Bella

365 27 11
                                    

Takže další host na svatbě je babulou .takže doufám,že se ti to bude líbit.Užijte si část.

Pohled Belly :

Probudil mě polibek na líčko.Otočila jsem se na usívajícího se Ashe.

"Dobrý ráno Ashy kolik je ?"

"Dobrý lásko a no je asi 6 hodin ."

"Cože Ashy nevstáváme do práce."

Hodila jsem po něm polštář a otočila jsem se k němu zády.Ash se ke mě začal tulit a dal mi zas pusu.

"Ale nebud naštvaná Bello,já to myslel dobře.Víš,že máme dneska schůzku tak ,abychom na tebe nemuseli čekat."

To si asi dělá srandu tak mě rači vzbudí o dvě hodiny dříve.Podívala jsem se na něj a jelikož byl skoro na konci postele,tak jsem ho začala lochtat,Ash z té postele spadl a já se mu smála.No to jsem dělat neměla hned po ránu polštářová bitva.Najednou někdo zvonil,tak šel Ash otevřít.

Přišel i s obálkou do Ložnice.

"Ehm Ashy doufaám,že si si vzal župan."

On se na mě podíval nechápavím výrazem a pak se podíval na sebe.Měl jen boxerky a ještě ke všemu peří na hlavě.Zase jsem se začala strašně smát.A pak jsem si vzpomněla na tu obálku.

"Ashy Riker a Jana se budou brát."

"Cože Riker do toho třískne?!"

"Zlato !!"

"Promin."

Před 12cti lety :

Šla jsem si pro jídlo. Když jsem mela objednáno a dostala jsem pití.Tak samozřejmě aby se něco nestalo to bych nebyla ja. Celou Colu jsem vylila na jednoho z pěti kluků co stali za mnou.
"Jzs moc se ti omlouvám,jsem nesika."
Kluci se smáli a ten co jsem ho polila tak je probodaval Pohledem.
" Ještě jednou se omlouvám."
"To nevadí.. stane se když má někdo den."
A ty kluci se zas začali smát.
"Hele dam ti tričko po bráchovi pod se mnou."
Vzala jsem ho za tričko a táhla ho k nám do bytu. Vzala jsem ho do svého pokoje.
"Sedni si tady a ja dojdu pro to tričko."
Sedl si na mou postel a ja šla rychle pro to tričko. Když jsem s nim přišla tak ten Neznámý kluk byl jen v boxerkach.
" Promiň mam Mokré i kalhoty."
Rychle jsem se otočila.
"V pohodě. Tady je to tričko."
Došel si pro tričko a ja šla ještě pro kalhoty .
"Nemusela jsi mi půjčovat věci tvého bráchy."
"Sim tě v pohodě jen ty tvoje budou suchý asi za dvě hodiny. "
"Takže co kdybych šli někam ven ?"
Cože to právě řekl ?
"No můžem."
Usmála jsem se na něj.
Šli jsme na pizzu a povídali si ty dvě hodiny. Nakonec jsem zjistila že je Ash fajn. Ano řekli jsme si jak se jmenujem a mam na něj Facebook i telefonní číslo. Ash má skupinu 5 SOS takže díky Facebooku jsme ve spojení.
Po půl roce zas přijeli a představil me klukům. No a pak se to stalo. Začali jsme s polu chodít a ja s nim jela i na turné.

Takže máme tu další část. Budu ráda za Komenty a votes ♡


Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat