Pohled Kim :
Konečně se mi blíží porod. Je to strašný když před Rossem musím dělat, že už mi je lépe. Vím že je to vůči Rossovy nefér, ale tohle by mi nikdy nedovolil. Obálky s dopisy mám už napsané. Všichni z toho že to Rossovy neřeknou jsou naštvaný,ale prostě to tak musí být.
DEN PŘED PORODEM
------------------------------Pohled Rosse :
Spal jsem a přemýšlel nad Kim a naším miminkem. Najednou mi zapipal mobil.
Sms: Ahoj Lásko. Promiň ze te budim,ale mohl by jsi za mnou dneska přijet sám. Potřebuju s tebou o něčem mluvit. Miluji te Kim.
Koukal jsem na mobil s pusou do O. A v hlavou se mi honili smutný myšlenky. Vstal jen z postele a sel se umýt. Když jsem se umyl,vyčistil si zuby a sel se obléct. Vzal jsem si bílou košili a cerný kalhoty. Rozběhl jsem se ze zchodů. A sel si pro klíčky. Ani se nerozloučil. Potřebuju byt co nejdříve za Kim. To je ted Můj svět, Můj život.
Pohled Kim :
Celá se třesu. Mam pocit ze brzy omdlim. Rydel mi psala ze Ross je na cestě. Ještě více jsem se rozklepala. Najednou u dveří stála nějaká postava. Koukla jsem na něj. On se usmál a mě začali téct slzy po tváři.
"Rossy sedni si Prosím ke mě."
Ross šel a sedl si ke mě do postele."Víš musím ti něco říct."
Sklopila jsem zrak. On mi pomoci rukou zvedl bradu a spojil naše rty. Uklidnila jsem se a odtrhla jsem se."Rossy vis.. Já- mě - porad"
Začala jsem koktat."Rossy doktoři mi dávají 50% ze preziju porod. "
Zase mi po tváři ztekala slza. Ross mě objal a taky začal brečet.
"Kim ty musíš bojovat! Nesmíš mé tu nechat. Ty jsi pro mě Můj život bez tebe nemohu žit. To prostě nejde ! Musíš bojovat."
Začala křičet přes slzy. Objal me. Vím že ho Tim zráním,ale naše Dítě mu tu ránu sice nezavre,ale bude tu Mít něco našeho.Takže je ti další kapitola. Budu ráda za komenty a votes!♡