Došle smo do centra i bio je potpuno prazan. Neobično. "Dobro Lou, što radimo ovdje sad?" "Ništa tu. Idemo arenu. Unutra nema nikog i unutre je iznenađenje." "Daj Lou ne zezaj me. Idemo doma. Doći će mi Ari i društvo. Ajde, idemo" rekla sam i povukla nazad. "Ne. Vjeruj mi. Dođi" nasmiješila mi se i vukla dalje u arenu. Popustila sam. Došle smo pred vrata a onda je Lou izvadila povez iz njene torbe. "Lou, što radiš sad?" "Okreni se molim te. To je dio iznenađenja." "Ti mene zezaš?" "Ne. Nimalo. Okreni se". Zakolutala sam očima i lagano se okrenula. Zavezala mi je oči i nism ništa vidjela. Pokucala je na vrata, ubrzo smo ušle i vodila me ravno. Sigurno je nešto opet spremila, to mi radi svake godine, uvijek nešto smisli. Nego, i tako me vodila i vodila i vodila i stale smo.
Osjetila sam da me pustila i sada sam stajala tamo negdje (u areni barem sam to znala), oko mene tišina i ja stojim... I stojim... I stojim... A onda sam osjetila da mi netko miče povez s očiju. Kada sam otvorila oči, ispred mene bili su dečki, Ari, Lou i njezina prijateljica. Stajali su iza predivne torte i počeli pjevati 'Happy Birthday'. Ja sam bila zatečena i nisam znala što bih učinila u tom trenutku, samo sam stajala tamo nasred arene (koja je bila pretrpana stvarima za današnji koncert) na pozornici ispred mojim anđela i najboljih prijatelja s suzama u očima. I ta pjesma nije bila kao ostale koje sam slušala sve ove godine. Ova je bila posebna, možda zbog ljudi koji ih pjevaju, možda zbog glasova, zbog godina... Neznam, bila je predivna jedinstvena i posebna.
Jedna je suza samo kliznula niz moj obraz, a Niall mi se lijepo nasmiješio i dotrčao do mene te me zagrlio podigao i zavrtio. Omotao je ruke oko mojeg struka, dok sam ja učinila isto, samo oko njegovog vrata, naslonila glavu na njegovo rame i zaplakala od sreće. "Sretan rođendan dušo. Rekao sam ti da imam iznenađenje. A čekaj koncert" "Niall... J-j-a.... Ovo.. Ovo je... Predivno. Hvala" spustio me. "Ekipa, hvala vam. Vi ste jednostavno najbolje društvo koje itko može poželjeti". Raširila sam ruke i svi su došli do mene i zagrlili me. Zajedno smo pojeli tortu i dan smo proveli u areni uživajući i smijući se, dok su dečki zamolili Paula i ekipu da sve pripreme što su dečki, naravno, prihvatili. Malo pomalo, sunce je zalazilo i nad Londonom je zasjao Mjesec i počele su svijetliti zvijezde.
"Dečki. Hvala vam na ovome. Stvarno ovo je najbolji rođendan do sada. Cure, idemo?" "Kamo bi ti sweety?" "Niall... Ako me želiš vidjeti na koncertu, onda me moraš pustiti da se odem spremiti. Po mogućnosti" "O to nebi bili dobro da te nema, onda bi nam ideja propala". Kad je to izgovorio, Louis ga je svom snagom lupio po glavi. "Pa daj šuti! Stvarno ne znaš držati jezik za zubima!" "Au! Hej! To boli!" "Nije šteta, ionako nema ništa unutra". Hej? Halo?! Vidi li mene netko ovdje? Što se događa? What the...? "Niall? Louis? Halo, dečki, može li mi netko objasniti što se ovdje zbiva?" "Ma pusti ga, blebeće gluposti" objasnio je Louis ukratko. Prekrižila sam ruke i pogledala ga čudnjikavo. "Louis? Ne glumi. Što se događa?" "Ma nošta ne brini. Ajde, idi se spremiti i dođite".
Dobro... Niall, ubit ću te. I tebe Hazz, i tebe Payno, i tebe Louis. Čuvajte se. Nego, pozdravile smo se s dečkima i požurile kući da se spremimo. Došla sam u sobu, a tamo su Sally i Kitty (mačkica) spavale na mojem krevetu. Slatkice malene. Iz ormara sam uzela hootkice (vruće hlaćice, kratke skroz) crnu majicu na bretele, bijelu prezračnu vestu na koju sam napisala "Niall is my king" i navukla sam Conversice, zalijepila par tetovaža, kosu skupila u visoki rep, uzela karte i požurila do arene.
***Kasnije na koncertu***
I tako... Stojim s Arianom u prvom redu, gledamo mi dečke, ona Hazzu ja Niallera i gubimo se u njihovim pokretima. Niallu sam pred noge bacila plišanca, uzeo ga je i poljubio, i nasmiješio mi se poput malenog vražička. Mmm...
(Niall pov)
Joj, ajde, Ni, izdrži. Još malo i poljubit ćeš je u backstageu, razmišljao sam dok sam gledao moju princezu. "Dragi naši najbolji, najluđi, najljepši fanovi, molio bih vas za malo tišine, naš Niall ima nešto za reći" rekao je Hazz dok sam ja sjeo na pod s gitarom u ruci. "Ajde Niall." rekao je Liam. "Dobro. Znači, prvo bih vam svima želio zahvaliti što ste ovdje s nama i što nam uljpšavate svaki koncert svojim dolaskom. Drugo, zamolio bih vas za potpunu tišinu, barem sada. Hvala." dvorana je utihnula i nastala je tišina. "Danas je ovdje jedna posebna cura kojoj bih htio reći samo nekoliko riječi. Nalazi se ovdje, ispred mene u prvome redu, s najljepšim plavim očima na svijetu i gleda u mene, njeno ime je Jessica i danas slavi 18. rođendan. Jess, rekao sam ti već danas to, i velim ti opet: ljubavi, sretan ti rođendan! Zabavi se danas ovdje, a ja te sad molim da se popneš gore, imam maleno iznenađenje za tebe"
(Jessica pov)
Molim?? Ovo nije istina. Ovo se jednostavno ne događa. Jedan od zaštitara mi je pružio ruku, a Ari me pogurnula naprijed "Hajde, što čekaš?! Idi gore k njemu" rekla je. Ja, onako šokirana, pružila sam zaštitaru ruku i on me izvukao iz hrpe fanova te poslao po stepenicama gore na stage. Cijela arena je počela vrištati i svi su gledali mene. Hazz je opet utišao dvoranu, a Niall je ustao s poda i došao do mene. Uhvatio me za ruku i odveo na sredinu. Ništa nisam govorila jer.. Nisam znala što bih rekla, bila sam šokirana, drugi put danas od iste osobe. "Sviđa ti se?" Ni je prošaptao. Kimnula sam glavom da i pogledala ga. Namignuo mi je i približio se te me poljubio, e tek onda je nastao kaos. Cijela je arena počela vrištati iz svega glasa i počeli su pljeskati, a Niall me poljubio jače, približio me bliže sebi i omotao ruke oko mojeg struka. Uhvatila sam ga oko vrata i uzvratila poljubac. Nakon nekog vremena sam se odmaknula, a Niall je iz đepa izvadio nekakvi papir. Pružio mi ga je zajedno sa svojim mikrofonom. "Čitaj molim te. Sjedni sa mnom i čitaj." Uzela sam mikrofon i papir te zajedno s njim sjela na pod. Dečki su nam se pridružili dok nas je arena gledala i čekala što ću reći. Niall je skinuo gitaru i stavio ju sa strane na pod te me zagrlio oko ramena. Približio se mojem uhu "Hajde čitaj. Ne boj se. Ja sam tu da ti pomognem" lagano je prošaptao i ugrizao me za uho. Okrenula sam se i nasmiješila se, on je učinio isto. Rastvorila sam papir, a na njemu su pisali neki razlozi i još neki mali tekst:
Sretan rođendan dušo. Iako sam te upoznao prošlog tjedna, imam osjećaj kao da te poznajem od djetinjstva. Želim da znaš , da mi značiš sve na ovom svijetu i da znaš zašto te volim. Čitaj dalje i uvjeri se u to da te volim najviše i da te nikad neću prepustiti nekome drugome i da nikad neću pustiti da budeš tužna bez razloga... Zbog čega si posebna?
Način na koji se odnosiš prema ostalim ljudima, to je ono što te opisuje najbolje.
Način na koji proizvodiš onaj predivni osmijeh.
Način na koji me gledaš dok sam na stageu.
Način na koji si mi ukrala srce, jednostavno.
Način na koji tvoje usne dodiruju moje praveći najljepši poljubac na svijetu.
Način na koji tvoje predivne ruke proizvode najljepši zagrljaj.
Način na koji slatko plačeš.
Način na koji spavaš poput malene bebe kada si sa mnom.
I način na koji voliš Nialla, kako si rekla, ne kao slavnog pjevača, nego onog sramežljivog, zaigranog Nialla.
Ljubavi, volim te. Posebna si i ne dam te nikome, pripadaš samo meni i volim te do Mjeseca i natrag. Tvoj Niall <3
YOU ARE READING
Angel Without Wings #WWC
FanfictionI bum! Tim sudarom, preokrenuo se cijeli moj svijet. Na bolje.