam na krevet i pogledala u cure koje su nestrpljivo čekale da im sve ispričam.
"I....???" pitala me Ariana. "Dobro... Znači, šetali smo se većinu vremena, bili smo na obali i...." počela sam i nasmijala se. "I što?" rekla je Sophi. Uzela sam dubok dah "I... I odveo me do mosta ljubavnih lokota gdje smo zaključali našeg i bacili ključić u rijeku" rekla sam u jednom dahu dok su me one pogledale s raširenim očima. Skoro im je čeljust ispala. Ariana je vrisnula i zagrlila me čvrsto. Pridružila nam se i Sophi i napravile smo 'group hug'.
***
Zazvonio je alarm. Probudila sam se i pogledala na sat.
4:00
Probudile smo se, ja sam ustala i izašla na terasu. Još je bio mrak. "Hej" čula sam s moje desne strane. Poskočila sam i kad sam bolje pogledala, vani je bio Harry. Primila sam se za prsa jer sam bila uplašena. "Uplašio si me" rekla sam i protrljala oči te se potpuno probudila. "Oprosti. Jeste se spremile?" pitao me. "Nismo još. Sad smo se probudile. A vi?" pitala sam. "Mi smo se probudili prije 10 minuta spremni smo" rekao je i nasmijao se.
"Niall se probudio?" pitala sam i zijevnula. "Da. Oblači se" rekao mi je Harry i pogledao u sobu te mahnuo. Vjerovatno Niallu. "Dobro. Idem se ja obući. Vi kad se spremite dođite do naše sobe" rekla sam i ušla u sobu. Obukla sam baggy trenirku, majicu kratkih rukava, laganu vestu i niske bijele Conversice. Kosu sam skupila u visoki rep i sve stvari koje su bile tamo a da su bile moje spremila sam u torbu. Ubrzo je Liam ušao u našu sobu sa svojoj torbom i sjeo na krevet. Sophi mu je prišla i poljubili su se. "Awww" rekla sam i nasmijala im se. "Niall dolazi ubrzo" rekao mi je Liam i nasmijao se od uha do uha. "Ha ha ha" rekla sam mu podrugljivo i isplazila jezik. Ubrzo su stigli i Harry, Louis i Niall pa smo svi zajedno još jednom provjerili oba dvije sobe da vidimo da nam nije nešto ostalo. Kad smo bili sigurni da smo stvarno sve uzeli, odjavili smo se iz hotela i ušli u 1D bus koji nas je čekao ispred hotela.
Opet smo se smjestili u naše 'sobe' samo ovaj put s nama je bila Sophi. Svi smo sjedili u takozvanom 'dnevnom boravku' i gledali TV. Meni se užasno spavalo, pa sam samo naslonila glavu na Niallova prsa i zaklopila oči.
(Niall pov)
Obrlio sam ju oko struka dok se naslonila na moja prsa i zaklopila oči. "Niall... Zaspala je" rekao je Tommo. "Da?" pitao sam ga. "Mhmmm" potvrdno je kimnuo glavom i pogledao sam prema njoj. Nježno sam se maknuo da ju ne probudim, nježno sam ju primio u naručje kao mladenku i odnio ju u njen krevet. Polegao sam ju na krevet i pokrio dekom te poljubio u čelo. Preslatka je dok spava.
Opet sam stigao do ostalih i sjeo nazad na kauč. "Vama se ne spava?" pitao je Louis cure. Kimnule su glavom 'ne' i nasmijale se.
***
(Jessica pov)Probudila sam se i pogledala sam na sat.
6:30
Okrenula sam se da vidim da li ima koga i ugleda Arianu i Sophi kako spavaju. Ustala sam s kreveta i prošetala po busu. Još smo se vozili. Tiho sam ušla u drugu sobu i ugledala dečke kako mirno i spokojno spavaju, svaki na svojem krevetu. Otišla sam do kupaonice, oprala zube, počešljala kosu te ušla natrag u sobu i obukla neke kratke hlače i majicu bez rukava te laganu vestu. Bosa u čarapama sjela sam na kauč i upalila TV. Mijenjala sm programe i stala sam na programu s Disney crtićima. Činilo mi se zanimljivo pa sam ostavila te iz malenog frižidera izvadila mlijeko kojeg sam stavila da se ugrije i napravila sam si kakao.
Sjela sam natrag na kauč s toplim kakaom u ruci i gledala sam Timona i Pumbu. Uzela sam gutljaj kakaa i stavila ga na stol te nastavila gledati crtić te sam se smijala tiho jer je bilo jako puno smiješnih situacija, a ostali su spavali.
Uskoro sam čula nečije korake iza mene, a kad sam se okrenula, izašao je Niall i trljao je oči i istezao se. Nasmijala sam mu se i pogledao me. "Hej Nialler.. Dobro jutro" rekla sam mu i nasmijala se. "Dobro jutro babygirl" rekao je, prišao mi i pritisnuo jedan slatki poljubac na moje usne. "Jesi se naspavala?" pitao me i sjeo pored mene obučen samo u hlače. "Jesam... Ti?" upitala sam ga. "Jesam" rekao je "Dobro, što ti to gledaš?" dodao je i skupio obrve te pokazao prema TV-u. Počela sam se smijati "A to... Bilo mi je dosadno pa sam mijenjala programe i stala na crtiću" rekla sam i počela se smijati te sam dalje gledala crtić. "Ti si kao malo dijete" rekao mi je i bocnuo obraz. "Učila sam od najboljeg" rekla sam i nasmijala se od uha do uha te pogledala prema njemu na što me poljubio.
"Timoon i Pumbaa..." išla je pjesma dok smo se Niall i ja sklupčali na kauču i gledali crtić te se mazili. "Ovo je glupo" rekao je Niall i pokazao prema TV-u. "Nije!" rekla sam glasnije i udarila ga u rame. Nadvio se nad mene i počeo škakljati na što sam počela vrištati da sam sigurno probudila ostale jer su svi izašli iz soba.
"Dobro imate vi i sobu za svoje sex igrice" rekao nam je Tommo na što smo ga pogledali.
Ostali su se počeli smijati zajedno s nama.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hei potatoesi... Danas mi je bilo toliko dosadno i bila sam toliko lijena da sam jedva napisala ovo i stvaarno mi se nije dalo ali eto.. Za vas... Tu je.. Malo je dosadan ali obećajem da će dalje biti bolje.
Posvete i dalje idu Dorotei, Jovani, Mariji i Dori jer cure su naaaj naaj naaj!!!!
~K A R L I T A xx
KAMU SEDANG MEMBACA
Angel Without Wings #WWC
Fiksi PenggemarI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.