Krásné Vánoce, At pod stromečkem máte vše co jste si přáli a Štastný Nový rok :*
Pohled Kim :
Už jsou to dva měsíce co sjou Jana a Riker svoji a my ted čekáme kdo bude další. Blíží se Vánoce a zas začíná ta šílená horečka na nakupování. Kluci jsou strašně "Štastný" že musí chodit s námi hlavně, když se jdem s Delly podívat na oblečení.Nervozně přešlapují a Ross se pořád na nás kouká s tím kukučem "pohněte sebou prosím". Docela se toho za ty dva měsíce změnilo, Já musím být aspon chvili s Laurou a to je fakt děsný, když se před tátou přetvařuje jaký jsme kamrádky a já jí pak dělám služku, řekla jsem to mamce a ta se s tátou pohádala. Našla jsi přítele a odjeli pryč takže já oficiálně bydlím s rodinou Lynch. Stormie a ani Markovi to nevadí. Sarah a Rocky jsou pořád s polu a Rocky ji vzal do Paříže na romantický víkend. Delly a Ell jsou s polu strašně cute. No moc se toho zas nezmenilo.
"Rossy zlato vstávej je ráno."
"Kim ještě ne prosím.""Rossy."
Začala jsem ho lochtat.
"Za tohle mi dáš pusu."
"Ne."
Hodila jsem po něm polštář a začala polštářová bitva.
"Hej všichni podte sem jdem na Rosse."
Zakřičla jsem a hned se tu objevili kluci a peří začalo lítat všude.
"Kluci to není fér přesila jako!"
Začal řvát Ross, já jsem se začala smát a no kluci začli jít na mě.
"Kluci neeee to neudělaté."
Začala jsem couvat ke dveřím.
"Na něě."
Začal řvát Rocky a Ell a já se rozběhla za holkama,ale bohužel mě Ross chytil.
Když mě odnesl do pokoje vypadalo to tam jak po 3tí světové válce.
Večer jsme si udělali pohodový den.
"Musím vám něco oznámit."
Řekla jsem předevšemi.Polkla jsem a
"Rossy a ostatní no já jsem ehm no.."
"Sakra Kim Vymáčni se."
Řekla Delly.
"Jsem těhotná."
Vsichni vykulili oči..
"To je úžasný !"
Ross byl pořád mimo z toho co jsem jim řekla.
"Rossy sakra prober se máš těhotnou holku."
"Omlouvám se to není možné, vždyt to je úžasný !!"
Šel ke mě,obajl a dal pořaádnou pusu.
Tak jelikož jsou Vánoce a já si řekla,že tohle bude aspon pro ty kteří to pořád čtou trošku Vánoční překvapení. Doufám že se vám to líbilo a budu ráda za komenty a votes :*