Part 29

324 32 14
                                    

'Ajmo, Jess, kad se sramotiš, sramoti se do kraja' rekla sam si i zakolutala očima te pogledala Harryija koji me već gledao sa vragolastim smješkom. "Bez problema" rekla sam i ustala s kreveta te došla do Nialla kojem sam sjela u krilo i zagrlila ga oko vrata i počela ljubiti. Niall me zagrlio oko struka i zakikotao se tiho. Oko nas sam čula samo nekakvo smijanje i uzvike dok smo Niall i ja bili 'zaposleni' pa se nisam ni obraćala na to. Nakon nekog vremena, pogledala sam Harryija i isplazila mu jezik "Eto" i rekla te poljubila Nialla u obraz. "Niall, jel' bilo dobro?" pitao ga je Liam i udario lagano po ramenu.

"Uh, još sam pod dojmom" odgovorio je sarkastično i 'obrisao znoj s čela' te uzdahnuo. Nasmijala sam se. "A Niall? Jel' on zadovoljio tvoje seksualne potrebe?" pitao me Liam. Dala sam mu 'really' look i zakolutala očima. "Da su to bile moje seksualne potrebe, vi svi bi sad bili vani, no nisu, nego samo Harryijev izazov" rekla sam i nasmijala se od uha do uha shvativši kakvu sam glupost upravo rekla. "Pitaš ajde" rekla je Lou i udarila me lagano po glavi. "Hmm... Ja ću izabrati... Arianu!" rekla sam. "Jej!" Ariana je pljesnula rukama i pogledala me. "Znači, idi napravi 4 sklekova" rekla sam joj. Odmah je zakolutala očima, samo na pomisao na sklekove. "Baš moram to? Nema neki drugi izazov?" pitala me i lijeno ustala s kreveta. "Nema. Ajde, ajde, možeš ti to" rekla sam i nasmijala joj se.

"1!...2!...3!... Ajde Ari, još jedan!" bodrili smo svi Arianu na zadnjem skleku kojeg je jedva napravila i vratila se natrag na krevet. "Ljudi imam ideju" predložila je Sophi. "Pričaj" rekao je Louis i namignuo je. "Idemo igrati poker, ALI..." počela je i naglasila ovaj 'ali' te podigla prst u zrak. "Što ali?" pitala sam. "Ali poker na skidanje" rekla je Sophi. "Wooo-ho-ho!!" začulo se od svih nas skupa. "Ja sam za, ali nema dalje od donjeg veša" rekao je Louis. "Ja se slažem s Tommom" rekao je Niall. "Svi se slažemo" rekla sam.

***

"Našla sam karte napokon" rekla je Ariana i stigla iz druge sobe s kartama za poker u ruci. Pomiješala ih je i podijelila svima te smo počeli igrati. Svi smo se samo pogledavali, smijali, neki su čak i pokušali varati, no nisu uspjeli, svašta smo izvodili. "Da! To je to" rekla sam pokazujući špil karata koje se slažu i time zapravo pobijedila rundu. "Fuck!" rekla je Lou. "Tko ima najmanje bodova?" pitao je Liam. "Ja" odgovorila je Lou i skinula je majicu ostajući u grudnjaku i hlačama.

***

"Jaooo ovo je predobro" rekla sam, zapravo sam se derala i smijala kad sam pobijedila drugu rundu od njih 20-tak. Niall je završio samo u hlačama, što je znak da je izgubio jedanput, Harry je izgubio dvaput, i ostao u boksericama, Liam isto tako, Louis je ostao u hlačama kao Niall, Ariana je ostala u majici, a skinula je samo hlače, Lou je ostala u hlačama, Sophi je skinula majicu i hlače i ostala u potkošulji, a ja sam ostala u majici. "Ljudi mi čak dobro igramo poker" rekla sam.

"I ja mislim" rekla je Lou i uzela svoju majicu s poda te ju obukla, ostali smo joj se pridružili. "Ljudi ja idem spavati 3 sata su" rekla sam. "I ja. Pospana sam i spava mi se jako" rekla je Ariana. "Ah svima se spava" odgovorio joj je Harry i prišao joj te ju zagrlio i poljubio. Prišla sam Niallu i zagrlila sam ga. Ostavio je jedan poljubac na mojem vratu, onda na usnama "Laku noć Nialler" rekla sam mu i pogledala ga. "Laku noć babygirl" rekao je i poljubio me u nos. Otišle smo do naše sobe, sve četiri posložile se na krevet kao sardine u konzervi i ubrzo zaspale.

***

Cvrkutanje ptičica i zrake sunca te istezanje Lou kraj mene probudile su me i učinile da padnem s ruba kreveta na pod. "Uh" bilo je sve što sam rekla i ustala sam te se istegnula i izašla na terasu promatrajući Dublin. Danas je taj dan, napokon. Napokon ću i uživo upoznati Niallove roditelje i obitelj te malenog Thea. Jako jako jako sam uzbuđena i ne mogu dočekati to. Nasmijala sam se sama sebi "Što se smiješ?" pitala me Lou kad je izašla na terasu. "Lou, idem u Mullingar s Niallom" rekla sam joj kad sam se okrenula i nasmijala sam se.

"Stvarno?" pitala me. "Ne bih ti lagala niti se šalila s ovakvim stvarima" rekla sam joj. Vrisnula je i zagrlila me. "Nemoj se derati" rekla sam joj. "Awww, nemaš pojma koje sreće ti imaš. Ima da mi se javiš preko Skype-a s Theom" rekla mi je. "Ma hoću" odgovorila sam. "A kad idete?" pitala me. "Danas predvečer" odgovorila sam joj. "Čovječe" rekla je i nasmijala se te me zagrlila još jednom.

***

"Ne znam, jel' mi to dosta stvari za dva dana?" pitala sam Nialla koji mi je upao u sobu dok sam se spremala. "Pa uzmi si samo jednu-dvije majice, ili samo hlače imam ja majica koliko hoćeš, moje majice ti predobro stoje. A ako hoćeš, možeš ti i u grudnjaku i gaćicama hodati što se mene tiče, meni nebi smetalo" rekao mi je Niall i nabacio vragolasti smješak na što sam ga samo opalila šakom po glavi. "Ti si lud" rekla sam mu "Uzet ću si ja dva para hlača i nosit ću tvoje majice" rekla sam. "Jupi!" rekao je Niall veselo i skakao po sobi a onda me zagrlio. "Niall... Pusti me" rekla sam mu pokušavajući se istrgnuti iz njegovih ruku.

Nemoguća misija.

"Ne" rekao mi je. "You're perfect to me" počeo mi je pjevati Perfect na uho na što sam se nasmijala i okrenula glavu prema njemu. "If you like causing trouble up in hotel rooms..." pjevao je on i dalje, a pošto ima neopisivo meden i sladak glas, nisam ga prekidala. Pustio me i iz kupaonice sam uzela četkicu za zube i još neke stvarčice te ih strpala u torbu.

"Idemo? Skoro je 18:00" rekla sam kad sam stavila sve u torbu. "Idemo" rekao mi je. "Koliko nam treba do Mullingara?" pitala sam ga. "Od Dublina do Mullingara nam treba otprilike... Pa možda oko sat-sat i pol nisam 100% siguran" odgovorio mi je. Ušli smo u njihovu sobu gdje je bio ostatak ekipe, Niall je uzeo neke svoje stvari, i onda su nas svi počeli grliti i ljubiti i pozdravljati se. "Pazite kako vozite" rekao je Louis. "Ja ne vozim, Niall vozi" rekla sam i nasmijala se od uha do uha dok je Louis prasnuo u smijeh, a ja sam tek onda shvatila značenje rečenice. "A daj Louis.... Stvarno si perverzan" rekla sam mu i udarila ga u rame. "Sretan put" rekla je Sophi i zagrlila nas. "Hvala" rekla sam i poljubila ju u obraz. "Javi mi se kad stignete da znamo jeste li živi" rekla je Lou zagrlivši nas. "Ma hoćemo, zvat ćemo na Skype nekoga, budite aktivni" rekao je Niall. "Ok. Nemaš problema" rekao je Harry. Svi smo zajedno izašli iz hotela i ubacila sam torbu u Niallov crni auto koji je bio ispred hotela i još smo se jednom svi izgrlili. Nakon par minuta, oni su ušli nazad u hotel, a ja sam sjela na suvozačko mjesto i čekala Nialla koji je ubrzo stigao. Zavezali smo pojase i krenuli put Millungara. "Ja sam uzbuđena. I strah me da ne ispadnem budala lred tvojima" rekla sam. "Ma samo budi ono što jesi i to je to" rekao mi je Niall. "Ma da" odgovorila sam "Što ako se ne svidim tvojoj mami?" pitala sam. "Jess... Moja mama sve voli" odgovorio mi je Niall sa smješkom.

***

"Čovječe koliko je to stvari za zapamtiti" rekla sam kad mi je Niall objasnio ama baš sve o njegovoj obitelji.

"Zar ne? Ma vidjet ćeš, samo budi prirodna" rekao mi je.

"Koliko još se moramo voziti?" pitala sam.

"Pola sata i tamo smo" odgovorio mi je i nasmijao mi se.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ljudi dobila sam mob nazad što znači part svaki dan yeeey.... Okej... Hahaha malo vas držim u neizvjesnoti ha?? Ma beez brige.... Ugl, posvete ko i obično i molila bih vas da škicnete na moju drugu priču pleaseeee.... Hvala...

Lova ya ^^

~K A R L I T A xx

Angel Without Wings #WWCWhere stories live. Discover now