Part 30

332 30 17
                                    

Došli smo.

Stali smo ispred predivne bijele kuće okružene zelenim dvorištem, u jednom kutu maleni pješćanik i hrpa igračaka tj. lopatica i kantica. Na sredini puteljak koji vodi do ulaznih vratiju, a s druge strane velik vrtni stol okružen stolicama. Izašla sam iz auta i buljila u kuću, Niall mi je prišao, stao pored mene i primio me za ruku. Pogledala sam ga "Ja ovo ne mogu" rekla sam tiho. Uhvatio me za obraze i poljubio u nos "Ma možeš. Ne brini, ništa neće poći po zlu. Obećajem ti" rekao je i sagnuo se i poljubio me. Uzela sam duboki udah i uzela svoju torbu.

Niall je ušao prvi u dvorište držeći me za ruku i vodeći prema vratima. 'Dobro je Jess, samo budi opuštena i nemoj reći ništa glupo' mislila sam u sebi. "Spremnna?" pitao me Niall kad je uhvatio kvaku na vratima i pogledao me. "Spremna" kimnula sam glavon i polako smo ušli. Kuća je bila predivna. Čini se mala izvana, ali iznutra je vrlo prostrana. Prevladavaju bijela, smeđa i crna boja. "Wow" šapnula sam tiho. Iza nas začuli su se maleni koraci, a kad sam se okrenula, predivno maleno biće s flašicom u ruci buljilo je u nas svojim predivnim okicama. Kad je shvatio tko je došao, ostavio je flašicu na podu i potrčao prema Niallu. "Stjiko Niaj!!!" derao se Theo iz petnih žila dok je Niall raširio ruke te čučnuo i primio ga u svoje naručje. "Theo! Isuse kako ti rasteš" rekao je i ustao. "Ovo je teta Jessica. Reci bok" rekao mu je i poljubio u obraz. "Bok teta Jessica" rekao je Theo i mahnuo mi. "Bok Theo" rekla sam mu.

"Ideš malo teti Jess, ide striko naći ostale?" pitao je opet Niall Thea. "A ne ne Niall... Što ako počne plakati?" pitala sam zbunjeno. "Neće. Vjeruj mi" rekao mi je. "Idem teti Jess" rekao je Theo i pružio ručice prema meni na što sam ga primila i pogledala te samo čekala kad će zaplakati, dok je Niall pronašao ostale u dnevnom boravku i svi su došli na hodnik. "Jako si jepa" rekao mi je Theo i bocnuo moj obraz na što sam se malo nasmijala. "Hvala. I ti si predivan dečko" rekla sam mu i potapšala nos.

Sad se on nasmijao.

"Mama, tata, ovo je Jessica" rekao je Niall i pokazao na mene na što sam ih sve pogleda i mahnula te se nasmiješila. "Dobra večer" rekla sam. Niall mi je prišao i omotao ruku oko mojeg struka da me smiri jer sam bila užasno nervozna. Rukom je prolazio gore-dolje što me smirivalo, a i nije. "Baka, teta Jess je jako jepa cuja. I stjiko Niaj je jekao da mu je to cuja" rekao je Theo. Nasmijala sam se. "Dođi tu ti mali zloćko" prišla mi je Denise i primila Thea te me zagrlila i upoznala se sa mnom.

***

"Baš ste slatki skupa" rekla nam je teta Maura dok smo svi zajedno sjedili na kauču. Razgovarali smo o svemu i svačemu, sramotili smo Nialla i smijali se. A onda je mali Theo dotrčao do mene i pružio ruke prema meni. "Dođi tu" rekla sam mu i primila ga te ga stavila u svoje krilo. Prvo me pogledao u oči, a onda u trbuh i stavio ruku tamo na što je milijun trnaca prošlo mojim tijelom. "Stjiko Niaj, ima tu bebe unutja?" pitao je Theo pogledavši Nialla na što smo se svi nasmijali, uključujući i Thea. "Nema tu bebe još" rekao je Niall na što sam ga pogledala i dala mu 'really' look na spomen ovog 'JOŠ'. "A kad ce onda unutja biti beba?" pitao je Theo i sagnuo se te prislonio uho na moj trbuh slušajući pažljivo. "Neznam ja. Pitaj tetu Jess" odgovorio mu je Niall. "Ne. Beba je unutja. Sigujan sam" rekao je ušutkivajući nas ostale. "Nije beba unutra. Nema bebe još" rekao je Niall. "A kad onda bude beba unutja?" pitao je opet Theo. "Neznam, nisam sigurna" rekla sam mu i nasmijala se.

***

Niall i ja smo ušli u njegovu sobu, Niall je zatvorio vrata i spustio torbu na pod. Pogledala sam sve oko sebe, a onda sam iz torbe uzela trenirku i Niall mi je dao crnu majicu s natpisom 'Bronx'. Skinula sam se i prije nego sam se stigla obući, Niall mi je ušao u kupaonicu i zagrlio me oko struka. "Niall... Dal' si mogu bar obući piđamu?" pitala dam ga i držala majicu u rukama. "Što se mene tiče ne moraš, ali ako hoćeš..." rekao je. "Hoću" rekla sam i isplazila mu jezik. Pustio me i otišao natrag u sobu a ja sam se obukla i vratila. Zavukla sam se u Niallov zagrljaj i okrenula prema njemu i pogledala ga. "Što si mislio pod tim 'još' kad si rekao da nema bebe?" pitala sam ga.

"Pa da nema bebe još, ali da će je nadam se biti" rekao mi je. "Aha. A kad to...?" pitala sam. "Ja sam rekao, kad ćeš biti spremna, onda, valjda. Neznam" rekao je Niall "Meni se ne žuri" dodao je. Nasmijala sam se i zabila glavu na njegova prsa i zagrlio me. "Ja se toga bojim. Bojim se da bi se moglo dogoditi nešto loše, da bi... Neznam, imam takav osjećaj" rekla sam. "Zašto? To je sve stvar prirode. Možda sad nisi spremna na sve to, ali jednom će i to doći, a ja imam vremena za čekanje" rekao mi je Niall i poljubio me u čelo. "E baš zbog toga te volim najviše. Nisi od onih koji imaju curu samo za sex, pa ju onda odbace" rekla sam. "Ja nisam takav. Ja sam s tobom jer te stvarno volim, i baš me briga i za sex, i za te stvari, ako si ti sretna i ja sam" rekao mi je.

"Volim te Niall" rekla sam i podigla pogled prema njemu. "I ja tebe babygirl" odgovorio mi je i poljubio me.

***

Začula sam malene korake i kako se netko penje na krevet. Bila sam prelijena otvoriti oči. Osjetila sam kako se netko zavukao pod deku i legnuo između Nialla i mene. Taj netko poljubio me na nos pridržavajući se ručicom za moj obraz. "Dobo juto" rekao je Theo tiho i sklupčao se pored mene. Otvorila sam oči i nasmijala mu se. "Dobro jutro mišek" rekla sam mu i primila ga bliže k sebi te zagrlila i poljubila u čelo. "Kako ste spavaji?" pitao me i pogledao onim njegovim velikim plavim očima dok su mu čuperci plave kose padali preko očiju. Nježno sam ih maknula "Odlično. A ti?" pitala sam. "Dobjo vajda. Jekja mi je mama da dodem po tebe i stjiku Niaja da idete papati" rekao mi je. "Dobro. Idem se ja obući. Hoćeš me pričekati tu?" pitala sam ga ustajući s kreveta. Kimnuo je glavom 'da' i sjeo na krevet. Bojala sam se da ne padne s njega pa sam ga gledala cijelo vrijeme. Samo sam obukla neke traperice i Theo i ja zajedno smo se spustili dolje. On u nekim svojim papučicama, a ja ko i obično, bosa.

"Jutro" rekla sam i ušla u kuhinju držeći Thea za ruku. "Jutro" rekla mi je Denise i nasmijala se. "Daj da ti pomognem" rekla sam i uzela tanjur palačinka i stavila ih na stol s ostalim tanjurima i šalicama. Denise i ja zajedno smo postavile stol i svi su stigli osim Nialla, logično. "Imam ideju kako ga probuditi" rekla sam te uzela jednu palačinku i namazala ju Nutellom te otišla s njom u sobu. Ušavši unutra, vidjela sam istegnutog Nialla po cijeloj površini kreveta, prišla sam mu i mahala palačinkom blizu njegovog nosa na što je naglo ustao "Hrana! Budan sam! Gdje je hrana?" protrljao je oči i pogledao me a ja sam namjerno zagrizla palačinku. "Mmmm" rekla sam. "Meni malo?" pitao me i izbacio donju usnu van praveći 'puppy face'.

"Obuci se, dolje ima hrpa njih" rekla sam mu.

"Dolazim za minutu" odgovorio je i brzo ustao s kreveta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hay hay.... Aweee kk je ovo slatkoo!!!!

Šta mislite, kad će beba? Kad će Jess ostat trudna (ako će ostat trudna), recite mi svoja mišljenja^^

Posvete opeet idu... Zna se kome <3 :* :)

Ljudi imam obavijest, ova priča je pri kraju. Mislim da ću objaviti još dva ili tri parta jer je priča pri kraju i točno znam kako će završiti i nadam se da ćete se složiti s tim jer uskoro završavam ovu i znam kraj i mislim da bi to bio savršen kraj za ovu priču. Samo da znate <3

Nadam se da vam se sviđa i zamolila bih vas da pogledate drugu priču i da podijelite među frendekima obadvije ako želite meni bi to značilo jako puno :*

Hvala^^

Love ya ^^

~K A R L I T A xx

Angel Without Wings #WWCWhere stories live. Discover now