Part 22.

370 34 10
                                    

***

Izašla sam iz kade i stala na ručnik dok je voda kapala na ručnik. Umotala sam kosu u jedan i obrisala tijelo te se obukla. Umila sam se, obavila jutarnju rutinu i izašla iz kupaonice u sobu.

No, što tamo vidim?

Niall na krevetu, zaspao. Opet. Odlučila sam ga probuditi pa sam uzela čašu sa stola, natočila hladne vode i zalijala ga po kosi.

"Aaa!!!" Niall je vrisnuo i ustao kao da je sanjao noćnu moru dok su se kapljice vode slijevale kroz njegovu kosu niz obraze. "Da i tebi dobro jutro" rekla sam i počela se smijati. "Jel ti mene hoćeš ubiti?" pitao me Niall ustavši iz kreveta. "Ne. Samo probuditi" rekla sam i protrljala kosu o ručnik dok mi je Niall prišao s leđa i omotao ruke oko mojeg struka. Zatim, da mi se osveti počeo me škakljati.

Na što sam se ja smijala i vrištala u isto vrijeme.

"Niall!!" derala sam se i smijala. "Nemoj!!" "Voliim te!!!" Niall je rekao i stao me škakljati. Obgrlio me, zabio svoju glavu u moj vrat i poljubio me. "Niall... Obuci se i idemo van" rekla sam i nasmijala se opet. Nasmijao se i on i poljubio me još jednom. "Kamo idemo?" pitao me.

"Neznam... Negdje ćemo se šetati" rekla sam i okrenula se prema njemu te omotala ruke oko njegovog vrata. Nasmijala sam se i trepnula par puta. Niall me poljubio i zagrlio. "Ovo će biti super dan" rekao je Niall "I pre super" dodala sam i nasmijala se. "Idem se obući i idemo" rekao je i poljubio me u obraz te otišao u svojoj piđami do njihove sobe. Ja sam iz ormara izvadila blijedo plavu suknju te bijelu majicu na bretele s motivom emojia ^^ te sam uzela crne Conversice. Kosu sam lagano nakovrčala i obukla se.

Baš kad sam obuvala drugu Conversicu, u sobu je ušao Niall. Odmah mi je pogled stao na njegovom look-u tj. 'Punk' majici, crnim poderanim trapericama i bijelim visokim Conversicama. Neuredne čuperke plave kose sada je spustio na desno. Ušao je u sobu i pogledao me raširenih očiju dok sam ga gledala i obuvala cipele. "Woow" bilo je jedino što je mogao reći. "Što je?" rekla sam te se nasmijala i ustala s kreveta kad sam se obula. "Woow" opet je ponovio i zatvorio vrata sobe. "Što je Niall?" pitala sam ga i pogledala se u ogledalo da vidim da možda nešto nije u redu. "Ti... Ti si nestvarna" rekao je Niall i prišao mi dok sam se ja okrenula i pogledali smo se u oči.

Njegove oči sjajile su se neopisivom svjetlošću koja je izražavala tu plavu boju njegovih očiju. Nasmijao se pokazavši svoje predivne bijele zube. Bijele poput snijega. Približio mi se dovoljno blizu da su se naša tijela spojila. Osjetila sam miris njegovog 'Playboy' parfema i nasmijala se. "Mirišeš odlično" rekla sam i pogledala njegove oči koje su se i dalje sjajile.

"A ti izgledaš predivno. Toliko slatko i nestvarno" rekao je i onda me poljubio omotavši ruke oko mojeg struka. Zagrlila sam ga oko vrata i stala na prste jer je Niall podosta visok. "Još nisam spremna. Još malo i bit ću" rekla sam mu. "Dobro... Ja ću sjesti tu i čekati" rekao mi je i namignuo. "Hvala" rekla sam i poljubila ga na obraz te otišla do kupaonice, uzela moj 'Victoria's Secrets' parfem i stavila ga na sebe. Stavila sam malo maskare i 'Baby Lips' rozi labelo te se još jednom pogledala u ogledalo.

Izašla sam i Niall se okrenuo prema meni. "Preslatka si" rekao mi je. Osjetila sam kako su mi obrazi crveni pa sam samo pognula glavu. Niall mi je prišao i prstom me primio za bradu i podigao glavu gore tako da sam opet gledala njegove oči. "Predivna si dok se crveniš" rekao mi je i prstom lagano bocnuo moj obraz i poljubio ga.

Pružio mi je ruku.

Prihvatila sam ju i isprepleli smo naše prste te smo krenuli van. Ključ sobe ostavila sam u susjednoj sobi da cure mogu unutra, pozdravili smo se s Harryijem koji se jedini probudio i krenuli niz stepenice do izlaza. "Zašto jednostavno nismo išli liftom?" pitala sam ga kad smo hodali prema 4. katu. "Zato jer je ovako zabavnije i mogu gledati kako tvoja lijepa plava kosa vijuga i kako imaš dobre noge" rekao mi je Niall i nasmijao se budalasto. "Niall!!" rekla sam glasnije i udarila ga u rame. Skupila sam obrve i pogledala ga čudno. Okrenuo se i pogledao me ispod oka te obrvama išao gore-dolje.

Nasmijao se poput malenog vraga. "Ti si stvarno najperverznija osoba koju ja znam" rekla sam mu i pogledala ga. "Grrr" odgovorio mi je i pokazao zube kao da se sprema da me ugrize. Već smo se spuštali prema 3. katu, a ja sam se samo lupila po čelu i počela smijati. "Niall ti.... Ti si stvarno poludio" rekla sam kroz smijeh. "Za tobom uvijek" odgovorio mi je i čvršće uhvatio za ruku. "Mhmm" odgovorila sam i kimnula glavom te zakolutala očima "Nego... Kamo?" pitala sam i pogledala u njega.

Gledao je naprijed.

Shvatio je da buljim u njega i nije mogao sakriti osmijeh pa mi se okrenuo i trepnuo par puta. "Jesi pijan?" pitala sam i skupila obrve. "Ne... Samo zaljubljen" rekao mi je i zaustavio me nasred stepenica. "Što je sad?" pitala sam ga i pogledali smo se. Sagnuo se i njegove tople i ružičaste usne našle su se ispred mojih. Njegov dah škakljao je moje usne a onda su te iste tople i ružičaste usne dotakle moje praveći jedan predivan poljubac. "Ne dam te nikome" rekao mi je i poljubio na blic par puta "Pripadaš meni i nikada neću dopustiti da te netko povrijedi ili da ti naudi na bilo koji način" dodao je i poljubio me još jednom.

Skoro sam zaplakala ali sam se suzdržala. Mali smiješak pojavio se na mojim usnama i pogledala sam ga. "Samo tvoja" rekla sam i zagrlila ga.

Nasred stepenica.

***

Hodali smo tako Niall i ja po centru Stockholma zadnji dan. Sutra rano ujutro idemo za Norvešku, pa ćemo ovaj zadnji dan iskoristiti najbolje što možemo.

"Niall?" rekla sam i zavlačila taj 'L' dok me Niall pogledao i nasmijao se. "Reci babygirl" rekao mi je Niall. "Idemo do parka?" pitala sam ga. Toplo jutarnje sunce obasjavalo je cijeli grad i sve se savršeno vidjelo. "Može" rekao je Niall. Pljesnula sam rukama i poskočila lagano da mi se suknja ne digne previše. Opet smo isprepleli prste i kako smo hodali do parka, zavibrirao mi je mobitel u torbici. Izvadila sam mobitel i vidjela poruku od Lou.

Lou^^ : Hej sister... Ne bih smetala ali znam što je danas i samo ti želim reći sretan ti mjesec dana veze s Niallerom. Provedite se lijepo danas. Mama i ja te volimo i mogla bi i nazvati koji put. Pusa :*

Ja: Sorry haha.... Jednostavno smo svi prezauzeti iliti zabavom iliti poslom pa... Oprosti... I hvala ti :*  reci mami da ju volim i da ću ju nazvati večeras. Volim vas :*

Lou^^ : Volimo i mi tebe. Idem ja. Provedi se ti lijepo s Niallom bye :*

Pročitala sam poruku i spremila mobitel u torbicu. Prenijela sam Naillu poruku od Lou a on se samo nasmijao. Šetali smo se po dugim dugim ulicama, neki fanovi su primjetili Nialla, poneki su mu i prišli, neki su i pitali za mene, upoznali me i tako dalje i tako dalje ali pošto su shvatili da smo na 'dejtu' ostavili su nas miru dok smo Niall i ja ubrzo stigli do parka. Ušli smo i šetali se te razgovarali i smijali se svemu i svačemu.

***

Već je 14:00. Niall i ja cijeli dan šećemo po Stockholmu i trenutno sjedimo na klupici u parku. Niall se frajerski naslonio na klupicu i omotao ruku oko mojeg ramena dok sam ga ja samo pogledala i počela se smijati.

"Što je?" upitao me.

"Ma... Smiješan si" rekla sam mu i bocnula njegov obraz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Heeey!!!! Danas sam bila toliko zaposlena da se sama sebi čudim što sam uopće stigla objaviti part ali eto nadam se da vam se sviđa. I dalje očekujem komentare i votove i posveta opet ide Dorici, Jovani, Mariji i Dori za koju znam da bude pročitala moju priču ko ja njenu jel tak Dora_love je i ja mislim hahahha :* :* Ugl. Sve vas jako jako volim i svi ste vi moje bebe, potatoesi, dušice... Ma sve!!!

Love yaa xx

K A R L I T A^^

Angel Without Wings #WWCWhere stories live. Discover now