Part 7.

570 51 28
                                    

Jadna mama je skoro pala u nesvijest ali je brzo došla sebi shvativši da nam u kući ne stoji ni manje ni više nego Niall Horan.. I još uz to moj dečko (što joj nisam rekla još, dodatni šok za moju jadnu slatku mamu) i cijelo sam se vrijeme smijala. Neznam kome, njoj jer mi ju je bilo žao ili njemu što ima najglupaviji ulet ikada. Došao je do nje i zagrlio ju s ogromnim osmijehom i počeo se smijati.

"Mama... Jesi dobro?" govorila sam uz smijeh. "J-j-ja... Ovo nije moguće" govorila je dok je grlila Nialla. "Moguće je da. Ja sam tu... Kako ste recite mi?" smijao se i pustio iz zagrljaja. "Šokirano vjeruj mi dragi moj. I molim te zovi me Monica" rekla je gledajući ga. "Ajde sjednite. Nećemo stajati ovdje cijelo vrijeme" rekla sam i sjela na kauč. "Mmhm... Doobro... Nego, teta Monica, mogu vas tako zvati da?" rekao je i pogledao moju namu. "Možeš naravno" rekla je mama kroz smijeh.

Ja sam se samo smijala. Bili su preslatki. Odmah su se sprijateljili.

"Super... Nego, čuo sam da jako volite moj bend, i da vam je bilo žao što niste mogli doći danas na koncert?" rekao je Niall uz osmijeh. "Jessica??" mama me prostrijelila pogledom. "Da mamice?" puppy pogled sam joj dala. "Ma nisam ja ništa rekla hahaha. Izetilo mi je" rekla sam. "Haha da Niall... Jesam, ogromni fan sam... Jade me zaludila.. Ona je počela i tako sam ja postala Directioner" rekla je mama uz ogroman osmijeh. "Veliko je zadovoljstvo imati ovakve brižne fanove teta Monica znate?? Nego, još sam čuo da bi željeli upoznati nas sve i doći na koncert?" rekao je sjedeći pored nje. "Pa da.. Bila bi mi to velika želja" rekla je.

Niall me pogledao i namignuo. Znala sam što to znači. Namignula sam natrag i krenula prema mami.

"Mama. Imamo iznenađenje za tebe. Zapravo... Tri iznenađenja" rekla sam. "Kako to?" pitala je začuđeno. "Lijepo. Samo ti prvo moram zatvoriti oči" rekla sam.

Zatvorila sam joj oči a Niall me samo pogledao začuđeno. "Kako tri iznenađenja" prošaptao je tiho pokazujući prstima broj tri. "Hotel Niall" šapnula sam mu natrag dok se on prisjetio. Lupio se po čelu i nasmijao. Izvadio je kartu za koncert sljedeću srijedu i stavio ju na stol ispred mame, izvadio mobitel i nazvao Harryija. Mama nije ništa čula jer je Niall razgovarao vani. Sve im je objasnio i dečki su ubrzo došli, polako ušli u kuću i sjeli nasuprot moje mame jako tiho i nije ih čula.

"Dobro Jess što se događa?" pitala je mama. "Evo mama još malo i moći ćeš otvoriti oči" rekla sam. "Dobro teta Monica.. Možete otvoriti oči" rekao je Niall.

Maknula sam ruke s maminih očiju i polagano ih je otvorila. Pred njom se našla karta za koncert, prvi red a nasuprot nje Louis, Harry i Liam. Niall sa strane kao i ja i smijemo se. Mama je ostala u šoku. Doslovno u šoku. Smrzula se praktički. Jadna moja mamica najdraža. Skočila sam do nje i zagrlila je najjače što sam mogla.

"Iznenađenje!" zaderala sam se. "Ovo-ovo je čudesno dušo. Ka-kak-kako si uopće-..." nije mogla govoriti od šoka. "Ne brini. Sve ću ti reći. Ispunila sam ti želju mama. Uživaj a Niall ti mora nešto važno reći" rekla sam i lupila ga lagano po ramenu. "Što je sad opet neko iznenađenje?" zakolutala je mama očima veselo. "Paa... Zapravo.. Ovo bi bilo iznenađenje za sve vas ovdje..." rekla sam i sve skupa ih pogledala. "Ajde onda pričaj Ni da čujemo" rekao je Louis i nasmijao se. "Hej Lou, mislim da su se naše sumnje ostvarile" lupio je Louisa i namignuo. Ovaj ga je pogledao začuđeno.

"Koje sumnje Liam...?" pitao ga je Louis s podignutim obrvama. "Pa znaš.. One..." pokazivao je očima na Nialla i mene, na što se Louis počeo smijati, a Harry im se pridružio. "Aaaaahaa... Teee sumnje!! I ja mislim" sjetio se Louis i počeo smijati zajedno s Liamom. "No Ni... Ajde... Što imaš za reći?" pitao je Harry Nialla. "Pa... Prvo... Vaša draga Jessica... Zapravo... Mi smo... Zajedno. U vezi. Od jučer" rekao je i odmah su mu obrazi poprimili laganu rozu boju. A i meni. "Danas Niall. Danas" ispravila sam ga. "Oh da... Danas" rekao je.

Svi su ostali šokirani dok je Niall to izgovorio. Omotao je lagano svoju ruku oko mojeg struka dok su nas svi gledali s velikim izmenađenjem u očima i velikom srećom. Mama je nabacila jako veliki osmijeh, ustala s kauča i zagrlila nas oboje. Tada su se i dečki ustali i napravi smo "group hug" nasred dnevnog boravka.

"To Niall. Bravo!" zaderao se Louis što nas je izmamilo na smijeh. "Ovo je san snova. Djeco, ja sam presretna. Prvenstveno zbog toga jer znam da je moja mala djevojčica u sigurnim rukama mladog i dobrog dečka" rekla je mama i potapšala Nialla po ramenu. "Znajte da je" približio me bliže sebi i nasmiješio se. "Čestitam Ni... Znali smo mi da se tu kuha nešto od početka. Bravo!" rekao je Harry mašući prstom ispred nas.

Svi su nam lijepo zapljeskali i mama je odjurila u kuhinju po čaše i neki aperitiv nemam pojma zašto.

"Djeco! Dođite. Ovo moramo proslaviti" derala se mama iz kuhinje. "Haha evo idemo!" rekla sam. "Ahaaa... Evo nas!" dodao je Niall.

Ja sam odjurila i dečki su stigli iza nas.

(Niall pov)

Noge su mi se odsjekle u koljenima kada sam ono izgovorio. Ali jesam. Još samo za hotel. Njezina mama je divna, stvarno divna osoba. Puna ljubavi i brige. Jess je na nju potpuno. Ušli smo u kuhinju i popili aperitiv, a onda me Jess lagano lupila po ramenu. Dobro. Idemo... 'Ajde Niall, možeš ti to. Samo mirno' mislio sam i uzeo dubok dah prije negi sam pitao.

"Teta Monica? Mogu vas nešto priupitati?" rekao sam nervozno. "Opet nekakvo iznenađenje?" pitala je njena mama veselo. "Neznam..." rekla je Jess uz smijeh. "Možeš naravno..." rekla je Jessicina mama. "Želio sam vas pitati... Bi li Jess... Mogla sa mnom u... Hotel? Mislim..." svi su se počeli smijati bez razloga, a meni je bili neugodno do neba neznam zašto. Teta Monica je došla do mene i protrljala me po ramenu dajući mi znak da se opustim jer je očito bilo nemoguće sakriti moju nervozu. "Može naravno. Bez brige. Samo vi idite i zabavite se" rekla je uz osmijeh. "Stvarno?" pitao sam. "Naravno! Pa neće joj ništa biti. S tobom je" rekla mi je.

Jessica je zagrlila mamu čvrsto "Hvala hvala hvala hvala i još milijun puta hvala mama. Ajde Ni.. Idemo! A ti mama imaj dobru zabavu s dečkima. Bok!" rekla je Jessica veselo.

Uhvatila me za ruku i krenuli smo van. Pozdravili smo se s ostalima i meni je bilo puno puno lakše. Na putu do centra vidjela je da sam bio nervozan. Zaustavila me, stala ispred mene i stavila ruke na moje užasno crvene obraze.

"Hej!" rekla je radeći malene krugove njenim palčevima po mojim obrazima. "Da?" pitao sam i omotao ruke oko njenog struka. "Bio si crven kao paprika" rekla je. "Idemo!" dodala je.

Poljubila me i doslovno vukla do centra koji je bio još uvijek pun ljudi ali ne toliko koliko je bio prije. Odlično. Došli smo u arenu i krenuli prema backstage-u da se presvučem. Jess me čekala ispred svlačione. Skinuo sam sa sebe odjeću koju sam nosio na koncertu, obukao neke traperice i bijelu majicu. Obuo vansice i stavio sam Playboy parfem. Vidio sam da ga Jess jako voli. Uzeo sam ključeve od auta i krenuo van.

"Spreman?" pitala me kad sam izašao. "Rođen spreman. Idemo" rekao sam. "Ajde" rekla je uz smijeh.

Uhvatio sam ju za ruku i odveo do auta. Ušli smo i krenuli prema hotelu koji je bio udaljen samo kilometar-dva od centra.

(Jessica pov)

Ja i dalje nisam vjerovala da me mama pustila da budem s Niallom u hotelu. Mislim, upoznala sam ga jučer i sve se nekako brzo odvija, ali sretna sam zbog toga... Ne bih željela previše brzati sa svime, sad ću pustiti da se sve odvija polako. Osjetila sam njegov Playboy parfem koji je mirisao božanstveno, njegove mišićave ruke, osmijeh, način na koji se odnosi prema meni, sve mi je to bilo čudno ali lijepo. Doveli smo se pred hotel i ušli unutra. Niall je krenuo prema recepciji, a ja sam ga pričekala ispred dizala. Vratio se s ključem sobe, ušli smo u lift i krenuli prema 6 katu hotela. Wow, previsoko. Izašli smo i hodali do sredine hodnika dok nismo stigli do sobe 608. Otključao je vrata i pustio me unutra.

"Dobrodošla u moje malo kraljevstvo. Raskomoti se" rekao je i pstio me u sobu. "Kraljevstvo? Niall, tu je roba u svakom kutku sobe, mislim... Mislila sam da si uredan ali..." rekla sam kad sarkastično razgledavajući po sobi. "Ma... To je zbog koncerta.. Pripreme i sve to znaš... Nego... Dođi lezi ovdje" nasmijao mi se.

Bacio se na krevet pokazujući mi da dođem pored njega. Sjela sam na krevet a on se približio meni s leđa i poljubio u obraz.

Angel Without Wings #WWCTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon