"Nemaš pojma koliko si mi nedostajala!" zaderala sam se i još ju jednom zagrlila. "I ti svima nama. Pre mirno je doma" rekla mi je i nasmijale smo se. "Lou!!!" čula sam kako se Ariana dere iza nas i ubrzo su svi stigli, izgrlili i izljubili Lou. "Nialler... Sretan rođendan" rekla je Lou i zagrlila Nialla. "Hvala" odgovorio joj je sa smiješkom i zagrlio ju. "E, da! Skoro sam zaboravila" rekla je Lou i podigla desni kažiprst u zrak te iz torbe izvadila maleni poklon zamotan u ukrasni papir. "Ovo je od mame i mene. Sve naj naj i nadam se da će ti se svidjeti" dodala je i pružila Niallu poklon. "Aww hvala" rekao je veselo i otvorio poklon u kojem je bio David Beckham parfem. "Woow, hvala" rekao je i još jednom ju zagrlio. "Nadam se da smo pogodile" rekla je i nasmijala se. "Itekako jeste" rekao je Niall i nasmijao se. "Kad je koncert?" ispalila je kao iz topa Lou. "U 5 poslijepodne" rekao je Liam i uzeo njezin kofer te smo krenuli prema hotelu.
***
"Woow, ovo je... Predobro" rekla je Lou kad je ušla u sobu gdje smo bile mi cure. "Raskomoti se" rekla sam joj i pokazala na krevet. Ariana i Sophi otišle su van s Liamom i Harryjem, a Niall i Louis otišli su do arene spremati stvari za koncert. "Dođi tu" sjela sam na krevet i pozvala Lou kraj sebe. Sjela je pored mene i nasmijala mi se, a onda sam ju opet zagrlila. "Pričaj mi sve, što ste sve radile ova tri tjedna bez mene, kako je u Londonu, ma sve mi ispričaj" rekla sam veselo i pogledala u Louine zelene oči.
"Nemam ti baš što previše reći, malo je tiho bez tebe, mama i ja smo bile zauzete, došla je teta iz Madrida s djecom tako da sam se igrala s njima, i tako... E da, imam jednu novost" rekla je i nasmijala se veselo. "Ajde pričaj!!" rekla sam nestrpljivo. "Ja..." počela je. "Ti si trudna. OMG!!" počela sam vrištati i skakati po sobi. Lou me uhvatila za ruke i stavila ruku na moja usta da prestanem vrištati. "Nisam ludo šašava" rekla je i pustila me te se nasmijala. Smiješak s mojeg lica se maknuo i bila sam nestrpljiva. "Nego?" pitala sam ju sa skupljenim obrvama i podigla ruke. "Imam dečka" rekla mi je i pogledala me. "AAAA!!!" vrisnula sam i stavila ruke na usta te raširila oči. "Što je?" pitala me. "Pričaj mi apsolutno sve o njemu" rekla sam joj i odvukla ju na krevet "Imamo dobra dva sata do koncerta" dodala sam i pogledala na sat. "Pa... Ima 19, kao ja, ima smeđu kosu, nosi naočale, one štreberske znaš, onda.... Ima predivne zelene oči , visok je, mršav, s pločicama, prezgodan je, pažljiv, dobar, ma dušica je, zove se Brooklyn (to mi je ime prvo palo na pamet) upoznala sam ga prošli tjedan na bazenima, i onda je sve počelo. Pozvao me van, upoznali smo se i zaljubili. I sad smo skupa tjedan dana" objasnila mi je i nasmijala se od uha do uha.
"Awww, ima predivno ime, a prema onome što si rekla, izgleda uuuh" rekla sam i nasmijala se. "Još bolje" rekla je Lou i nasmijala se "Mogu ja pod tuš tu?" pitala me. "Mhhm" kimula sam glavom "Tu je kupaonica, samo se ti istuširaj, idem si ja spremiti odjeću za koncert" rekla sam joj. Lou je iz kofera uzela neku svoju odjeću i krenula prema kupaonici pa se zaustavila i pogledala me. "Što ćeš obući?" pitala me. "Haljinu koju sam kupila nedavno" rekla sam joj. "Kakva je?" pitala me. "Kratka tamno plava... Vidjet ćeš" rekla sam joj i nasmijala se. Slegnula je s ramenima "Ok" rekla je i ušla u kupaonicu i zaključala se.
Otvorila sam ormar i izvadila vješalicu na kojoj je bila plava kratka lepršava haljina. Odlučila sam ju obući za koncert, uzela sam srebrne sandale iz kofera te bež hulahopke. Baš kad sam krenula da si nakovrčam kosu, zazvonio mi je mobitel na krevetu. Uzela sam ga i pogledala na ekran.
Niall je sexy <3
Stvarno? Jao Niall, opet si mi prčkao po mobitelu, to će te koštati. Nasmijala sam se i javila se. "Molim?" rekla sam. "Yo, jesu došli ovi?" pitao me Niall na onom irskom naglasku na što su meni zaplesali leptirići u trbuhu. "Nisu još. Što radiš?" pitala sam kao budala iako sam znala gdje je i što radi. "Baš sviram nešto s Louisom, glupiramo se, spremamo se i tako... Ti?" pitao je natrag. "Ja i Lou se spremamo za koncert, doći ćemo ubrzo" rekla sam mu. "Aha... Ok, imam ti nešto reći" rekao je. "Da?" pitala sam. "Poslije te vodim nekamo" rekao mi je. "Aaa, stvarno? Kamo to?" pitala sam znatiželjno. "Ma da, da ti slučajno ne bih otkrio, saznat ćeš. Sve u svoje vrijeme, sve u svoje vrijeme" rekao je. "A daj... Nisi fer" rekla sam mu. "Aha" odgovorio je. "Uglavnom, ja sam uzbuđena, idem se spremat, bye, volim te" rekla sam. "I ja tebe više" rekao je i poklopio.
***
Nakovrčala sam lagano kosu, već je bilo 16:00
Već?!
Lou je obukla kratku lepršavu bež suknju i crnu majicu na bretele te obukla Conversice. Kosu je spustila i ispeglala. "Izgledaš predivno" rekla sam joj i izvadila haljinu s vješalice. "Woow, haljina je predivna" rekla mi je. Obukla sam ju i okrenula leđima prema njoj. "Možeš mi ju zakopčati?" pitala sam ju i maknula kosu. Zakopčala mi ju je i okrenula sam se prema njoj. "Predivna si" rekla mi je. "Hvala" rekla sam i nasmijala se te sjela na krevet. Obukla sam sandale i otišla u kupaonicu. Baš kad sam se mirisala Victoria's Secret parfemom, netko je ušao u sobu. "Jessica je tu?" pitao je.
Niall.
"Da, u kupaonici je. Idem ja van, uživajte" rekla je Lou i otišla zatvorivši vrata iza sebe. "Jess?" pitao je Niall i pokucao na vrata kupaonice. "Možeš unutra" rekla sam i stavljala maskaru. Otvorio je vrata i pokazao glavu. Kad me vidio, samo je raširio oči i ušao unutra. Pogledala sam ga i nasmijala se. "Što je Niall?" pitala sam. "Volim te" rekao mi je i iz sve snage me zagrlio i poljubio. "Woow, i ja tebe volim" rekla sam mu i stavila ruke na njegove obraze i nasmijala se. Obgrlio me oko struka i zagrlio. "Idemo?" pitao me. "Mhmm, još samo malo, idi se spremi" rekla sam mu i nasmijala se.
***
"Još malo, još malo, još malo, još malo" govorila je Lou dok smo sve četiri u prvom redu čekale da dečki izađu. Sve smo joj se nasmijale "Ma doći će oni sad" rekla je Sophi i zagrlila ju oko ramena. Uskoro je počela pjesma She's not afraid i dečki su izletjeli van i svi su vrištali. "Doma sam!!!" derao se Niall. Svi smo se nasmijali.
***
"Samo malo, molio bih vas da se svi stišate" rekao je Harry i svi su zašutjeli. "Hoćemo Niallu pjevati sretan rođendan?" pitao je na što su svi opet vrisnuli a Harry ih je opet uspio utišati. Niall je samo stavio ruke na lice i nasmijao se. "1, 2, 3... Happy Birthday to you..." pjevali smo svi zajedno i Paul je pomogao Lou, Sophi, Ari i meni da se izvučemo iz tribina i popele smo se gore i svi smo zajedno zagrlili Nialla. "Volim vas" rekao nam je i nasmijao se. "I mi tebe" rekao je Louis. "I vas sve volim" rekao je u mikrofon i obratio se svim onim curama koje su bile tamo i nasmijao se "Sve vas obožavam, najbolji ste, hvala vam što ste tu" dodao je i pogledao nas. Mi smo svi samo stajali iza njega i slušali ga. "Ali vas volim sve još više" namignuo nam je i zagrlili smo se svi opet.
***
"Ljudi, vi ste stvarno ludi" rekao nam je Niall kad smo se popeli liftom na naš kat i ušli svaki u svoje sobe, no Niall me zaustavio na hodniku. "Spremi se i dođi do naše sobe" rekao je i namignuo mi.
"Dogovoreno" rekla sam veselo i poljubila ga u obraz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej, evo parta, nadam se da vam se sviđa. Trebalo mi je oko sat vremena da ga napišem i woow, još malo do 1000 readova hvala vaaam... Posvete opet idu Dori, Dorotei, Jovani Mariji i @malaZaynova jer su naj naj naj naj naaaj!!!
P.S OMG JESTE ČULI PILLOWTALK? :O :O OMG JA SAM JU DOSLOVNO ČULA 8781645283 PUTA U 3 DANA... https://www.youtube.com/watch?v=C_3d6GntKbk SLUŠAJTE PJESMA JE VRH (BAREM MENI)
Love ya
~K A R L I T A xx
YOU ARE READING
Angel Without Wings #WWC
FanfictionI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.