Calum - Doprovod Kathy

344 29 8
                                    

Pohled Caluma:

Spal jsem a najednou někdo začl křičet.Já se tak lekl,že jsem spadl z postele.No jako dost to boloelo a Kathy se ještě smála.Přišla za nami i Renesmee.Začal jsem Kathy lochtat a Renesmee šla za nami do postele.Ona do postele nyvleze tak jsem ji vzal do náručí a taky začal lechtat.

"Víš kdo se nám vdává?"

"NEEE kdo ??"

"Riker a Jana."

"COO? Vážně?To je úžasný!"

Byl jsem dost překvapený a nadčený.Riker byl na naší svatbě.Tam byl ještě s jednou holkou,ale moc jim to neklapalo.A dnes se vdává.Kathy mě políbila.Jeje když já jsem poznal Kathy.

Před 14.cti lety:

Když jsem poprvé šel pro Pizzu tak jsem narazil do nějaké holky.Ona se usmála a já taky.Hned jsem se do ní zamiloval. Když jsem šel zpátky tak jsem slyšel,že někdo zpívá a má úžasný hlas.Tak jsem se na to šl podívat,byla to ta holka.Poslouchal jsem ji a pak mi přišla SMS.Vím,že to byli kluci a tak jsem to neřešil.Dal jse ji asi 15 dolarů.Ona se usmála a já šel pryč.

Chodil jsem tam asi týden a pak hrála i naší písníčku.Tak jsem ji tam hodil papírek s facebookem a telefoním číslem. A pak ještě čas večeře a kde.Zašeptal jsem jí to a ona kývla.Byl jsem nadšený.Když jsem tam přišel na určitý čas tak ona ještě hrála.

Ten večer byl DOKONALÝ! Takže jsem se do ní ještě víc zamoloval.Ona mi řekla jak je to u ní doma.Po půl roce jsem ji seznámil se skupinou. Kluci ji přimuli dobře. A já byl moc rád.

A když se narodila Renesmee,kluci u nás byli furt.Skupina 5SOS pořád funguje a já jsem štastný že mám rodinu.


Takže je tu další díl. JAK SE VÁM TO LÍBÍ? PROSÍM NAPIŠTE SVŮJ NÁZOR



Můj splněný sen 2 (FF Ross Lynch and R5)Kde žijí příběhy. Začni objevovat