Ugasila sam mobitel. Uskoro sam stigla kući i sve stvari koje sam kupila pospremila sam u ormar. Hmm.. Da vidimo, što ćemo obući za ručak s Niallom. Prekopala sam cijeli ormar i na kraju izvadila vruće hlaćice i majicu s natpisom "Crazy Mofos" koju sam uspjela naručiti preko interneta. Obukla sam se, počešljala kosu jer nisam željela izgledati kao da sam doživjela strujni udar, onda sam stavila malo maskare i rozi labelo te sam obula moje najdraže niske crne Conversice.
Već je bilo podne, a ja sam se spremila. Nisam željela kasniti na dejt, ako bi se to uopće moglo tako nazvati. Nego, pozdravila sam se sa svojima i rekla da ću se vratiti prije koncerta da se spremim, još ujutro sam sve spremila što će mi trebati. Izašla sam i krenula prema centru do kojeg mi treba ni manje ni više nego minuta-dvije-tri. Kad sam došla do centra, počela sam se lagano probijati kroz sve te cure do vrata, trebalo mi je dobrih 20 minuta. Nazvala sam Nialla.
"Hej!" rekao je Niall. "Hej! Ne čujem te ništa ali evo me, stojim pred vratima. Dođi" rekla sam mu. "Dobro. Dolazim odmah" brzo mi je odgovorio i poklopio.
Uskoro sam začula kako se vrata otvaraju. Sve one djevojke počele su vrištati, a Niall je samo provirio, pronašao me, primio me za ruku i povukao unutra dok su ove počele vrištati još jače pitajući se što se događa.
"Vidiš da te nisu ubile haha" objasnio mi je kratko i nabacio 'budala' osmijeh. "Da si se pojavio minutu poslije, neznam što bi bilo. Sve su me gledale s mržnjom haha. Jesi spreman?" pitala sam ga. "Ne hahah" prasnuo je u smijeh "morat ćeš me pričekati. Heej, imaš super majicu" namignuo mi je "naručila si ju preko interneta?" i dodao. "Haha da. Jedva sam našla ovakav model. No, ajde, idi se spremat tu ću te pričekati" rekla sam mu. "Nećeš. Ideš unutra sa mnom" rekao mi je na što sm ga čudno pogledala. "Ne idem. Bit ću tu s dečkima. Razgovart ću s njima a ti se požuri" rekla sam mu i pogledala dečke na pozornici. "Ne. Ideš sa mnom unutra" rekao mi je. "Ne idem hha" odbrusila sam mu i nasmijala se. "O da ideš" rekao je i prekrižio je ruke i postavio se na jedan bok. "O ne ne idem" rekla sam i isto sam učinila i ja. "Ako kažem da ideš onda ideš" smijao se i iznenada me uhvatio s leđa oko struka i doslovno odnio u garderobu. "Niall!!! Pusti me!! Hahaha... Budalo!!! Daj spusti me! Dobro dobro, idem samo me pusti haha" derala sam se kao budala. "Ne... Sad ću te odnijeti na silu hahah" rekao mi je i smijao se.
Liam, Louis i Harry su se samo okrenuli i počeli smijati i vikati "Ooooooopaaaaa" mislim...
"Dečki!!! Pomoć ahaha!!!!" vikala sam.iz sveg glasa. "Neće doći la la la.... Ideš sa mnom u garderobu. Tamo ćeš me pričekati i onda idemo na naš ručaaaak!" zaderao se i Niall. "Niall, stari, to je too hahaha.... Pazi što radiš tamo s njom!!! Budi nježan!!" derao se Harry s pozornice. "Nemoj biti gruuub!!!" pridružio mu se Liam. "Koristi zaštitu ti zločesti plavi zavodničeeee!!!!" čuli smo i Louisa.
Niall je već bio sa mnom pred ulazom u garderobu, još uvijek me nije želio pustiti, okrenuo se dečkima i dere se iz sveg glasa dok se ja pokušavam izvući iz njegovog snažnog stiska "Ljubomorniii steeee na meeneee!!!!" i isplazio im je jezik. "Budaleee!!!! Opće niste cooooll!!!! Zezajte Paula tamoo!!!" dodao je. "Budaleee!!! Aaaahh Niall.... Pusti me..." pravila sam se da plačem. "Još malo i došli smo haha strpi se... I zanemari što ove budale govore. Ljubomorni su na mene haha" rekao je.
Zapravo, meni uopće nije smetalo to što me Niall uhvatio, niti to što su dečki govorili, naprotiv, ja sam uživala, samo sam se pravila da ne ispadne da sam neznam što haha. Uglavnom, došli smo u garderobu i pustio me. Za svaki slučaj zaključao je vrata da ne bih izašla ili pobjegla.
"Dobro, čemu sve to?" smijala sam se. "Prvo, da si me poslušala, ne bih te morao nositi, drugo, Bože dragi, koliko ti kila imaš, 20?! Lagana si ko perce i treće, zaključao sam vrata da mi ne pobjegneš" nasmiješio se pobjedonosno. "Znala sam da si šašav, ali ovako šašav... To nisam očekivala od tebe. I usput, imaš užasno jak stisak" reklsam i lupila ga po ramenu. "Oprosti, ali morao sam biti siguran da nećeš pobjeći" rekao je i namignuo mi. "Od mojeg idola?! Ma nema šanse" mahnula sam rukom. "Ajde sjedni da se presvučem" smijao se. "Čekaj... Tu?! Preda mnom?!" izbuljila sam oči. "Ne, nego vani pred vratima, pa da tu haha, gdje drugdje?" rekao je i hodao do ormara. "Pa što nemaš drugu sobu ili nešto?" pitala sam. "Jel ti ovo izgleda kao hotel?" pitao je uz smijeh. "Pa ne.. Ali... Ma ništa, sagnut ću glavu i neću te gledati haha... Hajde, presvuci se brzo" odustala sam.
Sagnula sam glavu i pokrila oči rukama. Čula sam kako skida hlače. Isuse!! Niall je u boksericama iza mene a ja neću gledati. Kad sam ga čula kako skida majicu i kad sam shvatila da stoji iza mene gotovo gol (dobro, u boksericama) došlo mi je da se okrenem i gledam ga cijelo vrijeme. Ali nekako sam se uspjela suzdržati. Ubrzo sam čula kako oblači majicu i hlače te kako vadi cipele iz ladice.
"Dobro je. Možeš gledati sad" rekao je. "Nisi gol? Obukao si se?" pitala sam za svaki slučaj. "Nisam gol" odgovorio je. "Sigurno?" sigurnost na prvom mjestu. "Da 100%" rekao je.
(NA POZORNICI, ARENA)
"Dečki, predugo su oni unutra, čini mi se da se nešto događa" namignuo je Liam. "Neznam... Možda, no.. Ništa se ne čuje iznutra" Louis je prasnuo u smijeh. "Možda joj je zavezao usta" počeo se smijati Harry. "Niall!!! Ti zločesti dečko!!!!" rekao je Liam u mikrofon. "Liam!! Ne!! Sve se čuje van hahaha... Nećemo da se čuje za Jess" rekao je Harry. "O da vidi stvarno" rekao je i počeo se derati normalno "NIAALL!!!! Zloćkooo!! Gdjeee siii?!!" "Haha... Koje smo mi budale..." rekao je Louis. "Slažem se hahah..." rekao je Harry.
Valjali su se od smijeha po pozornici doslovce.
(U GARDEROBI)
Otvorila sam oči i okrenula se i vidjela naljepšu stvar na svijetu. Niall se bio sagnuo da uzme cipele a sam mu buljila u guzicu. Podignuo se a ja sam se brže-bolje okrenula. Sjeo je kraj mene i obuo bijele visoke Conversice. Namirišao se Playboy parfemom i samo na brzinu prošarao kroz kosu, da si složi neku frizuru.
"Spreman. Idemo" rekao je i ustao s kauča. "Izgledaš... Super" pogledala sam ga. "Hvala. Nisam želio reći prije, da se nebi šokirala ali.. Imaš jako jako dobre noge haha. Stvarno. Predivne su. Baš kao i ti" nasmiješio mi se i namignuo, dok su njegovi obrazi poprimili laganu rozu boju.
Isuse pa on mi se upucava! Što sad? Gledala sam ga u oči, osjetila da sam se zacrvenila kao paprika i samo sam pokrila lice rukama i pognula glavu smijući se.
"Hvala... Haha oprosti... Ne vjerujem" rekla sam. "Joooj... Nemoj se crveniti haha molim te... Dođi ovamo" rekao je.
Došao je do mene i zagrlio me. Išao mi je po leđima gore-dolje da me smiri malo, a ja sam još uvijek imala ruke na licu i stavila sam glavu na njegovo rame.
"Nemoj se tresti... Hajde, pogledaj me. Hajde smiri se i idemo van više hahaha... Dobro?" pogledala sam ga uz osmijeh. "Jooj... Ajde.. Dobro.. Jesam još crvena?" pitala sam. "Nisi... Baš si sla... Ma ništa reći ću ti poslije. Idemo" odmahnuo je rukom. Pogledala sam ga čudno, te slegnula ramenima. "Dooobro... Idemo"
Otključao je vrata i izašli smo van. Dečki su nas primjetili i prasnuli u smijeh.
"Hej, Niall? Jesi bio nježan?" valjao se Louis od smijeha. "Daj šuti budalo hahaha... Nego Jess...? Jel Niall bio dobar??" smijao se Liam i udario Louisa po glavi. "A da?? Neka ja onda šutim ha? Budalo" sad je Louis udario Liama. "No dobro dečki smirite se. Ni!! Lijepo se provedite!!!" rekao.je Harry i mahnuo nam.
"Lou, Liam... Vi niste normalni.. Hvala Hazz. Hoćemo! Book! Ajde Jess upadaj u auto" rekao im je Niall.Sjela sam u auto i čekala da krenemo. Ubrzo je došao Niall, upalio auto i vrata su se počela otvarati, a mi smo polako počeli ići prema izlazu dok su se sve one cure micale sa strane. Vrišale su iz svega glasa i pokušale ući u arenu ali su uspjeli zatvoriti vrata na vrijeme.
"Ludo zar ne?" pitao me Niall.
"Definitvno. Ne bih ti željela biti u koži. Nimalo" rekla sam gledajući sve one cure.
CITEȘTI
Angel Without Wings #WWC
FanfictionI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.