Louis se vratio u sobu i sjeo nazad na krevet dok smo se mi ostali i dalje smijali kao budale. "Ha ha ha, strašno ste smiješni" rekao je Louis sarkastično zakolutajući očima i mahajući rukama.
Mi smo se donekle smirili "Ajde Tommo... Tvoj red" rekla je Sophi. "Um... Dobro... Da vidimo..." sve nas je gledao i razmišljao imajući prst na bradi. "Nialler!!" zaderao se iz čista mira.
"Pucaj" rekao je Niall dok ga je Tommo pogledao išavši obrvama gore-dolje i nabacio je vragolasti smiješak. "Dobro... Izazov ili istina?" pitao je Louis. "Izazov" odgovorio mu je Niall. "Odlično... Moraš poljubiti Jess najbolje što možeš" rekao je Louis dok sam ga ja pogledala i izbeljila oči. Shvatila sam da Niall bulji u mene pa sam se okrenula i nasmijala se s njim. "A dobro onda..." rekla sam sama sebi. Niall mi je prišao i poljubili smo se. Svi su iz neznam kako glupog razloga zapljaskali i vikali.
Budale.
Kreteni.
Magarci.
Idioti.
Zna da sam sramežljiva i onda mu da izazov da me poljubi pred svima.
Kad se Niall odmaknuo, ja sam se lagano zacrvenila "Aawww vidi kako si crvena!!" Louis je prstom pokazao na mene i nasmijao mi se slatko. "A začepiiii..." rekla sam i lupila ga po prstu držajući taj 'E' i 'I'.
"Niall tvoj red" rekao je Liam. Niall se nasmijao i sve nas dobro i pažljivo pogledao. Pogled mu je stao na Sophi. "Sophia!" rekao je veselo i pljeskao rukama. Sophi je samo zakolutala očima i pogledala ga. "Izazov ili istina?" "Izazov" rekla je Sophi. "Znači... Moraš otrčati kat ispod, pretrčati cijeli kat i derati se da si pijana" rekao je nasmijao se kao budala. "Ooohohoo!!!" mi smo rekli i prasnuli u smijeh. "Idem!!" rekla je Sophi i skočila veselo s kreveta dok smo mi svi izašli van iz sobe da ju čujemo. Otrčala je kat ispod "JA SAM PIJANAA!!!" zaderala se i držala taj 'A' jedno vrijeme. Par puta smo ju vidjeli kako je pretrčala i uskoro se vratila nazad.
Doduše malo zadihana ali odradila je izazov. Svi smo nazad sjeli na krevet i smijali se. "Ajde ajde malo pažnje moj red!" rekla je Sophi. "Arianica!!!" rekla je veselo "Da??" odgovorila joj je Ariana slatko i pogledala ju te trepnula okicama par puta. "Istina ili izazov?" pitala ju je. "Ajde idem i ja izazov" odgovorila je Ariana veselo. "Ok... Uđi u kupaonicu natoči hladne vode u nešto i polij se s tom vodom" rekla je Sophi. "Stvarno? Mislim... Da sam znala prije nebi se ni tuširala..." rekla je Ariana dok je ulazila u kupaonicu. Pronašla je nekakvu zdjelu, dosta veliku, natočila unutra vode i duboko udahnula.
"Ok... Mogu ja ovo" rekla je dok smo ju mi svi gledali s vrata. Stajala je u kadi i polila se vodom. Vrisnula je i skočila. "Aaa... Hladno hladno hladno hladno!!!!" govorila je par puta. Iscjedila je vodu sa svoje piđame i svoje sada već ponovno mokre kose te se vratila mokra na krevet. "Ja pitam... Jessicu" rekla je Ari i pogledala u mene.
O što li je sad smislila??
Mislila sam svašta onda. Pogledala sam ju i samo čekala. "Izazov ili-" "Izazov" rekla sam i prije nego je mogla dovršiti. "Brza odluka" javio se Harry. Nasmijala sam mu se "Normalno" i odgovorila. "Dobro. Hm... Sjedi Niallu u krilo i mrdaj guzicom" rekla je. Ja sam izbuljila oči kao 'Molim??!' i dala joj takav pogled. Niall se samo udario po čelu i počeo smijati. Mahnula sam rukom "Nema frke i ustala na krevet te stigla do Nialla. 'Dobro Jess ajde. Ma to ti je dečko. Nisi mala curica. Ajde' govorila sam sama sebi i sjela Niallu u krilo osjećajući njegovu erekciju te promrdala guzicom kao pas koji pokušava istresti vodu nakon kupanja. Svi su se počeli smijati uključujući Nialla i mene.
*** 02:00 ***
"Ajde opet ja pitam" rekla sam. Svi smo još bili potpuno budni i dalje igrali 'Bocu istine'. "Ja pitam... Harryja!" rekla sam dok sam pogledala u Harryja.
YOU ARE READING
Angel Without Wings #WWC
FanfictionI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.