Part 18.

367 36 6
                                    

"Aww.... Baš ste slatke" čule smo iza sebe i okrenule se. Normalno, Niall podbočen na jednu stranu s prekriženim rukama i gleda nas.

*****

Sophi, Liam, Ariana, Niall, Louis, Harry i ja uputili smo se prema hotelu. Zapravo mi tri smo otišle minutu prije a dečki su nas slijedili. Mi smo se uhvatile pod ruku i bile poput malene djece. Večernja svjetla uličnih lampi osvjetljavala su nam put. Ipak je bilo 10 navečer. "Cure... Meni se uopće ne spava" rekla je Ariana. "Ni meni iskreno" dodala je Sophi i nasmiješila se. "Ni meni se uopće ne spava. Mogla bi ostati budna cijelu noć" rekla sam ja na kraju. "Hoćemo?? Možemo onda razgovarati o svemu i svačemu. Pa znate... Trač tu trač tamo..." rekla je Ari i mahala šakama između Spohi i mene. "Meni odgovara da ostanemo budne!" rekla sam "I meni! Bit će ovo super noć. Možemo naručiti nešto za pojesti i imati ćemo mi više nego odličan piđama party, što kažete?" nadodala je Sophia. "Dogovoreno!" rekle smo sve zajedno u isti glas dok smo hodale po trgu. Uskoro smo stigle pred hotel i pričekale dečke koji su se vukli za nama kao kišne godine.

Sigurno su umorni. Tako im je poslije svakog koncerta. A jadnici. Sva sreća pa poslije svakog koncerta dobiju dva dana slobodno. To je jedino dobro. Barem se mogu pošteno naspavati.

"Čekajte nas!" derao se Niall i potrčao prema nama. Pridružili su mu se ostali i zapravo to se pretvorilo u utrku tko će doći prije. Normalno, pošto je Niall krenuo prvi, prvi je i došao.

Logika.

"Ha... Ja sam došao prvi!" rekao je Niall i imao 'Silly dance' ispred hotela. "Nisi fer. Krenuo si prije nas" rekao je Louis sav zadihan. "Ljudi... Ja uopće nisam umoran. Uopće mi se ne spava sad. Ja bih ostao budan" rekao je Harry. Ostali su kimnuli glavom "Pa da. I ja isto. Ne spava mi se. Nimalo" dodao je Niall. "Ni meni. Nema šanse da idem spavat sad" rekao je Louis i odmahnuo rukom kao 'bitch please I'm fabulous' "Ni meni iskreno" dodao je Liam na kraju i prasnuo u smijeh. "Ni nama se ne spava uopće. Možete vi doći kod nas pa ćemo.... Ne... Doći ćemo mi kod vas. Veća je sigurnost da soba ostane čitava" rekla sam i nasmijala se. "Može. Idemo gore, presvucite se pa dođite" rekao je Harry kad smo ušli u hotel i uputili se prema 5 katu.

505!

Naša soba. Ari je otključala vrata naše, a Liam vrata njihove sobe. Ušle smo unutra i izula sam se te iz ormara izvadila laganu i nježnu piđamu s uzorkom medvjedića. "Cure, ja idem pod tuš" rekla sam im i uputila se prema kupaonici. "Dobro" čula sam Arianu kad sam već ušla i zaključala vrata. Skinula sam se i odjeću stavila u koš za prljavi veš te sam ušla pod tuš. Topla voda polila je moje tijelo pružajući toliko opuštanje i relaksaciju. Našamponirala sam kosu, oprala ju i oprala tijelo. Iz sobe sam čula neke glasove. Valjda su dečki došli. "Gdje je Jess?" mislim da je to bio Niall. "U kupaonici pod tušem!" zaderala sam se. "Dobro. Dođi tamo onda kad budeš gotova" rekao je Niall. "Dobro. Doći ću" rekla sam. Isprala sam šampon sa sebe i mojeg tijela te izašla van dok me zapuhnuo hladan vjetar.

Malo sam se zatresla, uzela ručnik, s kojim sam donekle posušila kosu, tek toliko da se ne cijedi voda s nje te ju omotala u ručnik. Posušila sam tijelo i obukla bijeli grudnjak i nekakve plave gaćice. Navukla sam piđamu i još jednom dobro protrljala ručnik i o kosu i maknula ga te objesila na vješalicu na vratima. Kosa mi je stršala na sve strane. Plavi čuperci bili su posvuda. Par puta sam prošla rukom kroz kosu da to malo smanjim. Kupaonicu sam počistila tako da je izgledala kakva je i bila prije nego sam ja ušla u nju. Izašla sam bosa van i iz ormara uzela par čarapa. Prve su mi pod ruku došle nekakve nježno plave stopalice. Slagale su se uz boju moje blijedo roze piđame s uzorkom smeđeg medvjedića na majici koji sjedi i u ruci drži zvjezdicu. Obukla sam ih a Sophi se baš spremala pod tuš. "Cure. Idem ja tamo. Vi dođete. I zaključajte vrata" rekla sam i uputila se prema sobi broj 506.

Ništa nego jedan korak van iz sobe, okret na lijevo, pa onda dva koraka naprijed, opet okret na lijevo i eto te. Ispred sobe 506.

Ništa lakše. Ušla sam unutra i vidjela Liama kako se šeće po sobi u svojoj piđami (koja je sačinjavala samo hlače) i kako traži nešto ili slično. "Bok. Ja došla" rekla sam tiho i ušla unutra te sjela na krevet. "Hej... Niall je otišao dolje. Naručili smo dvije pizze pa će pokupiti to sad i doći" rekao je Liam i legnuo na krevet. "Pravom ste dali da ode po to. Mislim da će to Nialler pojesti prije nego to dospije do 5. kata" rekla sam i prasnula u smijeh. "Misliš da bi ga poslali da smo imali koga drugoga? Pa jedino je on ostao. Svi smo se mi veće istuširali" rekao je Liam i onda je Harry izašao van iz kupaonice isto samo u hlačama. "Hej Hazz" pogledala sam ga i nasmijala se. "Hej Jess. Pa kad si se ti već istuširala?" "Pa... Sad maloprije. Došla sam prije minutu dvije" "E onda si brza" nasmijali smo se svi. "Znam... Hvala ti. Nego gdje je Lou?" pitala sam. Liam mi je prsto pokazao na terasu gdje sam vidjela Louisa, 100% isto bez majice, kako sjedi na terasi i gleda Stockholm. Polako sam izašla van i straga ga uplašila "Bu!!!" rekla sam. On se uplašio i pogledao me "Isuse Kriste... Nemoj me plašiti sad ću plakati" rekao je i plakao je. Lažno. Nebi bio dobar glumac.

Nikako.

"Došle smo!" čula sam cure. Sophi je nosila nekakvu laganu piđamu s kratkim rukavima kao i ja i šljokicama dok je Ari nosila svoju najdražu piđamu s kratkim rukavima s uzorkom malene pande kako spava. Svi smo sjeli na krevet, mi cure na jednu stranu a dečki na drugu stranu kreveta i čekali smo...

I čekali...

I smijali se...

Ali i čekali...

Kad onda... "Eto me!!!" zaderao se Niall nakon što je ušao u sobu i u rukama imao dvije JUMBO pizze. Cijela je soba zamirisala na što smo svi zatvorili oči i pustili jedan 'mmm'. "Jesu ostale cijele i gdje si ti tako dugo?" pitao je Louis. "Prvo. Ostale su cijele. Drugo. Tom dostavljaču trebalo je pola sata da se dovuče. I treće. Idem na brzinu pod tuš pa se vratim" rekao je Niall na brzinu i odjurio u kupaonicu.

***

Izašao je van, bez majice, i trljao je kosu u ručnik kojeg je poslije odložio sa strane i rukom prošao kroz njegovu predivnu plavu, doduše sad mokru i tamniju kosu. Padala mu je preko očiju pa ju je zabacio na desno i skočio na krevet. Pogledala sam na sat.

23:30

Stvarno?! Treba nam sat i pol da se istuširamo??? Nemoguće. I sjedili smo tako na krevetu dok Niall nije veselo pljesnuo rukama i poskočio na krevetu lagano na što je pridobio pažnju svih nas. 6 para očiju bile su uprte u njega. "Nego... Što ćemo raditi?" pitao je zanosno i veselo poput malenog djeteta. "Ja sam razmišljala... Mogli bi igrati 'Izazov ili istina' što kažete?" pitala je Sophi. "Da da da!!!" čulo se od svih nas. "Dobro tko počinje?" pitala sam "Ajde ja ću" javio se Harry "Dobro... Louis! Izazov ili istina?" "Uhmm.... Ajde izazov" rekao je Louis nakon vrlo kratkog razmišljanja "Dobro.. Izađi na terasu i zaderi se da si glup, što i jesi, ali iz sve snage" rekao je Harry i podlo mu se nasmijao, ponosan na sebe. Louis ga je lupio po ramenu "Nema frke. I nisam glup" rekao je te se veselo kao malo dijete otkotrljao iz kreveta i izašao na terasu. Rukama se uhvatio za ogradu i uzeo dubok dah

"JA SAM GLUUP!!!"

zaderao se iz petnih žila zadržavajući taj 'U' dok smo svi mi ostali krepavali od smijeha na krevetu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!! 1341 riječ. Par riječi više ovaj put... Opet zahvale za Lemonanda jer ljubaf vota i komentira na ama bas svaki dio i hvala ti puno!!! I isto tako za lost_in_neverlandnow zbog istog tog razloga jer stvarno komentirate i votate za svaki part i to mi puno znaci i hvala vam puno puno!!! :) :)

PS. PROCITAJTE I MOJU DRUGU PRICU!!!! HVALAA :) :) ;) ;) <3 <3 <3 ^^ ^^ ^^




Angel Without Wings #WWCTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang