Part 11

463 41 6
                                    

"Ne spava bez brige, čekaj, idem po njega samo malo. Igra se s Gregom" rekla nam je Denise smijući se. "Hah ajde, čekamo" dodao je Niall kroz smijeh. Kada je Denise otišla, ja sam pogledala Nialla i umalo mi je vilica pala. "Što je? Što me gledaš?" "N-N-Niall... Ja... Ja te volim!!!" poskočila sam s kreveta, pljeskala rukama poput malenog djeteta a onda sam se bacila na Nialla i zagrlila ga najjače što sam mogla.

"Hvala hvala hvala hvala i još milion puta hvala Niall!!! Volim te!!!" "Uff hahah gušiš me Princess haha... Volim i ja tebe jako hahaha" "Nemaš pojma koliko mi ovo znači! Najbolji si dečko! Obožavam te!!!" "I ja tebe". Poljubila sam ga i vratila se kraj njega na krevet. Ubrzo smo vidjeli kako se neko približava. Trči i smije se. Dolazi. Sve je bliže. I... Moj bože! "Niall... Isti ti" gledala sam u ekran dok nam se Theo nasmiješio i gledao nas svojim predivnim plavim okicama a onda prstom pokazao na Nialla. "Da ljubavi... Uncle Niall je tu. Zvao je da te vidi kako si veliki. Da" govorila mu je Denise nježno.

"Bok ljubavi.. Theo! Vidi gdje sam! Nedostaješ mi miško, nadam se da će uncle brzo doći kući da te vidi. Bože kako si izrastao veliki dečko" Niall se smijao i 'razgovarao' s Theom dok nas je on pomno pratio i smijao se te mahao ručicama. Onda je prstom pokazao u mene i mahnuo mi. Nasmijala sam se i mahnula nazad. Začuli smo maleni Hello na što smo se svi nasmijali. A ond je Theo nestao. Otrčao je po nešto.

"Denise, što sad izvodi ovaj mali vražićak?" upitao je Niall. "Čekaj sad ćete vidjeti hah". Čekali smo neko vrijeme i onda smo začuli nekakvo zujanje. Wtf? Što izvodi ovo dijete tamo haha? Nakon nekog vremena pojavio se Theo u svojem autu (na akumulator) i pravio se važan kako on vozi auto kakav ima uncle Niall i da je on sad 'glavna faca u gradu'. Svi smo se nasmijali i razgovarali još neko vrijeme.

Nakon pola sata...

"Dobro Niall.. Idemo mi spavati veće je kasno. Ajde laku noć, uživajte vas dvoje" "Laku noć Denise" rekli smo Niall i ja zajedno. Sat je uskoro odvanjao ponoć a mi smo još bili budni. Ušuškali smo se u krevet, Niall je omotao ruke oko mene a ja sam stavila glavu na njegova predivna prsa slušajući njegove otkucaje srca. Ujednačeni i predivni. Želim da ovo traje zauvijek. Danas mi je uljepšao život. Ležali smo tako par minuta u tišini dok se Niall igrao mojom kosom.

(Niall pov)

Ova noć je predivna. Ona u mojem naručju, ja se igram njenom kosom, neopisivo. Ne želim da se ikada odvoji od mene. Želim da je uvijek kraj mene. Ona je dio mene i jednostavno ne mogu bez nje. Mislio sam da je zaspala jer je bila u tišini a onda je podigla glavu i pogledala me u oči. "Volim te" rekla mi je pospano. Oči su joj se zatvarale same.

"I ja tebe volim Princess. Ajde, spavaj. Ja sam ovdje" rekao sam joj i poljubio ju dok je sat otkucao ponoć. Dok je ona spavala, ja nisam mogao zaspati. Mučilo me nešto. Razbijao sam glavu raznim pitanjima. Znam da za dva dana krećemo dalje na turneju i morat ću se odvojiti od Jess, ne znam koliko dugo. Ako ju pitam hoće li ići sa mnom, ne znam da li će pristati, ali opet ako ju ne pitam, neću se osjećati dobro. Ma pitat ću ja nju ujutro.

***

Zrake sunca probijale su se kroz prozor do našeg kreveta gdje sam želio zagrliti moju princezu, ali kad sam to učinio, ništa. Prazno. Jess nema. Gdje je? Fuck! Otvorio sam oči i u panici se podigao na krevet i podbočio na krevet jednom rukom, a onda sam vidio Jess kako stoji na terasi u mojoj majici i u gaćicama. Prošla je rukom kroz kosu i gledala London.

Tiho sam ustao s kreveta i izašao na terasu samo u boksericama i omotao ruke oko njenog struka i zabio glavu u njen vrat ostavljajući malene poljubce tamo. "Dobro jutro Princess". Prošla je rukom kroz moju kosu i okrenula glavu prema meni te me poljubila. "Dobro jutro. Kako si spavao?" "Ja? Odlično. Ti? I koliko si već budna?" "Ja sam spavala poput bebe i budna sam otprilike pola sata" "aham... A zašto mene nisi probudila hmm?" govorio sam i škakljao ju po vratu jer znam da joj je vrat slaba točka. "Spavao si poput bebe i bilo mi te žao buditi" "A da?" "Da. Presladak si dok spavaš" " Ti si predivna ovako ujutro dok stojiš na terasi samo u mojoj majici znaš?".

Zacrvenila se na moje riječi i ja sam ostavio jedan poljubac na njenom lijevom obrazu. Okrenula se i omotala ruke oko mojeg vrata i poljubila me. Uzvratio sam poljubac, i odjednom ju podigao u marriage style dok je ona opet omotala ruke oko mojeg vrata da ne padne. Odnio sam ju nazad u sobu i polegao na krevet. Poljubio sam ju i zagledao se u njene oči. "I? Što ćemo danas raditi. Ja imam slobodan dan. Možemo biti cijeli dan ovdje i ne raditi ništa ili...?" "Ili ćemo ići van u lunapark. Baš mi se tamo ide danas" rekla mi je nasmiješeno i zagrlizla usnu.

"Stvarno? Ti bi u lunapark danas?" "Da! Nisam tamo bila već dugo" rekla je napravila puppy face. Ne mogu joj odoljeti. Obožavam ju. I njenu predivnu plavu kosu, i te plave oči i nju samu. "Dobro, idemo u lunapark" zakolutao sam očima i pogledao ju. Na njenom se licu pijavio ogromni osmijeh. "Stvarno idemo?" pitala je zanosno poput malenog djeteta. "Da. Ako želiš" "Da da da da da... Jeeej... Hvala Niall volim te!!!" zagrlila me i poljubila a onda se provukla ispod mene, ustala i počela skakati po sobi i pljeskala je rukama. Dijete. Gora je od djeteta. Ja sam se smjestio na krevet i gledao kako je sretna. Počela je skidati majicu a onda se okrenula prema meni.

"Khm khm? Niall? Mislim nepristojno je buljiti. Okreni se da se presvučem molim te" "Nema šanse. Baš si predivna. Ne trebaš se ničeg sramiti. Presvuci se i onda idemo. Ajde" "Niall.... Molim te. Okreni se hahaha ili zatvori oči" "Neću. Presvuci se tu hahha" "Ma nema šanse. Idem u kupaonicu". Isplazila mi je jezik i ušla u kupaonicu zalupivši vrata za sobom. Ustao sam s kreveta i iz ormara izvadio jedne traperice, neku sivu majicu, obukao se, obuo Conversice i stavio na sebe Playboy parfem. Kosu sam spustio na lijevo i sjeo na krevet te pričekao mladu damu da se izvuče iz kupaonice.

(Jessica pov)

Nadam se da se ova ljenčina spremila.

Ma spreman je, samo se ti požuri inače će otići bez tebe.

Ti to meni?

Vidiš li nekog drugog ovdje?

Začepi. Obukla sam majicu na bretele, vruće hlačice i obula sam plave Conversice. Kosu sam skupila u visoki rep i stavila sam malo šminke. Tiho sam otvorila vrata kupaonice i vidjela Nialla kako sjedi na krevetu i tipka po mobitelu. Koliko sam vidjela, izgledao je predivno.

Polako sam izašla i rukama mu zaklopila oči. "Jesi spremna napokon?" "Haha jesam se dugo spremala ha?" "Ne samo pola sata". Maknula sam ruke i on je okrenuo glavu prema meni. Pogledao me i nabacio osmijeh na jednu stranu te namignuo. "Izgledaš odlično".

Zacrvenila sam se i spustila glavu. Uhvatio me za bradu i podigao glavu pa sam ga gledala u oči. Sjajile su se na ovom svjetlu. Poljubio me i ugrizao za usnu. Odmakla sam se ustala s kreveta i doslovno ga vukla za ruku poput malenog djeteta. "Ajde Niall... Idemo. Želim toliko toga isprobati. Ajde" nisam ga mogla izvuči da se digne s kreveta jer je prejak.

Povukao me nazad tako da sam sjedila na njegovoj nozi i gledala u njegove oči sa smješkom. Omotao je ruke oko mojeg struka i zagrlio me. "Idemo" rekao je "Ajde hvala Bogu već jednom". Hodali smo do lunaparka i držali se za ruke. "Jess... Moram ti nešto reći-"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Što mislite da će se dogoditi? Votajte i komentirajte!! Hvala!!

Angel Without Wings #WWCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora