Part 3.

732 63 55
                                    

Ja nisam mogla ni držati mobitel u ruci. Zato sam ga stavila na zvučnik i nježno ležala u krevetu. "Halo? Ljepotice, jesi još tu? Ili si zaspala već?" pitao je Niall.

Molim?! Nazvao me ljepoticom!!!?? O...Moj..Bože.

"Tu sam tu. Od kad sam ja ljepotica?" pitala sm ga i skupila obrve makar znan da me ne može vidjeti. "Od kad sam te prvi put vidio danas. Odmah si mi upala u oči. Činiš se posebnom. Mogu te sutra odvest na ručak?" ispalio je odmah.

Ja nisam znala što bih mu rekla.... Ustala sam i tiho skakala po sobi.

"Hej, što radiš? Čujem te" čula sam Nialla. "Ma... Ništa" rekla sam i legla nazad na krevet. "Hahaha dobro. Nego... Pristaješ?" pitao me. "Ma da! Naravno!" rekla sam veselo. "100%?" još je jednom pitao da se uvjeri. "Definitivno" odgovorila sam. "Yaay.... Dođi onda sutra oko 1 poslijepodne u centar ispred arene dobro?" uputio me lijepo. "Dobro. Idem spavati sad. Laku noć. Ljepo sanjaj" rekla sam mu i sama sebi se smijala. "Haha hvala, laku noć, također" odgovorio je Niall i poklopila sam slušalicu.

(Niall pov)

Mislim da sam danas sreo anđela. Ono, pravog iskrenog, samo što ovaj nije imao krila, ali je zato imala najljepše plave oči koje sam ikada sreo. Ukrala mi je srce onog trenutka kada sam se zagledao u njene oči. Izgubio sam se u njenim očima. Posebna je. Drugačija. Slična meni.

Nije onaj fan koji vrišti kad je blizu tebe, ne, ona je smirena, opuštena, kao da suosjeća s nama i našim potrebama. Odmah mi je upala u oko, ne zbog izgleda, to mi je najmanje važno, nego zbog ponašanja i postupaka. Odmah sam shvatio da nije ko drugi. Namjerno sam joj dao broj mobitela. Mislim da sam se zaljubio.

Opako.

Vidim da uživa u mojem društvu i mislim nešto poduzeti u vezi s tim. Harry me danas u areni povukao sa strane i rekao kako su Jess i Ariana lijepe cure i smirene kad su u našoj blizini. Zato su nam se posebno svidjele. Nisu poput ostalih fanova. Rekao sam mu da sam se zaljubio u Jess, a on je isto tako potvrdio za Arianu. Ako će se situacija između nas dvoje odvijati super, sutra ću je pitati za vezu. Sigurno. Znam, poznajemo se samo jedan dan ali i to je mnogo. Siguran sam da ju poznajem u dušu već. Nazvao sam Hazzu. Trebao sam razgovor.

"Hej Ni. Što ima?" javio se Harry. "Hej Hazza. Ništa, trenutno. Kod tebe?" pitam ga ja. "Ne mogu prestati misliti na Arianu. Predobra je da bi bila stvarna" objasnio mi je. "Meni pričaš. Ja mislim da neću moći spavati ovu noć. Jess mi se mota po glavi cijelo vrijeme. Stvarno su posebne" pojasnio sam mu. "Preposebne. E da, dolaze li one na kraju na koncert ili ne?" pitao je Hazz. "Hazza, di si bio dok su to govorile danas u areni. Dolaze, prvi red sredina pa backstage poslije. Slušaj malo!" rekao sam mu i nasmijao se. "Haha gledao sam u Arianu. Prekrasna je. Prenježna. Odlična. Dušica. Upoznao sam je i jadnica se sva tresla od straha pa sam ju zagrlio" rekao je i počeo se smijati. "Hah slatko. Ja sam došao Jess iza leđa da me ne vidi i pokrio joj oči rukama. Nije znala tko je pa se počela derati doslovno ja sam pustio okrenula se haha i počela smijati. Hazz... Ja sam se zaljubio" objasnio sam mu i nasmijao se. "Neznam... I ja isto. Uuff.... Moramo se koncentrirati na koncert sutra. Ma moći ćemo mi to. One će nas podržavati" rekao je Harry i opet se nasmijao. "Haha ma ja ću cijelo vrijeme gledat samo Jess. Nikog drugog"  "Ma to. Ja ti kažem, bit ćete skupa vrlo brzo" "Haha nadam se.. A bit ćete i Ariana i ti bez brige" rekao sam. "Haha nadam se. Nego, idem spavat, laku noć Ni, vidimo se ujutro" rekao je Harry. "Ajde. Idem i ja. Laku noć" rekao sam. Poklopio sam i brzo zaspao.

(Jessica pov)

Tu sam noć zaspala jako sretna. Sanjala sam Nialla, neznam zašto. Volim ga. Previše, ali i to je premalo. Danas sam ga upoznala, danas sam ga zagrlila i poljubila i od danas ga volim više nego prije. Napokon sam zagrlila mojeg anđela bez krila. Po prvi puta. Ujutro me probudila budilica, točnije pjesma "Perfect" i glasovi mojih četiriju uzora, najsrdačnijih osoba kojih znam, osoba koje imaju osmijeh na licu 24 sata na dan.

Mojih anđela.

Slušala sam budilicu, nisam željela odmah ugasiti. Baš suprotno. Zatvorenih očiju sam odslušala pjesmu do kraja a onda otvorila oči ugledala kako predivno Londonsko sunce baca svoje zrake u moju sobu, moje malo kraljevstvo prepuno mojih tajni, misli i One Direction postera. Začula sam Sally ispod kreveta. Sagnula sam se da ju nađem, izvukla je stavila na krevet i mazila se s njom. To najviše voli. Ustala sam obavila sve ostalo obukla se i sišla na doručak.

Već kad sam izašla iz sobe, osjetila sam božanstven miris maminih najboljih kroasana i kakaa. Nešto najbolje na svijetu. S užitkom sam ušla u kuhinju, zagrlila mamu koja je vrijedno pripremila doručak za Lou, nju i mene i poljubila sam ju u čelo. Sjela sam za stol i uzela kroasan i kakao.

"Di je Lou?" pitala sam mamu. "Valjda spava još ili nešto. Neznam. Sići će valjda" slegnula je mama ramenima i pogledala me. "Haha možda je izašla van" nasmijala sam joj se. "Neznam. Svejedno, dobar tek dušo" rekla je mama i popjubila me u čelo. "Hvala. I tebi isto mama" rekla sam. "Hvala zlato moje. Jesi uzbuđena zbog današnjeg koncerta?" pitala me kad je sjela na stolicu. "Itekako. Još moram pripremiti hrpu stvari, ali to ću poslije. Stignem još, prije toga još mislim s Ari otići do centra u shopping. Ako smijem naravno?" rekla sam joj. "Ma smiješ. Kako ne?" odgovorila mi je mama na što sam se nasmijala.

I tako smo mama i ja razgovarale i uskoro se pojavila Lou. Vedra i vesela, ko i uvijek. Duša moja. Izgrlila nas je i izljubila sjela za stol i počela jesti.

"Dobro Lou jesi normalna?" pitala sam ju. "Ne. Idemo na 1D koncert, pa ko bi bio normalan danas?!" veselo se zaderala. "Hahaha zaludili su vas jel da? Ma neka su samo vi uživajte" pitala je mama. "Jesu mama. Jako. Haha nego Lou, ide li Ruby?" pitala sam.

Ruby je Louina naj prijateljica, znaju se od djetinjstva, nerazdvojne su. Sve rade zajedno.

"Da. Idemo zajedno. Ari i ti ste kupile karte za prvi red?" pitala me Lou. "Da. U sredini? Vi?" pitala sam ja nju. "Isto prvi red ali desno. Poslije se nađemo u backstageu?" odgovorila je. "Normalno haha." rekla sam i nasmijala se. "Cure, ja moram na posao želim vam da se jako dobro zabavite i molim vas, zagrlite i poljubite dečke i od mene i recite im da ih volim. Vidimo se sutra! Bok!" rekla je mama i otišla. "Dobro! Hoćemo. Bok mama!" mahnule smo joj.

Naša mama je carica. Veliki fan dečkiju ko i mi. Ima i majicu. Naj mama je na svijetu. Zna sve pjesme, stalno ih spominje i žao joj je što neće moći na koncert no ja ću joj dovesti malo iznenađenje. Bit će presretna. Reći ću dečkima da snime mali video mojim mobitelom za moju mamu. Bit će šokirana sigurno. Izljubile smo mamu i otišla je na posao. Lou i ja ostale smo same za stolom razgovarajući o koncertu.

"Seka.... Ja sam užasno uzbuđena. Jedva čekam" rekla je Lou. "I ja. Gle u prednosti smo, upoznale smo ih jučer znaju nas i to mi je woow... Jedva čekam vidjeti ih na pozornici" objasnila sam joj. "I ja. Ajde, idem ja spremiti stvari koje ću uzeti poslije i staviti mobitel na punjač trebat će mi haha. Vidimo se" rekla je Lou, poljubila me i otišla. "Dobro. Ja idem još do centra u shopping s Ari pa dođem oko 11 ajde vidimo se" rekla sam joj.

Najela sam se, spremila i otišla po Ari. Našle smo se i krenule do centra. Došle smo a tamo je bila ogromna hrpa cura i dečki su baš ulazili u arenu. Sjetila sam se ručka s Niallom. Jedva čekam. Mi smo otišle do shopping centra par ulica dalje. Bile smo tamo dobra dva sata. Kupila sam izrezane traperice, par majici, dvije malo izgrebane, dvije lagane veste, nove tenisice i hoodie. Ari se nakupovala šminke, hlača, majici, haljina... Svega. Haha doslovno je kupila nešto u svakom dućanu. Bilo je već pola 11 kad smo došle do centra, a tamo još veća gužva. Užas. Ubrzo mi je zazvonio mobitel... Stigla mi je poruka. Pogledala sam. Pisalo je "Nialler". Wow. Otvorila sam poruku ništa ne govoreći Ari jer ne zna da imam Niallov broj mobitela.

Niall: Hej, di si?

Ja: Vraćam se kući iz centra pa se idem spremat za naš izlazak haha.

Niall: Haha predivno. Onda te molim da kad se spremiš dođi ispred vrata arene i nazovi me doći ću ti otvoriti vrata.

Ja: Jesi lud?! Pa da me sve one cure ubiju tamo odmah?!

Niall: Ma neće, samo dođi.

Ja: Dobro. Nek ti bude. Vidimo se.

Niall: Ajde.

Angel Without Wings #WWCTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang