Odmah sam otrčala kat niže jer znam da je Niall užasno brz kad trči pa sam se brzo spustila niz stepenice i smijala se kao budala. "Čuvaj se!!! Irish bad boy dolazi po tebe!!!" derao se Niall s našeg kata. "Da!!! Već se bojim!!! Samo ti sanjaj!!" zaderala sam se i potrčala dalje.
Bosa.
U piđami.
Smijem se.
I trčim.
Ma odlično Jess. Baš si pametna.
Ah znam, kao 5 glupih.
Čula sam kako Niall trči iza mene i da je sve bliže. Sišla sam na 4. kat i trčala do lifta. "Sad ću te uloviti!" rekao je Niall iza mene. "Nećeš!" rekla sam i svom snagom ušla u lift i pritisnula gumb za 3. kat.
Malo olakšanje.
Lift se zatvorio Niallu pred nosom i kad sam mislila da će uspjeti ući u lift vrisnula sam, ali nije uspio.
(Niall pov)
Nije fer!
Glupi lift mi se zatvorio pred nosom.
Neće mi pobjeći.
Prije lifta najbrže što sam mogao otrčao sam dolje ali nisam ju uspio uloviti. Jessica je već bila dolje i trčala je prema drugom katu. "Što je pužu??!!! Prespor si??!!" zaderala se,nasmijala i nastavila trčati. "Vidjet ćeš ti uskoro kad te irish Superman ulovi!!" vratio sam joj i potrčao dolje.
Čuo sam njen smijeh i bio joj sve bliže. No, smislio sam super plan. Brzo sam ušao u lift i pritisnuo gumb za 1. kat. Kad sam stigao dolje, sakrio sam se u neki kut i pričekao da Jess dotrči.
Čekam...
Čekam...
Čekam...
Čujem njen smijeh i korake. Stiže. Kad je prošla pored mene iskrao sam se i svom snagom ju uhvatio oko struka i nespretno sam se spotaknuo o njene noge pa smo završili na podu.
Doduše, moja jadna Jess završila je gore jer sam ja pao na nju. "Ouuuch!!" zaderala se i nasmijala. Bio sam iznad nje i gledao njene predivne plave oči. Pogledala me i nasmijala se. Sva je bila zadihana i kosa joj je stršala na sve strane.
Preslatka je.
"Imam te" rekao sam joj i nasmijao se dok sam se podbočio o pod. Ljudi su izlazili iz soba, ali mi nismo obraćali pažnju na njih. Zanimala me samo ona i njena ljepota. "Ali... Nije moguće" rekla je i pogledala me. "Moguće je kad si lukav kao ja" rekao sam i namignuo joj. "Niall!!! Varao si! To nije fer!" rekla je zadihao i umorno pokušavajući me maknuti s nje. "Ali sam te ulovio" odgovorio sam joj "I zaslužujem nagradu" još sam dodao. "Nisi pobijedio pošteno" rekla je i zakolutala očima te napučila usne.
"Ali ipak sam pobijedio" rekao sam joj i ispučio donju usnu van i napravio 'puppy face' čemu ona ne može odoljeti. Počeo sam cviliti poput malenog psa i pogledala me. "Niall.. Ne radi to molim te" rekla je i stavila ruke na oči. Počeo sam cviliti još jače i glasnije. "Niall.. Nemoj!!" rekla je i još bolje poklopila oči na što sam ja zacvilio još jače. "Uuurrggghh.... Zašto si toliko prokleto sladak??" rekla je i omotala ruke oko mojeg vrata te me poljubila. A pošto sam ja već glumio psa i ispao budala, zalajao sam jednom i poliznuo ju po obrazu od sreće. "Joj Niall daj nemoj" rekla je i počela se smijati "Miči se s mene idemo gore" dodala je i maknuo sam se s nje.
(Jessica pov)
Ja ne vjerujem tko je tebi dečko. Ni ja. On je kreten. Niall nije kreten samo se voli sramotiti.
Ustali smo s poda. "Ajde cuko idemo gore" rekla sam mu i zagrlila ga. Niall se okrenuo "Skoči mi na leđa idemo gore" rekao je i postavio se.
Besplatan prijevoz!
Skočila sam mu na leđa, noge omotala oko struka a ruke oko vrata. "Idemo po stepenicama" rekao je. Poljubila sam ga na obraz "umorna sam" i rekla. "I ja sam. Idemo na spavanje i sutra imamo cijeli dan samo za nas" rekao je i polako krenuo gore niz stepenice noseći mene na leđima.
***
"Umoran sam k'o pas" rekao je Niall dok sam otvorila vrata sobe i sjela na krevet. "I ja sam" rekla sam mu "Možeš li ostati sa mnom noćas?" pitala sam ga. "A Ariana i Sophi?" pitao je Niall i sjeo na krevet pored mene te omotao ruku oko mojeg struka. "Imaju one gdje spavati bez brige" rekla sam mu i nasmijala se. "Ok onda idem po piđamu" rekao je Niall te izašao van iz sobe. Nije mu trebalo puno i vratio se samo s hlačama. Ja sam se već umotala u dekicu i gledala TV. "Slatka si" rekao je i legnuo pored mene na krevet i poljubio me u obraz. "A ti si polugol" odgovorila sam mu i nasmijala se. "Pa vruće je u sobi" rekao je te smo se obadvoje umotali u dekicu i zagrlili. Okrenula sam se prema njemu i pogledala njegove oči. "Volim te" rekla sam. "I ja tebe" poljubio me u čelo i položila sam glavu na njegova prsa te zatvorila oči.
(FLASHBACK)
(Ničiji pov)Usred noći Ariana i Sophia ušle su u sobu i zatekle Nialla i Jessicu kako slatko spavaju. "Aww Sophi daj ih pogledaj" rekla je Ariana i lupala Sophiu po ramenu. "Vidim. Preslatki su zajedno. Ali Ari... Imamo problem" rekla je Sophia.
Pogledale su se i Ariana je protresla glavom i dala joj 'objasni' look. "Pa šašavice, ne možemo tu spavati sad. Vidiš da su preslatki zajedno" objasnila je Sophia. Ariana se lupila po čelu tiho i ispustila jedan kratki 'Ahaaa, kužim' te se nasmijala. Još su ih jednom pogledale, nasmijale se te otišle u sobu pored. Naravno, pošto nisu imale gdje spavati, Liam, Harry i Louis su ih primili.
(END OF THE FLASHBACK)
(Jessica pov)***
Zrake sunca koje su se probijale u sobu i lagano budile Nialla i mene bile su nezaustavljive. Vodile su rat s nama. Mi nismo htjeli ustati, a zrake su se još bolje probijale na krevet. Ljutito sam ustala, pri čemu sam probudila Nialla, navukla zavjese i vratila se natrag u krevet. Niall je zijevnuo, protrljao oči i pogledao me. "Sretan ti mjesec dana veze babygirl" rekao mi je s još posve pospanim glasom i poljubili smo se. "Hvala Nialler, i tebi isto sretan mjesec dana veze" rekla sam i poljubila ga još jednom. "I...? Danas ćemo raditi što? Sunčano je, možemo bilo što. Sve što ti želiš" rekao mi je Niall i nasmijao mi se.
"Pa.... Prvo idem pod tuš, onda... Neznam dalje. Mogli bi van, što kažeš?" pitala sam ga i pogledala s raširenim očima. "Može, meni odgovara" rekao je i još jednom me poljubio. "Idem pod tuš" rekla sam i ustala s kreveta. "Ja ću biti tu" rekao je Niall i prošao rukom kroz njegovu plavu razbarušenu kosu. Ja sam iz ormara uzela bijeli grudnjak, neke šarene smiješne gaćice, sivu baggy trenirku i plavu majicu na bretele.
Ušla sam u kupaonicu, stavila odjeću na stolić u kutu i zaključala se. U kadu sam pustila toplu vodu i dok sam čekala da se voda natoči i zapjeni, jer sam stavila šampon prije, skinula sam se i pogledala svoje tijelo u ogledalu.
Još uvijek nikome golo vidljivo i toliko netaknuto. Jednostavno sam previše uplašena od toga. Pogotovo jer se radi o tome da nikad dosad nisam stupila u takvu vrstu odnosa iako imam 18 godina. Većina cura ima prvi sex već u 16-oj. Znam ali, ja jednostavno još nisam spremna. Ti si pametna cura, i svi znamo da će Niall čekati toliko dugo dok ti nećeš biti spremna na sex i dok mu nećeš vjerovati potpuno. To znam, to ti je prva pametna otkad si se pojavio u mojoj glavi znaš. A i ja sama znam da se Niallu ne žuri s tim. Obećao mi je da imamo vremena za to. Prva pametna?! Pa... Ma nema veze.
Još sam se malo promatrala u ogledalu a onda sam pogledala prema kadi koja se napunila vode. Ugasila sam vodu i ušla u kadu prepunu sapunice i pustila da topla voda zavlada mojim tijelom.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey 'tatosi... Ovaj part ima 1318 riječi, malo mi žao Jess jer ipak Niall je Niall a znate kako to ide kad 73 kile padnu na vas (Oops!!!). Nego... Ja i dalje očekujem votove i komentare i zamolila bih vas ako imate nekog tko ima wattpad a volio bi moju priču, slobodno podijelite i recite meni bi bilo drago da čitaju.... Posvete normalno opet idu Dorici, Jovani i Mariji curke naj naj naj ste mi i hvala vam na votanju i komentiranju svakog parta. Nadam se da vam se sviđa moja priča i da ćete ju pročitati do kraja.
Love ya :P
K a r l i t a ~ xx :* :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Angel Without Wings #WWC
Fiksi PenggemarI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.