Part 17.

387 40 15
                                    

***

Ušle smo u sobu pretrpane svim raznim vrećicama i sve odložile na krevet dok su dečki hodali iza nas i smijali nam se. Svi smo ušli u našu sobu potpuno iscrpljeni. "Aaaaaaah..... Kao da sam maraton trčala" rekla sam iscrpljeno.

18:00

Shit!

Pa moramo se spremit za koncert. Imamo sat vremena do početka. Dečki su se već spremali u njihovoj sobi. "Cure!!! Spremajte se! I požurite!" derao se Louis s druge terase.

Mislim da ga je onda čuo cijeli Stockholm. "Idemo!!!" zaderala se Sophi nazad. Ustala sam s kreveta, iz svojeg dijela ormara sam izvadila 1D majicu bez rukava, košulju na koju sam oslikala '1D MiHeroes', skinny traperice i vansice. Ariana je obukla majicu s Liamovom slikom, vruće hlačice i visoke narančaste Conversice dok je Sophi obukla majicu na bretele sa slikom svih dečkiju, isto vruće hlačice i bijele niske Conversice. "Cure? A da mi odemo prije njih? Mislim... Želim doći prije njih" rekla je Sophi a Ari i ja smo se sam pogedale. "Woosh... Dobra ideja!! Idemo Jess?" pitala me Ari "Da... To uopće nije loše. Ali moramo imati maleni plan. Izaći ćemo tiho, iskrasti se iz hotela, i kad ćemo doći tamo, nazvat ću Nialla i reći da nas nema. Da smo već otišle. Cure. Ovo će biti predobro" rekla sam i ispužila ruku. Sve smo si dale 'high five' i spremile sve što nam još treba.

Polako i tiho smo se iskrale iz sobe i pogledale da možda jedan od njih nije vani. Provirila san i pogledala. "I? Jesu vani?" pitala je tiho Ariana. "Ne. Idemo. Brzo i tiho. Hajde hajde" šapnula sam im i sve smo se iskrale iz sobe. Na brzinu sam zaključala vrata i tiho ali brzo smo otrčale u lift i Ari je pritisnula gumb "Prizemlje".

Makar je par godina starija od nas, Sophi se ponaša potpuno djetinjasto. Predivna je osoba. I izvana i iznutra. Zabavlja se više od nas. Ma Ari i ja ju volimo poput sestre. Imam osjećaj kao da smo nas tri zajedno odrasle, potpuno se razumijemo.

Došle smo u prizemlje i 'ispalile' van iz hotela brzim korakom. Uputile smo se niz ulicu i nakon 10-tak 15-tak minuta, došle smo do arene koja se počela puniti nevjerojatnom brzinom. Naše karte za prvi red lijevo bile su spremne. Stale smo na kraj reda i čekale.

"Zovi sad" rekla mi je Sophi i sve smo se dobro nasmijale. Neke su se cure okrenule i jedna od njih me primjetila tko sam i zagrlila me. I Arianu i Sophi isto. "Vi ne znate koje ste sretnice. Imate najbolje dečke na svijetu" rekla nam je nasmijala se. "Imaš kartu za backstage?" pitala sam ju. "Ne nažalost. Ali... Barem sam tu. To mi je dovoljno" rekla mi je pomalo tužno ali i sretno u isto vrijeme. "Kako se zoveš?" dodala sam. "Ellie" rekla mi je nasmijala se. "Eliie... Imaš predivno ime. Možeš li na minutu zatvoriti oči? Imam jako maleno iznenađenje za tebe" pitala sam ju i stavila ruku na njeno rame. "Dobro" rekla je i čvrsto zatvorila oči.

Pošto mi ju je bilo žao radi VIP propusnice za backstage, u ruke sam joj stavila svoju kartu. Iovako ionako ću ja u backstage. "Dobro. Možeš otvoriti" rekla sam joj i kad je otvorila oči ostala je u šoku. "Ali... Ali... Ali..." nije mogla ništa reći. "Nema ali... Ja ionako idem u backstsge poslije. Upoznaj dečke i zabavi se s njima. Dobro?" rekla sam joj i bacila mi se u zagrljaj. Sve tri smo ju zagrlile i poljubile. "Hvala vam puno. Najbolje ste" rekla nam je i skoro počela plakati.

Od sreće.

"Zaslužuješ to. Svi zaslužuju. Samo ti uživaj poslije s njima i lijepo se provedi" rekla joj je Sophi i još jednom se nasmijala. Sve nas je opet dobro zagrlila i red se pomaknuo.

***

"Ajde, hoćeš zvati?" pitala me Sophi i lupila po ramenu. "Ouch! Hoću idem evo" rekla sam i iz torbice izvadila svoj bijeli IPhone 6. Tražila sam po imeniku s brojevima i... Aham. 'NiallerIsSexy:*'.

Angel Without Wings #WWCWhere stories live. Discover now