Part 10.

465 47 8
                                    

Kada sam to čitala, suze su se slijevale niz moje obraze, a Niall ih je samo maknuo poljupcima. Hazz je u mikrofon izgovorio jedno dugo "aaww" na što ga je popratila cijela arena. Ja sam se rasplakala i zagrlila Nialla najjače što sam mogla plakajući na njegovom ramenu. Rasplakao me samo svojim riječima. Predivnim riječima.

(Ničiji pov)

Ona je plakala jer su ju njegove riječi dirnule u dušu. Znala je da su te riječi pisane s puno ljubavi, pažnje, sreće i iskrenosti. Nije ni sanjala da bi se ovakvo nešto moglo dogoditi baš njoj: sasvim običnoj djevojci iz Londona koja svaki dan provodi sa svojom obitelji i najboljom prijateljicom. Nije ni zamišljala da bi se baš njoj jednog dana moglo dogoditi da netko baci oko na nju, a da je taj netko ni manje ni više nego slavna osoba, i to još Niall Horan. Njen uzor, njen svijet, biće zbog kojeg ona uvijek nosi veliki osmijeh na licu. A on? Ah, on. On je bio presretan da je uopće upoznao djevojku poput nje, punu ljubavi, pozitive, radosti. 

Ona ga čini sretnim samo njezinom pojavom blizu njega, samo njenim pogledom. Ne treba reći ništa, samo da bude uz njega. Znao je koliko ga voli i koliko on voli nju i učinio bi apsolutno sve samo da ona ne bude tužna i da se osjeća dobro. On misli da se osjeća posebno jer je njegova djevojka, a ona ina osjećaj da je on njezin prijatelj iz djetinjstva, zapravo ga ne doživljava kao slavnu osobu. Nimalo. Ta veza između njih dvoje bila je toliko čvrsta da ju ništa nije moglo raspadnuti. Čak ni svađa, ni loši trenuci... Ništa. Ta ljubav među njima je toliko istinita da i sami ne vjeruju. Stvoreni su jedno za drugo. Savršeni su zajedno. Kao jedno.

(Jessica pov)

Niall mi je uzeo mikrofon i podigli smo se s poda. Ja sam još uvijek brisala suze s mojih obraza jer ova gesta koju je upravo Niall učinio za mene je predivna. Sada sam zapravo shvatila kolika je njegova ljubav prema meni. "Rasplakao sam si djevojku, Jess, jesi dobro?" rekao je u mikrofon smijući se dok se arena nasmijala na njegove riječi. Kimnula sam glavom da i nasmiješila se dok je on omotao lijevu ruku oko mojeg struka. "Volim te Jess. Volim te više od svega. Sad svi znate, pred vama stoji Jessica, moja djevojka, moje Sunce, moj život. Moj svijet. Istina. Upoznao sam je prošlog tjedna ali, ljubav ne pita. Zaljubio sam se u njene oči na prvi pogled i odmah sam znao: ona je ta. Ona je moja Princeza. I danas je ovdje, sa mnom, uljepšava svaki moj dan. Danas slavi 18. rođendan i želim da ga provede najbolje što može. Jess, babe, sretan rođendan love volim te" Niall je govorio dok sam ja posramljeno spustila glavu i slušala njegove rieči. Okrenuo je glavu prema meni i rukom podigao moju bradu tako da sam ga gledala u oči. 

Približio se i poljubio me te omotao i drugu ruku oko struka i približio bliže svojem tijelu. Ja sam omotala svoje ruke oko njegovog vrata i uzvatila poljubac dok je Liam zapljeskao, a arena ga je popratila i počeli su vriskati. "Volim te Jess" rekao je kroz poljubac "I ja tebe. Hvala ti" rekla sam "ovo je predivno" još sam nadodala i poljubila ga na blic. Maknula sam se iz zagrljaja i nasmiješila se. "Niall... Idem dole. Hah... Nastavi s koncertom i razvali ovaj stage" šapnula sam mu na uho i poljubila ga na uho "Dobro. Ali pazi, ovo nije sve. Poslije koncerta vodim te nekamo" "Stvarno? Dobro". Poljubila sam ga još jednom i krenula nazad s pozornice u hrpu ljudi gdje sam bila prije. Koncert se nastavio a Niall je bio presretan cijelo vrijeme. Sada svi znaju da ima djevojku i to ga čini sretnim. Baš sam se pitala što to on ima još za mene osim ovog? Saznat ćeš ubrzo. A otkud ti znaš da hoću? Zato jer će koncert ubrzo završiti ludice, i ideš u backstage i onda... I onda što? Reci sada. I onda ćeš saznati. Ne žuri ti se nikamo. Moja mi savjest govori. Čudno.

***Backstage nakon koncerta***

"Hej babe" začula sam i osjetila nečije ruke oko struka i dah na vratu. Niall. Svojim usnama je ostavljao male poljupce na mojem vratu dok sam se ja pokušavala izbaviti iz njegovog naručja. "Niall... Haaha, nemoj.. Škaklja, pusti me. Niall... Ahaha nee!" govorila sam mu i borila se protiv njegovih poljubaca koji su me škakljali po vratu "Ne... Volim te Jess, predivna si" prošaptao je i nasmijao se "Daj Niall hahaa... Pusti me, molim te". Malo je popustio pa sam se uspjela okrenuti ka njegovom licu i gledati njegove oči i vragolasti smiješak kojeg je nabacio na usne. Poljubio me i približio sebi. Uzvratila sam i odmakla se. Napravio je začuđenu puppy face. "Još" "Ne, idi tamo, upoznaj fanove glupane šašavi, imamo mi vremena za sebe. Bit ću tu" "Ne. Ideš i ti" "Ne Niall neću. Tu sam cijelo vrijeme. Hajde ti sam" "Ne". Stao je i prekrižio ruke te me gledao ispod oka. "Ne idem nekamo bez tebe" rekao je. Isto sam učinila i ja. Podbočila sam se na jednu nogu i prekrižila ruke. "Ja se odavde ne mičem" "Jesi sigurna?" "100%" potvrdila sam odlučno. Onda me samo odjednom uhvatio oko struka i odnio van. Vrištala sam i pokušala se osloboditi, ali bezuspješno. Prejak je. Baš takvog ga volim. Odlučnog i zabavnog. "Niall!!! Pusti me!! Odmah!!" "Ne. Ideš sa mnom" "Dobro dobro idem samo me spusti molim te!!!" "Obećaješ da nećeš pobjeći?" "Da. Samo me spusti već jednom". Spustio me i uhatio za ruku.

 Isprepleli smo prste i ušli u sobu gdje su se fanovi već upoznavali s dečkima. Pustila sam Nialla da se upozna. Presladak je dok se grli. Znam. Volim ga. Stajala sam sa strane i gledala kako se upoznaje s drugim predivnim djevojkama, kako se slika s njima, daje im autograme, kako ga mole za poljubac, na što me uvijek pogleda a ja samo kimnem glavom. Pa neću mu zabranit da ne ljubi druge cure u obraz. Pa to radi zbog fanova. Nisam ljubomorna niti ću ikad biti na bilo koju djevojku koju je poljubio ili podigao da se slika s njom na čudan način. Sve to radi da bi uveselio fanove.

 Ludica moja. Ubrzo je u sobu uletjela Ariana i bacila mi se u zagrljaj. "Ej dušo gdje si dosad?" pitala sam "Hej, ma trebalo se provući kroz sve one djevojke tamo užas" "Hahaha ma glavno da si tu" "Hej, gdje je moj Hazz?" "Tu sam" rekao je dok ju je zagrlio oko struka i poljubio u obraz. "Hej ludice. Bio si predivan tamo gore" "Znam. Idemo?" "Da da da. Jedva čekam" "Predivni ste zajedno. Baš si pristajete. Presretna sam zbog vas" rekla sam im veselo. "Hvala ti ljubavi" rekla mi je Ari. Oni su otišli i ubrzo se soba počela prazniti. Harry i Ari su jednostavno suđeni jedan drugome. Preslatki su zajedno. Sretna sam zbog njih. I tako, dok sam razmišljala,osjetila sam ruke oko struka i dah na vratu. Opet Niall. Ne. Ne. Sad će me škakljati opet. Ne. "Idemo? Imam big iznenađenje za tebe Princess" "Haha idemo. Ali moram prvo javiti mami da se ne vraćam kući" "Dobro"

***

"Dobro. Riješeno. Idemo" "Ajde napokon haha". Izašli smo, ušli u njegov auto i odvezli se prema hotelu. Ušli smo u njegovu sobu i donio je laptop. "Što će ti to sad?" "Dođi. Tu je iznenađenje" "Kakvo sad?" "Dođi vidjet ćeš ubrzo". Dobro.... Ovo je čudno. Niall je ležao na krevetu podbočen laktovima na krevetu dok sam ja svlačila vestu i imala odličan pogled na njegovu predivnu guzicu. Wow, ima bolju guzicu nego ti. Začepi. Legla sam pored njega i podbočila se laktovima poput njega. Upalio je Skype. Zašto? "Niall...?" "Da?" "Što će ti Skype sada?" "Onu noć kad si ostala sa mnom tu... Probudila si me u noći i govorila si nešto kao da ti je želja vidjeti Thea. Pa, onda sam odlučio ovo. Gledaj sada". Nazvao je Denise preko Skype-a i kada se javila, Niall ju je prvo ppzdravio pa me upoznao s njom. Molim? Ja ne vjerujem. Upravo razgovaram s Theovom mamom, i... Wooow!!!! "Nego, Denise, gdje je Theo? Nadam se da ne spava, jer bi ga željeli vidjeti na kratko"


Angel Without Wings #WWCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora