Part 15.

389 38 14
                                    

Samo sam začula jecaj i stenjanje a kad sam se okrenula prema Niallu i 'skužila' gdje se nalazi moja ruka, skoro sam pukla od smijeha.

Dok sam se naginjala kroz prozor da vidim Stockholm, moj lakat je slučajno završio među njegovim nogama i to baš ondje na njegovom 'frendu' khm khm...

Ja sam se počela smijati dok se on držao dolje i jecao od bola. A jadničak. Uzela sam njegove obraze u lice i poljubila ga na obraz. "Joooj Niall.... Oprosti" prasnula sam u smijeh "nisam željela" opet sam se smijala. "Uuuh.... Mmmhmmm..." bilo je jedino što je mogao reći dok se grčio od bola i kimao je glavom gore-dolje jer... Stvarno sam se jako bacila preko njega pa... I svi smo se smijali oko njega. "Aaa... Ovo uopće nije smiješno" dodao je. "Da smiješno je" rekao je Tommo kroz smijeh. Nego, kad smo stigli na aerodrom (da Niall je bolje haaha) i kad smo svi zajedno izašli van, i istegnuli se (ipak smo putovali više od 10 sati ukočili smo se doslovno) uputili smo se prema zaštitarima koji su nas odveli do 1D busa jer je ulaz bio prepun fanova. Hazz je uhvatio Ari za ruku i provukli su se kroz sve te fanove, Payno i Tommo isto tako, mislim nisu se oni uhvatili za ruke ali jadnici su se jedva provukli kroz hrpu fanova, a Niall je uhvatio mene i zajedno smo protrčali masu svih njih. Čula sam kako se zapitkuju i bune tko smo mi ali mislim da su ubrzo shvatili.

Po prvi puta u životu Ari i ja smo ušle u 1D autobus držale smo se za ruke i bile užasno uzbuđene poput malene djece na izletu. "Wooow" bilo je jedino što sam čula od Ariane dok se okretala i zadivljeno gledala unutrašnjost busa. Prasnula sam u smijeh zajedno s dečkima i stvarno sam bila zadivljena. Sve je unutra bilo predivno i.... Većina stvari bila je crvena...

"Cure, ovo je vaš mali raj,  smjestite se pa dođite tamo vodimo vas negdje kad stignemo" rekao nam je Payno dok nas je uveo u našu sobu s dva kreveta i TV-om. Za nas dvije dosta. Okrenule smo se prema njemu i nasmijale smo mu se. "Bit ćemo tamo za.." pogledala sam na sat "10 minuta" rekla sam i nasmijala se. Namignuo je i otišao te nam mahnuo. "Ovaj je moj" rekla je Ari i bacila se na krevet s lijeve strane "Eh.. Onda je valjda ovaj moj" rekla sam i sjela na krevet s desne strane.

Između kreveta bio je prolaz a nasuprot njih tj. naprijed TV. Soba je bila predivna, oduvijek sam voljela takve prostore iako sam ponekad klaustrofobična, najčešće kod lifta, no... Stavila sam kofere na krevet i otvorila ih. "Da vidimo... Što ćemo" rekla sam razmišljajući dok sam buljila u kofere i imala ruku na bradi kao neki slavan mislilac. "Pa... Ja ću nešto ljetno jer... Ipak smo usred 7 mjeseca i Hazz mi je rekao da ovdje zna biti jako vruće pogotovo u ovo doba" rekla mi je Ari dok sam ju ja gledala s skupljenim obrvama i dala joj 'werdios' look. "Okej.. Onda ću ja ovo" izvadila sam nježno rozi crop top "hmm... Ove trapke" razdrapane potpuno "I... Vansice ili Conversice?" pitala sam Ari dok sam držala bijele široke Vansice u jednoj, a bijele Conversice u drugoj ruci.

Conversice. Govori jedan glasić.

Vansice uzmi, znaš da ih Niall voli. Govori drugi glasić, malo drugačiji od ovog prvog.

Ne slušaj ga, obuci Conversice. Bolje ti stoje uz kombinaciju. Opet kaže ovaj prvi.

Nemoj. Vansice obuj, bolje su i udobnije. Opet ovaj.

Začepite obadvoje. "Hmm... Obuj... Neznam.. Conversice" rekla mi je Ari i pokazala prstom na bijele niske Conversice u mojoj ruci. "Okej. Hvala ti. Nemam pojma što bih bez tebe" rekla sam joj zagrlila ju i poljubila u obraz. "Aww dušo, ni ja ne znam gdje bih bila bez tebe" dodala je Ari i iz svojeg kofera izvukla preslatku majicu na bretele s uzorkom Minnie, slatku ljetnu košuljicu, suknjicu do koljena (ljetnu normalno) i izvukla je sandale.

Ubrzo smo začule kucanje na vratima. "Da?" rekla sam i okrenula glavu prema vratima. Čuperak smeđe i plave kose provirili su unutra dok nismo vidjele dvije glave kako bulje u nas i smiju nam se.

"Hej ljepotice... Jeste spremne?" upitao nas je Niall.

"Da li ti izgledamo spremno?" odgovorila sam mu i zakolutala očima te prasnula u smijeh.

"Pa... Mogle bi vi i ovako niste loše" Harry se javio i obrvama išao gore-dolje te namignuo.

"Nema šanse. Hajde. Šu, šu van da se spremimo, onda dolazimo" rekla je Ariana ozbiljno i ustala s kreveta u namjeri da otjera dečke.

Poslali su nam zračne puse i pobjegli dok je Ari zaključala vrata i vratila se na krevet. "Nemogući su" rekla je i pogledala me. "Samo to? Pa gori su od male djece. Svi četiri" dodala sam i prasnule smo u smijeh. Smijale smo se same sebi. Odlično!! "Cure....!!!! Hajde, još malo i stižemo!!!" začule smo Louisa kako se dere iz druge sobe. "Dolazimo!!!" zaderala sam se i ustala s kreveta te se presvukla. Navukla sam starke i kosu počešljala i pustila da pada prirodno. "Jesi gotova?" pitala sam Ari kad se okrenula prema meni i pogledala me onim njenim sivo-plavim očima.

Ma tko nebi pao na njenu ljepotu?? Predivna je.

"Gotova" rekla mi je zavrtila se na mjestu. "Wow Ari... Izgledaš preslatko" nasmijala sam se i zagrlila ju. "Hvala ti ljubavi... I ti si pre pre preslatka. Niall će blenuti kad te vidi" nasmijala se i ona. "A tek Hazz?? Uff... Njemu će čeljust ispast kad te vidi" rekla sam joj i namignula. Lupila me lagano po ramenu i začula sam jedan 'ma daj' od nje. Izašle smo iz sobe kao budale i smijale se te ušle u takozvanai 'dnevni boravak' gdje su dečki sjedili na kauču i igrali Fifu 2015 na game playeru. Stvarno? Njima ama baš nikad nije dosadno u životu. Mislila sam si i prišle smo bliže te sjele svaka na jednu fotelju. "Wooow" rekao je Hazz gledajući u obje kao da je vidio boginje nekakve. "O.... Moj... Bože..." začule smo od Nialla koji je isto tako gledao u nas s divljenjem. Mi smo se dvije pogledale u zacrvenile kao paprike. "Ovo nismo očekivali" dodao je Louis i prasnuo u smijeh "Izgledate.... Woohoo!!!" dodao je Payno i svi skupa smo se nasmijali. "Hahaha hvala vam" rekla sam dok sam krajičkom oka vidjela Nialla u uskoj bijeloj majici (dobro su mu se nazirali mišići) poderanim crnim trapericama i Conversicama kako gleda u mene. OMG! Vidjela sam mu u očima da je bio zadivljen. "Nego... Payno?? Rekao si da nas Sophia čeka tu?" pitao ga je Lou "Da ide i ona s nama" rekao je Liam.

I tako smo jedno vrijeme razgovarali i uskoro je bus stao. Izašli smo van i ispred neke fontane čekala nas je Sophia. "Hej!!" mahnula nam je i Liam je potrčao k njoj zagrlio ju i poljubio. Mi smo se svi približili i začulo se jedno dugo 'aaawww' dok su nas ovo dvoje golupčića pogledali i Liam nas je upoznao s njom. "Slobodno me zovite Sophi. Zabavnije je tako" rekla nam je. Zabavna je. Predivna. Zagrlila nas je obje i ostatak jutra proveli smo u šetnji Stockholmom. Oko podneva stigli smo u hotel gdje smo se smjestili na 5 kat u svoje sobe: Sophi, Ari i ja u sobu broj 505, a dečki u sobu do naše, 506. Djelila nas je terasa pa smo mogli razgovarati preko nje.

Soba je bila obojana u bijelo, s predivnim i ogromnim bračnim krevetom prekrivenim bijelim plahtama, sa desne strane ogromni prozor i terasa te s terase predivan pogled na grad. Ispred kreveta ogromna plazma, pored nje ogroman ormar a s druge strane bijela vrata za ulaz u kupaonicu. Bijela prostrana kupaonica ukrašena raznim detaljima koji su upadali u oči da razbiju svu tu bijelinu. Od ulaza, lijevo, umivaonik i vješalica s ručnicima, desno, prostrana kada i tuš a naprijed, u kutu wc a s druge strane ogromno ogledalo.

"Wow" rekla je Sophi dok smo joj se Ari i ja nasmijale

"Pa jel ćemo mi tri stati na ovaj jadni krevet?" pitala je Ari

"Normalno da hoćemo" dodala sam i namignula.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey pipls!!! Želim vam reći da mi je jako drago što ste počeli čitat moju priču i to mi puno puno znači. U svaki part umećem po otprilike 1300 riječi (nekad malo više nekad puno više al nikad manje od 1300) i nadam se da ćete votati i komentirat! Hvala vam ;) :) nadam se da vam se sviđa puno sam se namučila da ga napišem i ovaj part mi je oduzeo puno vremena :)


Angel Without Wings #WWCWhere stories live. Discover now