Part 12

422 38 23
                                    

U trenutku sam se ukipjela i pogledala ga zabrinuto. "Niall? Što se dogodilo? Reci mi" rekla sam jako zabrinuto i samo sam stajala tamo, držala za ruku i gledali smo se u oči. "Princess, sigurno znaš da za dva dana nastavljamo dalje turneju, i meni će biti jako teško odvojiti se od tebe-" prekinula sam ga poljubila i zagrlila.

Primila sam njegove obraze u moje ruke i gledala ga u oči sa smiješkom. On se nasmijao lagano i pokazao one svoje predivne bijele zube. "Niall, ako treba, idem s tobom i na kraj svijeta" rekla sam odlučno znajući što će reći i pitati. Njegove oči u trenu su se zasvijetlile i nasmijao mi se.

"Babygirl, jesi... Jesi li sigurna da želiš ići s nama?"

"Još pitaš?! Niall, to bi bilo ostvarenje svih mojih snova! Naravno da idem s vama!"

Čvrsto me uhvatio oko struka i par puta zavrtio na mjestu. "Mislio sam da ćeš se predomišljati cijeli dan" rekao je i poljubio me. Spustio me i uhvatio za ruku. "Hajde idemo više u taj lunapark, Hazz i Ariana nas čekaju tamo" "Bit će ovo dobar dan Niall... Jako dobar dan". Nasmijao se na moje riječi i krenuli smo puten lunaparka držeći se za ruke. Sve više nam se približavala vesela glazba i vriska djece. Iz daljine smo vudjeli dvoje poznatih lica. Pustila sam Niallovu ruku i zaletjela se Ariani u zagrljaj. Ona je učinila isto. Dečki su se zagrlili na onah njihov način i svi zajedno smo krenuli unutra.

***

"Woow Harry ovo je ogromno" rekla je zadivljeno Ariana kad smo stajali ispred Roller Costera. Sve te isprepletene pruge izazvale su maleni strah u meni. Niall me uhvatio za ruku i pogledali smo se. "Idemo?" pitao me. "N-neznam... Malo me strah. Nikad nisam bila na Roller Costeru" rekla sam. "Ali sad sam ja tu. Ne brini. Sa mnom si sigurna. Hajde idemo bit će zabavno" rekao mi je i zagrlio oko ramena. "Ajde Ari... Ne boj se. Ovo je predobro. Ovo moraš isprobati" nagovarao je Hazz Arianu. "Ali.. Ali izgleda strašno" rekla je. Dečki su nas nagovarali dobrih 15 minuta. Mi smo se dvije pogledale i zagrlila sam ju. "Gle, ako sad ne probamo, nećemo nikada. A.. I dečki su s nama" rekla sam joj uplašeno dok sam joj rukama išla gore-dolje po leđima. I ja sam bila uplašena ali ohrabrivalo me to što su Niall i Harry uz nas. Pogledale smo se i uhvatila me čvrsto za ruku. Pogledala sam Nialla i kimnula glavom. "Idemo" rekla sam. Dečki su se nasmijali i svi zajedno smo se približavali Roller Costeru. Kad smo sjeli na svoja mjesta (hvala Bogu bilo je 4 mjesta pa smo sjedili svi zajedno u jednom redu, dečki sa svake strane a Ari i ja smo bile jedna kraj druge i držale smo se za ruke moleći da ne padnemo) ubrzo smo se počeli penjati. "Nećete požaliti. Ovo je odlično" rekao je Harry pokušavajući nas 'ohrabriti'. "Ma hajde cure otvorite oči. Ovo je divan pogled. Sve se vidi. Hajde prije nego što zapravo počne vožnja" dodao je Niall i počeo se smijati s Harryjem. Uopće nisu bili smiješni. Ariana i ja bile smo užasno uplašene jer smo prvi puta bile na tome čudu i kad smo otvorile oči bili smo previsoko. I dalje smo se držale za ruke išli smo sve više i više i onda više nisam znala gdje sam. Samo me zapuhnuo snažan vjetar i ogromni zaokret. Počelo je. Okretali smo se i jurili ogromnom brzinom, Ari i ja smo vikale iz petnih žila jurili smo užasno brzo. 

***

Stali smo. Jedva sam izašla iz tog čuda i vrtjelo mi se u glavi pa me Niall samo uhvatio i počeo se smijati. "Ovo uopće nije smiješno Niall" "Da smiješno je hahahah" Niall se smijao dok smo hodali dalje po lunaparku tražeći novu zabavu.

***

"Ovo.. Je bilo... Ooodlično!!!" vikala sam i pljeskala rukama ko malo dijete kad smo Niall i ja odlazili iz lunaparka. Naime, Harry i Ariana su se odavno odvojili od nas. "I... Što ti se danas najviše svidjelo babygirl?" upitao je i pomazio me po obrazu. Pogledala sam ga i uhvatila za ruku. "Apsolutno sve. Ali nekako najviše ono gdje si mi osvojio ovog plišanca" rekla sam mu i pogledala u ogromnom medvjeda kojeg je Niall osvojio na jednoj igri...

FLASHBACK

Hodali smo po lunaparku i vidjela sam neku meni vrlo zabavnu igru. Povukla sam Nialla za rukav i pokazala na štand. "Još i to??" zakolutao je očima i pogledao me. Ispučila sam donju usnu i napravila 'puppy face' spojila ruke i lijepo ga molila dok nije pristao. "Uvijek padnem na tu tvoju ljepotu i slatkoću. Ajde idemo i to i gotovo onda" nasmijao se. Zapljeskala sam rukama i skakala oko njega kao maleno dijete. Došli smo do štanda i dobro pogledali koje su nagrade. Uočila sam ogromnog plišanca i opet povukla Nialla za rukav. "Niall... Ja bih ovog plišanca" pokazala sam i nasmijala se.

"Baš tog?" upitao je i rukom prošao kroz kosu. "Da Niall... Baš tog... Molim te" opet sam ga molila. "Ajde dobro" rekao je i platio za loptice kojim je trebao pogoditi sredinu mete da bi osvojio medvjeda. Imao je tri pokušaja. Prvog je promašio, drugog.. Isto tako... Na red je došla treća loptica.

Pogledao me i namignuo "Oprosti ako ne osvojim ovog medvjeda" rekao mi je, poljubio lopticu i skoncentrirao se na metu. Zatvorila sam oči dok je on zamahnuo lopticom i bacio. Pogodio je. Ravno u sredinu. Otvorila sam oči i bila sam presretna kad sam vidjela da ljubazni čovjek Niallu uručuje medvjeda.

Predao mi ga je i zahvalio se čovjeku i krenuli smo prema izlazu.

END OF THE FLASHBACK

"Niall ja sam umorna. Ja bi doma. U moj krevet. Na spavanje" zijevnula sam. Cijeli smo dan proveli u lunaparku i ubrzo se nad London spustila lagana tama.

Osvijetlile su se ulice dok smo Niall i ja držeći se za ruke stigli do hotela. Ušli smo u sobu i bacila sam se na krevet. Niall je sjeo pored mene i igrao se mojom kosom.

Položila sam glavu na njegovo koljeno i poljubio me lagano. "Jess.. Ako stvarno želiš ići s nama na turneju dalje, sutra moraš spremiti stvari znaš?" pogledao me brinući se. Ustala sam, sjela na krevet uhvatila ga za obraze i pogledala. "Niall... Sigurna sam. Idem s vama. Znam da će mi biti zabavno i bit će. Jer ćete vi biti sa mnom. I sutra ću spremiti stvari i doći ovdje dobro?" pravila sam male krugove po njegovim obrazima dok sam mu govorila i gledala ga u oči. Zagrlio me i poljubio u obraz. "Idem pod tuš" rekla sam mu i ustala s kreveta te se zaputila prema kupaonici. Zaključala sam vrata i pustila toplu vodu da teče. Skinula sam sve sa sebe i ušla u kadu prepunu odlične tople vode i sapunice. Začula sam kako Niall u sobi svira gitaru i pjeva, pa sam zatvorila oči i uživala. Nakon dobrih 20-tak minuta uživanja izašla sam iz kade, osušila se ručnikom i kosu zamotala u jednog. Stala sam ispred ogromnog ogledala i pogledala svoje tijelo. Još uvijek toliko nevino i netaknuto. Znam, postala sam punoljetna i željela sam svoj prvi put imati s posebnom osobom kojoj mogu potpuno vjerovati i koja neće brzati s tim stvarima. Niallu nisam govorila da sam nevina još uvijek jer nije bilo potrebe, a kad bude, reći ću mu. Nisam ni ja željela s ničime ubrzavati, kada za to dođe vrijeme, neću ni znati. Sve će se dogoditi spontano. Obukla sam grudnjak, gaćice i Niallovu majicu koju sam našla na vješalici. Playbojev parfem prošao je po mojem tijelu dok sam obukla majicu. Nježan miris parfema osjetila sam posvuda. Njegova majica došla mi je izpod guzice, poput haljine. Izašla sam iz kupaonice i vidjela kako se Niall dosađuje mijenjajući programe na TV-u. Sjela sam pored njega na krevet i utoplila se u njegovom zagrljaju.

Angel Without Wings #WWCWhere stories live. Discover now